Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Keep the app tips coming når dere kommer over noen skikkelig bra.

 

ELSKER spill som Angry Birds og Flight Control, så enkle og yet så geniale. Mer i samme gate? Ellers noen nyttige apps utover de normale.

 

Prøvde nettopp iStudiez, som ser ut til å være et ganske nyttig program for studenter med mange fag og innleveringer. :)

 

74 apps til nå. Hva er normalt å ha for dere som hadde iPhone tidligere også? :p Føler jeg ser mye forskjellig når det kommer til venner og bekjente med iPhone. Noen har flere hundre og helt stappa fullt, mens andre har mer eller mindre bare apps'a som kommer med telefonen (hva er egentlig vits med den da?).

 

Fikk for øvrig iTunes til å endelig funke med betaling av apps også, etter litt venting og stress, men det ornda seg. :)

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar

Keep the app tips coming når dere kommer over noen skikkelig bra.

 

ELSKER spill som Angry Birds og Flight Control, så enkle og yet så geniale. Mer i samme gate? Ellers noen nyttige apps utover de normale.

 

Prøvde nettopp iStudiez, som ser ut til å være et ganske nyttig program for studenter med mange fag og innleveringer. :)

 

74 apps til nå. Hva er normalt å ha for dere som hadde iPhone tidligere også? :p Føler jeg ser mye forskjellig når det kommer til venner og bekjente med iPhone. Noen har flere hundre og helt stappa fullt, mens andre har mer eller mindre bare apps'a som kommer med telefonen (hva er egentlig vits med den da?).

 

Fikk for øvrig iTunes til å endelig funke med betaling av apps også, etter litt venting og stress, men det ornda seg. :)

 

 

Jeg har runt 100 apps. Personlig liker jeg California Gold Rush og Plants vs Zombies :p Har du prøvd Solitare Classics? Også helt genialt.

Lenke til kommentar

:)

Får spørre et par noob spørsmål til: Hvordan ser jeg hvilke programmer som ligger i bakgrunn, og hvordan får jeg eventuelt lukket disse?

Ringetoner: Hvordan får man satt en egendefinert ringetone? Eller må man bruke ringetone programmer?

 

Hvis du har iOS4 eller nyere kan du dobbeltklikke på "hjem knappen". Da får du opp en liste med programmer som kjører i bakgrunnen. Hvis du da holder på en av ikonene kan du lukke de.

 

Du kan lage egene ringetoner på Windowsen eller Macen. Det finnes mye videoeguider av dette på YouTube. Bare søk på "iPhone ringtone" f.eks :)

Lenke til kommentar

Testa runkeeper i dag. men den finner ikke GPS signaler. E det noe instillinger før gps?

Trykket ikke tilfeldigvis "Nei" på "Bruk stedet du er på nå?" eller noe sånt?

 

 

Kan nok stemme ja.. det som er problemet? kordan fikser jeg det?

 

Du trykker OK.

 

 

Ja men når eg har trykt en gang Nei. så kommer det ikke opp mer... Ikke når jeg sletter appen og installere det på nytt igjen heller...

Endret av Gmes
Lenke til kommentar

Testa runkeeper i dag. men den finner ikke GPS signaler. E det noe instillinger før gps?

Trykket ikke tilfeldigvis "Nei" på "Bruk stedet du er på nå?" eller noe sånt?

 

 

Kan nok stemme ja.. det som er problemet? kordan fikser jeg det?

 

Må inn på "Stedstjenester" og aktivere bruken av GPS.

Du trykker OK.

 

 

Ja men når eg har trykt en gang Nei. så kommer det ikke opp mer... Ikke når jeg sletter appen og installere det på nytt igjen heller...

Lenke til kommentar

Prøv å gå inn i "Innstillinger->Generelt->Stedstjenester". Der finner dere en liste over hva hvert enkelt program er satt til. Gå til "Runkeepeer" og slå på stedstjenester for det programmet. Forhåpentligvis løser det problemet.

 

edit: feil sted i innstillingene, fikset det nå.

Endret av Juke
Lenke til kommentar

:)

Får spørre et par noob spørsmål til: Hvordan ser jeg hvilke programmer som ligger i bakgrunn, og hvordan får jeg eventuelt lukket disse?

Ringetoner: Hvordan får man satt en egendefinert ringetone? Eller må man bruke ringetone programmer?

 

Hvis du har iOS4 eller nyere kan du dobbeltklikke på "hjem knappen". Da får du opp en liste med programmer som kjører i bakgrunnen. Hvis du da holder på en av ikonene kan du lukke de.

 

Du kan lage egene ringetoner på Windowsen eller Macen. Det finnes mye videoeguider av dette på YouTube. Bare søk på "iPhone ringtone" f.eks :)

Takk! Jeg synes batteriet ble litt vel fort tom for strøm, men det var ikke så rart siden jeg hadde 20+ programmer kjørende.

Men konverteringsmåten for å få ringetoner funker ikke lenger pga at det ikke går an å konvertere til AAC lenger. Kun mp3.....

Lenke til kommentar

Du trenger ikke å avslutte programmene manuelt. Det skal operativsystemet ta seg av for deg.

Du bruker heller ikke mer batteri om du har 20+ programmer "oppe", så lenge du ikke f.eks streamer musikk.

Jeg har for øyeblikket 82 programmer "oppe" :)

 

Som andre har nevnt tømmes batteriet fort i starten så etter et par ukers bruk skal det fungere riktig. Du kan sannsynligvis fremskynde dette endel ved å tømme det helt og lade det helt opp igjen et par-tre ganger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...