PL610 Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Du kan antageligvis få telefonen litt billigere avhengig av hva den norske prisen faktisk blir, men det er umulig å si. Du vil derimot miste den norske reklamasjonsretten på fem år. Det virker som wifi-antennen er upåvirket, ja. Folk får litt forskjellige resultater. Noen klarer ikke å gjenskape problemet i det hele tatt, andre klarer å gjenskape det selv med tjukke gummihansker eller "bumper" på telefonen. Vi får se om det kommer noen konklusjon etterhvert. Lenke til kommentar
Pebino Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Jeg har knust glasset på min Iphone 2G (Skjermen virker), hva er rimeligste måten for å få det fikset? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Er det noen som vet hvordan iPod playlisten vil være dersom man kjøper en ikke-Norsk versjon av iPhonen? Tenker på sanger som starter med Æ Ø Å. Videre er det noen som har noen informasjon rundt mulighetene for å endre oppsett av tastatur til norsk slik at man får opp Æ Ø Å på tastaturet? iOS 4 er på norsk uansett. Ergo er den helt lik uansett hvor du har kjøpt. Lenke til kommentar
veluci Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Er det noen som vet hvordan iPod playlisten vil være dersom man kjøper en ikke-Norsk versjon av iPhonen? Tenker på sanger som starter med Æ Ø Å. Videre er det noen som har noen informasjon rundt mulighetene for å endre oppsett av tastatur til norsk slik at man får opp Æ Ø Å på tastaturet? iOS 4 er på norsk uansett. Ergo er den helt lik uansett hvor du har kjøpt. så om du kjøper nye iPhone i england, så er det norsk operativ system på den? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Jeg skal være forsiktig med å være påståelig for jeg er ikke 100% sikker, men ja, skjønner ikke hvorfor ikke. 3G-en min er jo på flere titalls språk. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 (endret) http://www.boygeniusreport.com/2010/06/24/that-ios-4-reception-issue-is-looking-more-and-more-like-a-software-bug/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+TheBoyGeniusReport+%28Boy+Genius+Report%29&utm_content=Twitter Er det noen som vet hvordan iPod playlisten vil være dersom man kjøper en ikke-Norsk versjon av iPhonen? Tenker på sanger som starter med Æ Ø Å. Videre er det noen som har noen informasjon rundt mulighetene for å endre oppsett av tastatur til norsk slik at man får opp Æ Ø Å på tastaturet? iOS 4 er på norsk uansett. Ergo er den helt lik uansett hvor du har kjøpt. så om du kjøper nye iPhone i england, så er det norsk operativ system på den? Om du venter i et par dager saa kan jeg fortelle deg det med sikkerhet da jeg faar min. Endret 24. juni 2010 av ahpadt Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Ser ut som de gule flekkene i skjermen fikser seg selv. De sendte ut noen av telefonene før alt var tørt. I allefall i følge dette: http://www.boygeniusreport.com/2010/06/24/will-the-iphone-4s-yellow-displays-cure-themselves/ Lenke til kommentar
karken789 Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Noen som vet hvordan det er å kjøpte iphone fra uk? blir det noe problem me språk pakkene? etter som jge har lest meg fram til skal dette gå greit, at norsk språk pakke å tastatur ligger inn på en iphone 4 fra uk? noen som bekrefte elle avkrefte? Jens Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Vel norsk språkpakke er inne på iOS 4 som jeg oppgraderte til, det bør da være samme versjons som ligger inne på iPhone 4, så det bør ikke være noe problem. Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Men er det noe vits i å bestille fra utlandet nå ? Blir ikke shipping datoen så langt ut i juli at det kan være den allerede er i Norge by then. Shipping dato + 1-2 uker i postgang + tollen kan jo bety at den ikke kommer før i august. