Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...

Anbefalte innlegg

Nå som iPhone 4 er på vei, hva bør man bestille av bumpers og screen protectors og lignede? Noe spesielt man bør kjøpe på ebay/dealextreme slik at man har det liggende til telefonen koammer?

last ned "case program" fra app store og velg din gratis case... hvis det er mindre enn 30 dager siden du besillte den.. :)e ller før en viss dato. husker ikke eksakt hvilken, men det står i appen..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

fikk min PodPhone 4 32g for ca 2 uker siden, svært fornøyd med tanke på at jeg ikke har hatt en iPhone tidligere.

lurte på blandt de som også har den om de beste app'ene til den nye fremfor 3gs'en?

i det hele tatt hvilke apps som er verdt å ha.

i mitt tilfelle så har jeg forelsket meg i:

Converter + - den kan kovertere hva enn du kaster på den, helt fantastisk!

Eliminate Gun Range - morro spill som tar i bruk gyroen.

MusicID - fungerer som "trackID" men har truffet på flere sanger enn jeg kunne med "trackID"

Skype, Vonage - kjempe å ha med tanke på multitaskingen.

Lenke til kommentar

[quote name='tvedz' date=' 6. september 2010 - 04:00'

last ned "case program" fra app store og velg din gratis case... hvis det er mindre enn 30 dager siden du besillte den.. :)e ller før en viss dato. husker ikke eksakt hvilken, men det står i appen..

Joda, men jeg koster heller på meg 6 kroner så jeg har en bumper klar når telefonen kommer... (er ikke så rett for at signalet skal dø, vil heller ha en eller annen form for beskyttelse på den...)

Lenke til kommentar

I dag fikk jeg min "GRIFFIN REVEAL ETCH"-beskyttelse til iPhonen, selv om mailen fra Apple for litt siden sa:

"We estimate your order to be shipped by 23 Sep, 2010.

We estimate your order will be delivered by post to your shipping address on or before 30 Sep, 2010."

Skal ikke klage. Ser ganske bra ut, også.

Lenke til kommentar

hmm. på min mail som jeg fikk den 27. Aug sto det:

We estimate your order to be shipped by 14 Sep, 2010.

We expect your order will arrive by post to your shipping address on or before 21 Sep, 2010

Håper på at den kommer snart, 4.1 er i boks så etter jeg har fått SPECK PIXELSKIN HD så mangler det bare at en JB kommer så er telefonen komplett :)

Lenke til kommentar

hvorfor får jeg ikke Facetime til å virke? Prøvde å ringe min søster som også har iphone 4. Ho fikk valget om å gå over til facetime men det fikk ikke jeg. jeg hadde kun "legg til samtale", "på vent" og "kontakter" på nederste linje under samtalen. 

Når ho prøvde fikk hun bare misslykket, begge er på hvert sitt trådløse nettverk.

edit: se vekk fra dette. fant ut at Face Time måtte slåes på. ikke helt sikker på hvorfor det var av.

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar

Nå kan jeg endelig joine iPhone 4 klubben. Fikk den nettopp :)

Ble sendt på fredag, fikk den idag fra apple. Rask levering :)

Ah, jeg fikk den også sendt på fredag, men de rakk ikke innom i dag. Dvs. jeg er en av de første i morgen tidlig! :new_woot:

Hehe, gled deg :)

Om det er noen som har det gammle simkortet, så kan dere følge denne guiden. Da klipper dere til det andre simkortet slik at det blir på størrelse med microsimkort.

http://www.buy-microsim.com/pub/How%20to%20make%20MicroSIM%20-%20EN.pdf

Man må(BØR) printe ut arket i 1:1 størrelse :)

Lenke til kommentar

Oppdaterte til 4.1 nå. Game Center ser moro ut når spill støtter det og folk begynner å få det. Testa bare kjapt HDR-funksjonen i kameraet, på noen kjappe bilder tatt inne virket det et lite hakk bedre, og merker det ellers ikke noe på hvor lang tid det bruker osv.

Grei update, men ikke noe stort. Det største er vel at den skal fikse sensorproblemene, men for å være ærlig har jeg enda ikke opplevd å hatt problemer med sensoren selv så det er litt vanskelig for meg å sammenligne.

Hvordan gjør du det, står at min har siste versjon. 4.0.2. ???

Og er det noen som vet hvordan man overfører for eksempel en word fil til telefonen??

Prøver en gang til, :) er det noen som vet hvordan man overfører for eksempel en word fil til telefonen?? :-)

Lenke til kommentar

Har nå brukt 4.1 i noen dager og alt ser ut til å fungere veldig bra. Merker for mitt eget vedkommende at WiFi fungerer bedre enn 4.01 / 4.02 og at Blåtann ikke lenger har noen problemer i forhold til bruk i bil. Falt ut en gang innimellom og måtte skru Bluetooth av/på for å koble til igjen.

MEN mener også at batteriet går litt fortere unna med 4.1? Noen andre endringer dere har merket?

Lenke til kommentar

Har opplevd flere bugs i iOS.

Den som irriterer meg er at fanene som er øverst når jeg leser meldingen til en person plutselig blir borte, så jeg må skru telefonen av og på for å komme til forsiden på meldings appen.

Men som vanlig er jeg fornøyd med iOS :)

Lenke til kommentar

Eneste buggen jeg har opplevd hittil er i bildegalleriet. Når jeg skulle slette noen bilder kom det opp sorte "bilder" der de jeg slettet var. og hele galleriet ble treigt. Hjalp å gå ut og inn av det da.

men lurer på om det er mulig å se flere detaljer på bildene noen steder? som for eks oppløsning?

Og det fungerte fint å konvertere filmen med handbreak, tok bare laangt tid...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...