Theo343 Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Theo343: Ganske uenig, da 99,- i mnd allerede er ganske billig, dem må faktisk tjene penger. I tillegg hvis en tjener penger så kan man utvide markedet, til feks USA, og dette hadde gitt mer musikk. Akkurat nå tjener artister veldig lite på spotify i forhold til hva dem høres på. Ganske uenig med deg, om det er tilfelle må de gjøre som jeg sier og kutte gratis lyttetid fra 20 timer til 1 time for open og droppe gratis invite. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 49 kroner i måneden for reklamefri musikkavspilling er ikke ille. Når du i tillegg kan ha 9999 låter på mobile enheter for 99 kroner så er det et veldig bra tilbud. Problemet er jo at noen artister og plateselskaper trekker seg ut for tidlig. Lenke til kommentar
aanseth Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 No problemo. Jeg kjenner flere som har iPhone 4, og ingen opplever problemer med signalet utover at det er vanlig med litt svak dekning i områder som ikke har så god dekning. Det er en haug her som har telefonen, har ikke lest om problemer enda, og media i Norge har også testet problemet som har rapportert om null problem. Det virker som det også er lite problemer i USA, men fordi AT&T har et dårligere nett der virker det som det kan være et større problem med signaltap der. Det er egentlig sånn det har blitt hypet opp. På grunn av den hypen ble jeg også litt skeptisk til å kjøpe telefonen, men lot meg overbevise etter at mange hadde prøvd den her og jeg angrer ikke på det. Da får jeg motbevise deg. Jeg har ved flere anledninger merket dårlig forbindelse. Har nå fått meg en "bumper" og det hjalp, men gjør jo ikke akkurat telefonen noe penere eller mindre. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Apple har gjeninført diagnoseinnstillingen i iOS4.1. Bare skriv inn *3001#12345#* i telefondelen og trykk ring. http://www.cultofmac.com/field-test-returns-in-ios-4-1/58457 Da kommer signalstyrken opp istedet for signalstrekene. Da kan man se hvordan signalet påvirkes 1 Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Er det vanlig at aktivering kan ta litt tid? Mottok mitt nye microsim i dag, og konfigurerte iPhone'n snarest. Etter å ha oppdatert telefonen og aktivert den så står det "Ingen tjeneste", oppe i hjørnet. Mot normalt? Lenke til kommentar
Rampelyset Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Fikk iPhonen min idag. Fra Android til iPhone og så langt virker det strålende! Finnes det en applikasjon som gjør at jeg kan sjekke databruken? På Android brukte jeg 3G Watchdog og Netcounter. Til orientering bruker jeg OneCall. (Vet at Telenor har en app til deres kunder, men kunne ikke finne det på Onecall). Lenke til kommentar
dTd Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Fikk iPhonen min idag. Fra Android til iPhone og så langt virker det strålende! Finnes det en applikasjon som gjør at jeg kan sjekke databruken? På Android brukte jeg 3G Watchdog og Netcounter. Til orientering bruker jeg OneCall. (Vet at Telenor har en app til deres kunder, men kunne ikke finne det på Onecall). instillinger-->generelt-->bruk Lenke til kommentar
Rampelyset Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Fikk iPhonen min idag. Fra Android til iPhone og så langt virker det strålende! Finnes det en applikasjon som gjør at jeg kan sjekke databruken? På Android brukte jeg 3G Watchdog og Netcounter. Til orientering bruker jeg OneCall. (Vet at Telenor har en app til deres kunder, men kunne ikke finne det på Onecall). instillinger-->generelt-->bruk Der kan du se! Mange takk Lenke til kommentar
dTd Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Fikk iPhonen min idag. Fra Android til iPhone og så langt virker det strålende! Finnes det en applikasjon som gjør at jeg kan sjekke databruken? På Android brukte jeg 3G Watchdog og Netcounter. Til orientering bruker jeg OneCall. (Vet at Telenor har en app til deres kunder, men kunne ikke finne det på Onecall). instillinger-->generelt-->bruk Der kan du se! Mange takk No problem Apple har gjeninført diagnoseinnstillingen i iOS4.1. Bare skriv inn *3001#12345#* i telefondelen og trykk ring. http://www.cultofmac.com/field-test-returns-in-ios-4-1/58457 Da kommer signalstyrken opp istedet for signalstrekene. Da kan man se hvordan signalet påvirkes Testet dette nå, uten 3g aktivert rykka det seg ikke, var konstant på -70 og noe. Med 3g aktivert falt den ned til -105 Lenke til kommentar
mistercartman Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Er det vanlig at aktivering kan ta litt tid? Mottok mitt nye microsim i dag, og konfigurerte iPhone'n snarest. Etter å ha oppdatert telefonen og aktivert den så står det "Ingen tjeneste", oppe i hjørnet. Mot normalt? Har du Telenor? Jeg tror de har problemer nå (i hvert fall i Oslo). Jeg får ikke ringt med hverken iPhone4 eller SonyEricsson K800i med tvilling-sim. Veksler mellom å stå Telenor og ingen tjeneste på SE`en. Samme på iphone. Prøvde å ringe når jeg fikk dekning, men det går ikke. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Hos meg har jeg: -77 med telefonen stående fritt på bordet. -89 med en fuktet finger på skjøten nederst til venstre. -87 til -102 hvis jeg legger en mynt over skjøten. (Får forskjellig resultat hver gang) -108 hvis jeg virkelig griper hardt rundt telefonen med venstre hånd. Alle testene er utført på samme sted. Her er en oversikt over hva tallene betyr... sort of Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Nei, jeg har Netcom. Hadde kontakt, nær fult, men etter at jeg oppdaterte tlf så får jeg bare "Ingen tjeneste". Noen andre med lignende problemer? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Falt fra -87 til -105 for meg, bare ved å holde rundt den med venstre hånd. Fra -75 til -99 om jeg legger fingeren på skjøten. (La den 5 cm unna) -75 til -83 når jeg tar på silikonbeskyttelsen jeg bruker. EDIT: iOS 4.0.1 (jailbreaket for å få opp numerisk) Endret 9. september 2010 av WheelMan Lenke til kommentar
mistercartman Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Til info. Telenor har problemer med 3G nettet sitt nå. Telefonen fungerer uten 3G (både iPhone og SE K800i). Lenke til kommentar
dTd Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Nei, jeg har Netcom. Hadde kontakt, nær fult, men etter at jeg oppdaterte tlf så får jeg bare "Ingen tjeneste". Noen andre med lignende problemer? du trykket ikke tilfeldigvis på avbryt eller hva enn det kom opp etter oppdatering når det stod lås opp simkort? Om du eventuelt gjorde det kan du bare slå tlf av og på så skal den meldinga komme opp på nytt. (finnes sikkert i innstillinger noe sted men jeg har ikke lett etter det, så vet ikke hvor ) Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Det gjorde jeg ikke, har også skrudd av tlf gjentatte ganger, det hjelper lite. Er så drittlei at jeg driver å 'gjenoppretter' systemet, så blir det å legge inn den nyeste oppdateringen igjen. Får håpe det hjelper. Er det slik at en aktivering kan ta flere timer? Endret 9. september 2010 av Giallorossi Lenke til kommentar
pollyanna Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Det gjorde jeg ikke, har også skrudd av tlf gjentatte ganger, det hjelper lite. Er så drittlei at jeg driver å 'gjenoppretter' systemet, så blir det å legge inn den nyeste oppdateringen igjen. Får håpe det hjelper. Er det slik at en aktivering kan ta flere timer? Min blei aktivert med en gang i butikk. Kjøpte en til min datter i kveld i samme butikk. Den vart aktivert i butikken kl 7 i kveld, men står fortsatt bare å venter, aktivering kan ta litt tid kommer opp. Dette er med telenor. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Det gjorde jeg ikke, har også skrudd av tlf gjentatte ganger, det hjelper lite. Er så drittlei at jeg driver å 'gjenoppretter' systemet, så blir det å legge inn den nyeste oppdateringen igjen. Får håpe det hjelper. Er det slik at en aktivering kan ta flere timer? Nei da vet jeg ikke. Oppdaterte min tlf sånn rundt 5 tiden i dag og det gikk smertefritt for meg i hvertfall. Har telenor om det har noe å si. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Har ihvertfall sendt en mail til Netcom, håper på et kjapt svar selv om jeg ikke forventer det. Satser på, og regner med, at det bare er noe sløveri derifra. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Har ihvertfall sendt en mail til Netcom, håper på et kjapt svar selv om jeg ikke forventer det. Satser på, og regner med, at det bare er noe sløveri derifra. Er mye bedre å ringe så får du svar med en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå