Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du er ikke blind nei. Finnes mange kamera-apps som har flere innstillinger.

Finnes det noen å anbefale? Ettersom ingen av appsene listet på første side i denne tråden har noen.

Tror Camera+ er den beste kamera-appen (til nå), men den ble fjernet av Apple før jeg fikk lastet den ned.

Lenke til kommentar

 

 

Fra jeg trykker "ta bilde" tar det 4 sek før bildet er arkivert.

 

Med en gang animasjonen av lukkeren er ferdig (like raskt som vanlig), så spiller det ingen rolle om du beveger på telefonen. Virker som den eneste forskjellen er at det er en lengre lagringsprosess

 

Aha, takker. Lengre lagringstid er jo en liten pris å betale hvis bildene blir så bra som forespeilet av El Jobso :)

Lenke til kommentar

air mouse var et lite genialt app :)

Du laster ned en server klient til pcn, så kan du bruke iphonen som mus og tastatur. Funker både som en vanlig touch pad og ved gjelp av gyroen til tlf :D

Ganske artig:)

Noen som har flere gode apps/spill å anbefale?

 

Selv har jeg disse:

Convert units: Kjekt å ha for å konvertere div stuff som vekt/fart osv

Dropbox: hendig app som lar deg lagre filer på en server. Både fra pcn og på iPhonen. Som du da kan få tilgang til fra hvilken som helst pc eller iPhone.

Xe-currency: valutta kalkulator

ihandy level: vater, ikke akk mye å hoppe itake for men litt morro xD

Light: lommelykt

PS express: Ikke akk mange innstillingsmuligheter men er gratis

Messenger: msn

YR.no

Google earth

og Ari mouse ofc :p

 

Av spill:

Gun range: gratis skytespill for å teste gyroen ;)

Hired gun: litt artig "sniper" spill også gratis

Epic Citadel: Ble snakket om på forrige sidene, stort sett bare en demo av Unreal grafikk motoren til iPhone, anbefales å testes for å se potensialet!

N.O.V.A: FPS spill med gyro funksjon. artig!

FlightControll: Meget avhengihetskapende! :D

Real racing: Et bra og artig bilspill

Lenke til kommentar
Raptor' date=' 2. september 2010 - 23:20' timestamp='1283466032' post='16159770']

Man får fortsette å være pirat da.

Eller gjøre som jeg gjør... Bruke en amerikansk iTunes konto...

Tror han heller vil være pirat :p

Har ingen ønske om å være det, derfor betaler jeg for spotify premium og kjøper alle spill jeg spiller enten fysisk eller via steam. Men på akkurat dette tvinges man nesten til det.

 

Men en amerikansk iTunes konto, hvordan får jeg til det uten et amerikans kredittkort og uten å rote til alt jeg har på telefonen nå?

 

Åpen for forslag.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Raptor' date=' 2. september 2010 - 23:20' timestamp='1283466032' post='16159770']

Man får fortsette å være pirat da.

Eller gjøre som jeg gjør... Bruke en amerikansk iTunes konto...

Tror han heller vil være pirat :p

Har ingen ønske om å være det, derfor betaler jeg for spotify premium og kjøper alle spill jeg spiller enten fysisk eller via steam. Men på akkurat dette tvinges man nesten til det.

 

Men en amerikansk iTunes konto, hvordan får jeg til det uten et amerikans kredittkort og uten å rote til alt jeg har på telefonen nå?

 

Åpen for forslag.

 

Bare å kjøpe iTunes-gavekort for den amerikanske butikken. Finnes tonnesvis som selger det på ebay og det koster særdeles lite.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...