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 hmm.. ser at ludo har har telefonen til salgs (forhands bestilling). men litt usikker på prisen da. Selv om den er HØY så går det kanskje opp i opp med at det ikke kommer med et "dyrt" iphone Abonnement? http://www.ludostore.no/wsp/microshop/frontend.cgi?func=catalog.show&func_id=30167&table=PRODUCT&utm_source=kelkoono&utm_medium=cpc&utm_campaign=kelkooclick&utm_term=Apple+iPhone+4+16GB+Black Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Jeg tviler litt da totalprisen på en 3GS var rundt 5 lapper. Det er som kjent inklusiv abonnement. Selvsagt fikk man den helt opp i over 13 lapper, men da var nok abonnementet noe uheldig Men siden det er uvisst enda når man faktisk får tak i en her omkring, kan det muligens rettferdiggjøres. Noen nevnte http://www.my-uk-mail.co.uk/ Kanskje det kan være en ide? Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Gleder meg til å se hva app store-utviklere kommer til å gjøre med gyroscope-supporten Lenke til kommentar
veluci Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Nå har eg fått meg iPhone :D fra UK, og ja. opperativsystemet er i norsk. ble norsk med en gang eg aktiverte den i iTunes. GLED DERE!!! Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 kom med en lite test da. hvordan er "telefonen" ? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 hmm.. ser at ludo har har telefonen til salgs (forhands bestilling). men litt usikker på prisen da. Selv om den er HØY så går det kanskje opp i opp med at det ikke kommer med et "dyrt" iphone Abonnement? http://www.ludostore.no/wsp/microshop/frontend.cgi?func=catalog.show&func_id=30167&table=PRODUCT&utm_source=kelkoono&utm_medium=cpc&utm_campaign=kelkooclick&utm_term=Apple+iPhone+4+16GB+Black Haha, det kan du ikke mene? Med 1000 kroner i måneden ender du opp med samlet pris på 12 000,- og kan da bruker EVIG med SMS, 3000 ringeminutter(gratis oppstart) og evig med datatrafikk. Vet ikke med deg, men jeg bruker vesentlig mer enn 3000 kroner på ringing, SMS og datatrafikk i året. Kjøper du og betaler bruddgebyr kommer telefonen på rett over 4000 kroner. Halvparten av prisen på ludo. Det er ganske oppskrytt at iPhone er så enormt dyrt. Husker tilbake til VG-overskriftene om at en iPhone kostet 14000 kroner (2000 + 1000 kr/mnd) Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Da fikk jeg også min iPhone 4. Skal ut så åpner ikke før i ettermiddag. Latterlig liten eske! Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Latterlig liten eske! Samme tenkte jeg da jeg fikk iPaden. Var nervøs for at jeg hadde blitt lurt ev eBay-selgeren når jeg så hvor liten pakken var som skulle inneholde 2 iPader. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 hmm.. ser at ludo har har telefonen til salgs (forhands bestilling). men litt usikker på prisen da. Selv om den er HØY så går det kanskje opp i opp med at det ikke kommer med et "dyrt" iphone Abonnement? http://www.ludostore...ne+4+16GB+Black Haha, det kan du ikke mene? Med 1000 kroner i måneden ender du opp med samlet pris på 12 000,- og kan da bruker EVIG med SMS, 3000 ringeminutter(gratis oppstart) og evig med datatrafikk. Vet ikke med deg, men jeg bruker vesentlig mer enn 3000 kroner på ringing, SMS og datatrafikk i året. Kjøper du og betaler bruddgebyr kommer telefonen på rett over 4000 kroner. Halvparten av prisen på ludo. Det er ganske oppskrytt at iPhone er så enormt dyrt. Husker tilbake til VG-overskriftene om at en iPhone kostet 14000 kroner (2000 + 1000 kr/mnd) joda, men du må no huske at det ikke er alle som "lever i telefonen". altså ikke alle som bruker telefonen like mye som deg. Chess sender meg regning på 300-400 kr no, hadde vært enda billigere vist det ikke hadde vært for at jeg kjøpte den forbanna telefonen på avbetaling. I tilleg så kommer forsikring på 49 kr eller hva det er. Så for deg så er kanskje ludo.no et dårlig kjøp, men er ikke sikkert det er det for alle. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Så for deg så er kanskje ludo.no et dårlig kjøp, men er ikke sikkert det er det for alle. Hvorfor er det ikke det for alle når du kan få ulåst iPhone til halve prisen gjennom telenor/netcom. 100% lik, ingen forskjell. Bare ca 4000 kroner billigere. Skjønner ikke hvorfor det bare skulle gjelde meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå