esoteric Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 (endret) Er det nå bare å koble aifåonen til iTunes på PCen, så oppdateres den? Er det mulig å oppdatere via iTunes enda? Indeed. Blir som regel spurt om du vil laste ned siste oppdatering når du kobler iPhone til iTunes (med mindre du alt har siste). Også lurt og ta backup av iTelefonen iTunes med jevne mellomrom. Edit: Var noen som var raskere på svarern enn meg der gitt. Endret 10. september 2010 av Blunderguff Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Takker. Nytt spørsmål: Hvordan slå på Søkbar Modus på BT? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Hvordan slå på Søkbar Modus på BT? "Søkbar Modus"? Du skrur blåtann enten av eller på. Innstillinger > Generelt > Bluetooth. Lenke til kommentar
facebookhora Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Et spørsmål: Når jeg kobler telefonen til PC'en, starter iTunes automatisk, og synkronisering blir også startet automatisk. Er det nødvendig at den synkroniserer hver eneste gang man kobler den til PC'en - og hvis ikke - hvordan hindre at den starter automatisk? Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Det er absolutt ikke nødvendig. Når du går inn på iTunes og har koblet til telefonen kan du trykke på iPhone ikonet i iTunes og deretter "hooke av" synkroniser automatisk hver gang iPhone kobles til. Du kan også hooke av at iTunes åpnes automatisk. Bare husk å trykk "bruk" etterpå Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Hvordan slå på Søkbar Modus på BT? "Søkbar Modus"? Du skrur blåtann enten av eller på. Innstillinger > Generelt > Bluetooth. Nei. Når jeg skrur på BTen begynner den å søke etter andre enheter, og der står det noe me "ikke søkbar modus". Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Her er ett lite spennde sammenligning mellom vanlig og HDR bilde. Vanlig på toppen HDR på bunnen, får jo med mye mere detaljer med HDR, men man må holde mobilen HELT stille ellers blir ikke bilde bra. Er det noen for for bevegelse etc i bilde så blir det heller ikke bra. Lenke til kommentar
aanseth Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Hvordan funker "kart"? Hva lastes via nettet når du bruker den. Ser jo ut som kart ligger på telefonen, men hva da med oppdateringer av kartet?? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 (endret) *Så feil* Der kom himmelen godt frem i HDR ja Muligens fargene ser litt utvaskede ut, men det stemmer vel bedre med realiteten. Eller hva sier fotografen? Endret 10. september 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 *Så feil* Der kom himmelen godt frem i HDR ja Muligens fargene ser litt utvaskede ut, men det stemmer vel bedre med realiteten. Eller hva sier fotografen? Ble litt utvasket på det bildet, men ellers virker det greit. Her kommer ett bilde til hvor man ser litt hva som skjer hvis det er bevegelse i bildet. Bikkja fikk plutselig er ekstra hale Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 (endret) haha det jeg også tenkte på, best til landskapsbilder eller portretter ol. uten bevegelse i bildet Spennende hvordan det blir med rennende vann i en bekk el. Endret 10. september 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Testet kvaliteten på videoopptak når jeg festet telefonen i bilen med en vanlig mobilholder, kjedelig video, bare en liten test. Burde ha vasket ruta på bilen først :!:. Uansett så syntes jeg kvaliteten blir meget bra, takler vibrasjoner ganske bra. http://www.youtube.com/watch?v=gP3rmTfKhoI Lenke til kommentar
Runar Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Ikke dårlig, MacBain! To spørsmål: Hvilket stativ/holder har du brukt? Og, hva slags bil kjører du? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Gromlyd i bilen og fantastisk kvalitet på videoen. Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Brukte bare ett gammelt sugekoppfeste med adapter til iphone 4. Adapteret er fra denne, men bruker jeg den holderen blir det mye vibrasjon, må ha en holder med faste ledd slik som denne Kjører en Mazda Miata(Mx-5) 1.8 . Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 (endret) Bortsett fra frontruta (host host) syntes jeg den videoen var i bra kvalitet jeg (så den i 720p). Endret 10. september 2010 av ahpadt Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 (endret) Hvilket program er bra for å konvertere video til iPhonen? Skal støtte 720p "retina" konvertering Endret 10. september 2010 av Selvin Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Som alltid, Handbrake Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 (endret) MacBain: Dokumentert råkjøring på majorstua Miata er morrobil og brukes ofte som treningsbil til banekjøring. Og jeg som hadde lyst på 20 års jubileumsutgaven av roadstern i år men måtte følge fornuften med antall seter Men temaet hehe. Så opptaket ditt i 720p på nyinnkjøpt 50" plasma PS50C7705 i 1080p fullscreen og det var imponerende kvalitet. Hvor stort ble det opptaket? Endret 10. september 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981723478 Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Er dritlei av den vanlige ringelyden på iPhonen min, men er lite lysten på å kjøpe ringetone til den De "ringtone-maker" -appene jeg har sett på Appstore har enten begrensning på 20 sec. eller koster penger. Må jeg bite i det sure eplet å bruke penger å å endre ringetone til en melodi lengre en 20 sec., om det er app eller ferdig ringetone fra iTunes? Finnes det en annen utvei?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå