Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oppdaterte til 4.1 nå. Game Center ser moro ut når spill støtter det og folk begynner å få det. Testa bare kjapt HDR-funksjonen i kameraet, på noen kjappe bilder tatt inne virket det et lite hakk bedre, og merker det ellers ikke noe på hvor lang tid det bruker osv.

Grei update, men ikke noe stort. Det største er vel at den skal fikse sensorproblemene, men for å være ærlig har jeg enda ikke opplevd å hatt problemer med sensoren selv så det er litt vanskelig for meg å sammenligne.

Lenke til kommentar

Noen som kan anbefale en passende dock ?

Jeg kan ikke anbefale noen, men jeg kan fraråde deg fra å kjøpe de på dealextreme.

"Hullet" iphonen står i er altfor stort, slik at iphonen bare "henger" på selve tilkoblingen.

IKKE bra i lengden!

Men da funker vel den fint me bumper på da?

Lenke til kommentar

Har hatt mobilen siden 30 juli. Har vert veldig fornøyd med batteritiden på den. Oppdaterte på torsdag til 4.1 og syns batteriet holder mye dårligere. Noen andre som har merket dette? Eller er det kansje bare jeg som har brukt den mer i helgen, har redigert en del bilder.

Lenke til kommentar

Har hatt mobilen siden 30 juli. Har vert veldig fornøyd med batteritiden på den. Oppdaterte på torsdag til 4.1 og syns batteriet holder mye dårligere. Noen andre som har merket dette? Eller er det kansje bare jeg som har brukt den mer i helgen, har redigert en del bilder.

Jeg opplevde det samme nesten hver gang jeg oppdaterte min 3G. Det pleier å komme seg etter et par dager/ladinger, så ikke gi opp helt enda!

Lenke til kommentar

Prøver nå å konvertere en 720p x264.mkv fil på 2 t 41 m med handbrake som ble nevnt tidligere i tråden. Valgte iPhone & iPod touch preset og justerte opp oppløsningen til 960.

Ser ikke veldig lovende ut? Mtp på tid og fps?

post-38549-1283687362,8649_thumb.png

Endret av dTd
Lenke til kommentar

Hvor får man kjøpt iPhone 4 Bumpers ?

Telenor butikken på Storo, el få det gratis via appen som ligger på app store

Bor i Trondheim kunne vært greit md en butikk her da :p

Skulle gjerne ha den orginal, eBay link?

Sorry for Mod innlegg, skriver med iPhonen :p

Endret av Chicco
Lenke til kommentar

Prøver nå å konvertere en 720p x264.mkv fil på 2 t 41 m med handbrake som ble nevnt tidligere i tråden. Valgte iPhone & iPod touch preset og justerte opp oppløsningen til 960.

Hvorfor ikke? Syns det ser helt OK ut, jeg. Tar bare litt lang tid, hva slags PC har du? Går kjappere på min asus EEE :p

Lenke til kommentar

Jeg sitter her å leter etter en artikkel, men klarer ikke finne ut av hvor jeg leste den.

Artikkelen gjaldt en app som foreløpig kun var tilgjengelig til android, men forhåpentligvis også kommer til iphone. I artikkelen var det en film av ett tastatur som retta opp skrivefeil og som tilpassa seg måten du skrev på etterhvert. er ikke så alt for lenge siden artikkelen var fersk.

Noen som husker?

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke? Syns det ser helt OK ut, jeg. Tar bare litt lang tid, hva slags PC har du? Går kjappere på min asus EEE :p

Average FPS: 5.97?

Endret av ;_;
Lenke til kommentar

Nei. det var mer som tradisjonelt tastatur. men husker de f.eks vridde mobilen 45 grader og fortsatte å skrive og sammensetningen av ordliste og hvor du trykte så skjønnte den uansett hva du skrev. de demonstrerte til og med at de fjerna tastaturet helt og skrev videre uten å se knappene..

Men var ikke med "swype" funksjon. de løftet fingrene mellom bokstavene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...