Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Oppdaterte til 4.1 nå. Game Center ser moro ut når spill støtter det og folk begynner å få det. Testa bare kjapt HDR-funksjonen i kameraet, på noen kjappe bilder tatt inne virket det et lite hakk bedre, og merker det ellers ikke noe på hvor lang tid det bruker osv.

 

Grei update, men ikke noe stort. Det største er vel at den skal fikse sensorproblemene, men for å være ærlig har jeg enda ikke opplevd å hatt problemer med sensoren selv så det er litt vanskelig for meg å sammenligne.

Hvordan gjør du det, står at min har siste versjon. 4.0.2. ???

 

Og er det noen som vet hvordan man overfører for eksempel en word fil til telefonen??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøver nå å konvertere en 720p x264.mkv fil på 2 t 41 m med handbrake som ble nevnt tidligere i tråden. Valgte iPhone & iPod touch preset og justerte opp oppløsningen til 960.

Ser ikke veldig lovende ut? Mtp på tid og fps?

 

post-38549-1283687362,8649_thumb.png

Hvorfor ikke? Syns det ser helt OK ut, jeg. Tar bare litt lang tid, hva slags PC har du? Går kjappere på min asus EEE :p

 

Average FPS: 5.97?

 

Var det jeg reagerte på også :/ skal prøve å sette på en konvertering i natt så får jeg se hvordan det blir i morgen...

Lenke til kommentar

Average FPS: 5.97?

 

Var det jeg reagerte på også :/ skal prøve å sette på en konvertering i natt så får jeg se hvordan det blir i morgen...

Dere misforstår jo, det er hvor mange fps den konverterer, ikke hvor mange fps filmen blir i...

 

Ahhh, det forklarer jo en del :p men jeg syns fortsatt den er sykt treig:p

Lenke til kommentar

Dagens tips fra meg:

 

Gratis Wimp i 3 måneder

 

Radio Norge og Wimp gir 3 måneders gratis Wimp i 3 måneder. Bare å sende "Tusen" (uten gåseøyne) til 1900. Last ned appen og fyll inn infoen du fikk på sms. Genialt! Herlig supplement til Spotify for de som ikke har Premium. Funker knall.

Lenke til kommentar

Dagens tips fra meg:

 

Gratis Wimp i 3 måneder

 

Radio Norge og Wimp gir 3 måneders gratis Wimp i 3 måneder. Bare å sende "Tusen" (uten gåseøyne) til 1900. Last ned appen og fyll inn infoen du fikk på sms. Genialt! Herlig supplement til Spotify for de som ikke har Premium. Funker knall.

 

Jeg fikk bare 30 dager :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...