PL610 Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Jeg tror du må det for å motta bilder, video eller lyd. Du betaler heller ikke for datatrafikken hvis jeg har forstått dette riktig. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 (endret) Veldig imponert over hvor lite fingermerker telefonen tiltrekker seg, og hvor solid glassene virker. Fingermerker ser man stort sett bare hvis man virkelig ser etter i lyset, og 10 sek. med en liten pusseklut en gang i blant så ser den ut som ny fra esken. For å få skraper på glassene virker det som man enten må miste den godt i bakken eller virkelig skrape med noe skarpt. Liker det. Ser ingen grunn for meg hvert fall til å bruke beskyttelse på den, eneste som det skulle hjelpe er hvis uhellet er ute og man mister den i bakken og den lander så uheldig at den knuser. Batteriet er det litt tidlig å si enda, har jo bare hatt den i tre dager, men jeg synes det virker veldig bra, spesielt i standbytid. Hadde som jeg nevnte tidligere et tilfelle da den lå i standby i ca. 7 timer, mottok en kjapp samtale og sendte noen SMS, og på den tiden gikk batteriet ned 3%. Det er bra! Når man spiller og hører på musikk farer batteriet fortere, men jeg har enda til gode å se at den går tom før én hel dag er gått, og jeg bruker den rimelig heftig nå de første dagene for å teste alt, spille musikk, osv. Når jeg da etter hvert kommer til å gå over til mer normalt bruk, så varer den sikkert minst to vanlige dager, og da blir hvert fall jeg bortskjemt med tanke på batteriet på X1-en jeg hadde inntil nylig, der føk prosentene i bakken for ingenting. Godt fornøyd med telefonen, faktisk verdt de mange pengene for min del. Tror dama også har blitt litt lysten nå, etter å ha spilt en del bra spill og prøvd iPod-funksjonen, og hun har alltid (som meg, egentlig) vært anti-iPhone fordi alle har det. Endret 3. september 2010 av Hewitt Lenke til kommentar
dTd Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Okey Så i teorien så betaler jeg ikke noe for mobilt data så sant jeg holder meg unna safari, google maps og mail? Får nemlig opp sånn varsel i nye og ne om jeg ikke har på mobildata om at det må være på. Så lurer på hva det kan være som trenger det? Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 AGPS bruker vel den funksjonen til geotagging av bilder osv, men det er ikke snakk om noen mengde data. En her på forumet mente det var snakk om ca. 20kr i året hvis du brukte AGPS flittig hver dag (hvis jeg husker riktig). (Dataene den bruker til det er fra mobilmastene som forteller hvilke satelitter som er aktuelle å bruke. Svært lite data med andre ord ) Lenke til kommentar
dTd Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Okey, jaja da får jeg ha på mobildata og satse på like liten regning Om ikke skylder jeg på deg Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Okey, jaja da får jeg ha på mobildata og satse på like liten regning Om ikke skylder jeg på deg Typisk Forresten virker Motorola litt sjofle her: http://www.mobilecrunch.com/2010/09/03/motorola-pulls-out-another-full-page-nyt-ad-aimed-at-apples-head/ Lenke til kommentar
Chicco Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Heisann, er en av de heldige som har skaffet med en iPhone 4. Venter nå på portering fra NetCom til Telenor. Akkurat nå så har jeg skjært det gamle Netcom sim kortet mitt og det er det som kjører. Men i det venstre hjørnet så sier den at det er et ugyldig sim kort. Er det pga av telefonen min er operatørlåst? Hvis det er tilfellet så skal jeg ringe de i morgen å få de til å sende meg koden, det skal da være mulig, ikkesant ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Det burde ikke være et problem for de å låse den opp under porteringen. Djuice tilbydde seg å gjøre det for meg mens jeg ventet på at porteringen skulle bli fullført. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Er det noen som har chess og vet hva jeg skal skrive inn på APN og sånn for å få data-trafikk til å funke? Lenke til kommentar
Chicco Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 (endret) Det burde ikke være et problem for de å låse den opp under porteringen. Djuice tilbydde seg å gjøre det for meg mens jeg ventet på at porteringen skulle bli fullført. Akkurat, men skal dt stå "Ugyldig Sim-kort" hvis telefonen min er operatørlåst ? Jeg er ikke helt sikker på om jeg kutta riktig skjønner du Endret 3. september 2010 av Chicco Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Det burde ikke være et problem for de å låse den opp under porteringen. Djuice tilbydde seg å gjøre det for meg mens jeg ventet på at porteringen skulle bli fullført. Akkurat, men skal dt stå "Ugyldig Sim-kort" hvis telefonen min er operatørlåst ? Jeg er ikke helt sikker på om jeg kutta riktig skjønner du Akkurat det er jeg usikker på. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Jeg fikk det samme da jeg gikk over til Telenor. Det viste seg at telefonen ikke var opplåst. Jeg kunne ha sverget på at jeg gjorde det flere måneder tidligere Ring dem og finn ut sikkert om den er opplåst eller ikke. Lenke til kommentar
;_; Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Er det noen som har chess og vet hva jeg skal skrive inn på APN og sånn for å få data-trafikk til å funke? Med APN, mener du VPN? Jeg har Chess men jeg har ikke endret noe for å få data-trafikk til å fungere. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Er det noen som har chess og vet hva jeg skal skrive inn på APN og sånn for å få data-trafikk til å funke? netcom Lenke til kommentar
Chicco Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Prata med Telenor idag, de spurte om IMEI og det ende opp med at jeg skal vente 5-10 min før jeg gjennopretter iphonen min. Da skal den forhåpentligvis være ulåst Lenke til kommentar
Chicco Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Prata med Telenor idag, de spurte om IMEI og det ende opp med at jeg skal vente 5-10 min før jeg gjennopretter iphonen min. Da skal den forhåpentligvis være ulåst Noen som vet hvordan jeg kan gjenopprette iPhonen uten å laste ned 4.0.2 ? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Chess: Jeg trengte ikke taste inn noe i APN. Der stod det ting fra før men det tok over et døgn før MMS begynte å fungere, samt greit å vite at mobildata må være på og kan være derfor det tok et døgn for meg når den var av. Det står veldig lite i APN hos meg men det virker nå. Chess: Jeg trengte ikke taste inn noe i APN. Der stod det ting fra før men det tok over et døgn før MMS begynte å fungere, samt greit å vite at mobildata må være på og kan være derfor det tok et døgn for meg når den var av. Det står veldig lite i APN hos meg men det virker nå. Lenke til kommentar
aanseth Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Noen som vet om noen god smilys app til iphone som faktisk funker mot andre merker også?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Noen som kan anbefale en passende dock ? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Apple sin universaldock. Om du bruker case tar du bare ut alle adapterene inni så bør det være plass. Om du ikke bruker case så er det vel ikke noe galt med i4-docken? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå