aanseth Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Oppdaterte til 4.1 nå. Game Center ser moro ut når spill støtter det og folk begynner å få det. Testa bare kjapt HDR-funksjonen i kameraet, på noen kjappe bilder tatt inne virket det et lite hakk bedre, og merker det ellers ikke noe på hvor lang tid det bruker osv. Grei update, men ikke noe stort. Det største er vel at den skal fikse sensorproblemene, men for å være ærlig har jeg enda ikke opplevd å hatt problemer med sensoren selv så det er litt vanskelig for meg å sammenligne. Hvordan gjør du det, står at min har siste versjon. 4.0.2. ??? Og er det noen som vet hvordan man overfører for eksempel en word fil til telefonen?? Lenke til kommentar
dTd Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Prøver nå å konvertere en 720p x264.mkv fil på 2 t 41 m med handbrake som ble nevnt tidligere i tråden. Valgte iPhone & iPod touch preset og justerte opp oppløsningen til 960. Ser ikke veldig lovende ut? Mtp på tid og fps? Hvorfor ikke? Syns det ser helt OK ut, jeg. Tar bare litt lang tid, hva slags PC har du? Går kjappere på min asus EEE Average FPS: 5.97? Var det jeg reagerte på også :/ skal prøve å sette på en konvertering i natt så får jeg se hvordan det blir i morgen... Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 4.1 kommer vel på iTunes på onsdag tror jeg, men du kan laste ned filen manuelt her. Last ned, koble iPhone til iTunes og hold inne Shift samtidig som du klikker på søk etter oppdatering, velg filen du lastet ned og videre er det likt en vanlig oppdatering. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Average FPS: 5.97? Var det jeg reagerte på også :/ skal prøve å sette på en konvertering i natt så får jeg se hvordan det blir i morgen... Dere misforstår jo, det er hvor mange fps den konverterer, ikke hvor mange fps filmen blir i... Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Kalenderen min er konsekvent 6 timer feil fordi da jeg importerte innstillingene fra min gamle iPhone stod denne på tidssone Detroit. Alt stemmer på google-calendar på PCen, men jeg har forandret tidssonen, men alle tingene i kalenderen på iPhonen er fortsatt feil. Noen tips? Lenke til kommentar
dTd Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Average FPS: 5.97? Var det jeg reagerte på også :/ skal prøve å sette på en konvertering i natt så får jeg se hvordan det blir i morgen... Dere misforstår jo, det er hvor mange fps den konverterer, ikke hvor mange fps filmen blir i... Ahhh, det forklarer jo en del men jeg syns fortsatt den er sykt treig:p Lenke til kommentar
Torger Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Tok et panoramabilde i dag. 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Wow! Nydelig bilde! Lenke til kommentar
CIder Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Tok et panoramabilde i dag. Brukte du noe spesiellt program/app? Lenke til kommentar
;_; Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Pano, kanskje? Har prøvd den litt smått selv, med litt blandet resultat. Gleder meg til å få tripoden fra DealExtreme, regner med at det blir litt lettere da. Lenke til kommentar
Torger Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Tok et panoramabilde i dag. Brukte du noe spesiellt program/app? Dette. Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Nå som iPhone 4 er på vei, hva bør man bestille av bumpers og screen protectors og lignede? Noe spesielt man bør kjøpe på ebay/dealextreme slik at man har det liggende til telefonen koammer? Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Yess! Fikk mail om at ordren var shippet, og det en uke før tiden. Da blir det ipwn på meg iløpet av neste uke. woopwoop! hva er Ipwn? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 hva er Ipwn? Jailbreak, hvis jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Dagens tips fra meg: Gratis Wimp i 3 måneder Radio Norge og Wimp gir 3 måneders gratis Wimp i 3 måneder. Bare å sende "Tusen" (uten gåseøyne) til 1900. Last ned appen og fyll inn infoen du fikk på sms. Genialt! Herlig supplement til Spotify for de som ikke har Premium. Funker knall. Lenke til kommentar
;_; Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Koster denne SMS-en noe mer enn standard-prisen for SMS-er? Lenke til kommentar
oiqbal Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Dagens tips fra meg: Gratis Wimp i 3 måneder Radio Norge og Wimp gir 3 måneders gratis Wimp i 3 måneder. Bare å sende "Tusen" (uten gåseøyne) til 1900. Last ned appen og fyll inn infoen du fikk på sms. Genialt! Herlig supplement til Spotify for de som ikke har Premium. Funker knall. Jeg fikk bare 30 dager Lenke til kommentar
;_; Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Fikk 30 dager jeg òg. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 hva er Ipwn? Jailbreak, hvis jeg ikke tar helt feil. Yess! Fikk mail om at ordren var shippet, og det en uke før tiden. Da blir det ipwn på meg iløpet av neste uke. men men ville no ikke tro at JB er noe man trenger å bestille Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Nå er ikke jeg dypt inne i dette, men jeg antar at "iPwn" bare er en leet måte å si "iPhone" på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå