PL610 Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Er ikke den videoen linket til allerede? Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Old Men Apple har sagt til Walt Mossberg at det er et software problem, og folk kan ringe osv selv om det står at de ikke har dekning. Lenke til kommentar
SolbergMobil Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 http://gizmodo.com/5571143/some-iphone-4-screens-have-yellow-bands-and-spots Fantastisk. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Selv Nokia mener man må holde telefonen riktig: http://nds1.nokia.com/phones/files/guides/Nokia_6230i_UG_en.pdf Lenke til kommentar
SolbergMobil Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 (endret) Selv Nokia mener man må holde telefonen riktig: http://nds1.nokia.com/phones/files/guides/Nokia_6230i_UG_en.pdf Ja det er jo ikke smart å holde forren antennen. Kanskje derfor de ikke plasserer den der man normalt holder mobilen? Så.. Designfail eller bare dårlig antenne? Endret 24. juni 2010 av SolbergMobil Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Eller software feil. Ser forresten ut som at de gule flekkene noen opplever vil forsvinne etter en dag eller to. http://forums.appleinsider.com/showpost.php?p=1659997&postcount=122 Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 (endret) Jeg kan ikke si jeg ikke forventet problemer med skjermen, men antennetrøbbelet hadde jeg ikke engang tenkt på. Endret 24. juni 2010 av boffeeen Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 (endret) For meg personlig saa virker dette problemet med antennen saa grunnleggende at jeg rett og slett ikke klarer aa tro at dette Apple ikke er noe de vet om allerede og har full kontroll over. Saa forpult idiotiske er de ikke. Endret 24. juni 2010 av ahpadt Lenke til kommentar
geostar Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Er det noen som vet hvordan iPod playlisten vil være dersom man kjøper en ikke-Norsk versjon av iPhonen? Tenker på sanger som starter med Æ Ø Å. Videre er det noen som har noen informasjon rundt mulighetene for å endre oppsett av tastatur til norsk slik at man får opp Æ Ø Å på tastaturet? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Alt vil vises helt som normalt. Tipper at du maa holde inn a og o for aa faa norske bokstaver. Jeg maa iaff det med min iPad. Lenke til kommentar
geostar Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Ok takk skal du ha, da er det bare å få tak i en telefon asap Lenke til kommentar
SolbergMobil Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 (endret) For meg personlig saa virker dette problemet med antennen saa grunnleggende at jeg rett og slett ikke klarer aa tro at dette Apple ikke er noe de vet om allerede og har full kontroll over. Saa forpult idiotiske er de ikke. Leste at det ikke indikatorfeil på softwaren, men at folk faktisk ikke klarer å holde en samtale heller. Skal prøve å finne igjen linken. Men ja, så idiotiske kan de jo ikke vær... Andre mobiler ble og testen i samme lokale om iPhone 4, men der var dekningen på topp hele tiden. (AT&T) Endret 24. juni 2010 av SolbergMobil Lenke til kommentar
HKS Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Leste at det ikke indikatorfeil på softwaren, men at folk faktisk ikke klarer å holde en samtale heller. Skal prøve å finne igjen linken. Men ja, så idiotiske kan de jo ikke vær... Andre mobiler ble og testen i samme lokale om iPhone 4, men der var dekningen på topp hele tiden. (AT&T) Det er veldig mange iPhone 4 bruker som også ikke opplever noen problemer med dette. Jeg tror jeg ønsker at noen skal teste det i Norge hvor vi har skikkelige GSM/UMTS nett før jeg trekker noen konklusjoner. AT&T sitt nett er ikke noe å skryte av, jeg er mye i USA, og har hatt mye trøbbel med AT&T, både med iPhone og Nexus One. Mine erfaringer fra USA er at ofte er T-Mobile mye bedre, men det er en annen diskusjon. Lenke til kommentar
SolbergMobil Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 (endret) Raptor' date='24. juni 2010 - 14:54' timestamp='1277384049' post='15851453'] Leste at det ikke indikatorfeil på softwaren, men at folk faktisk ikke klarer å holde en samtale heller. Skal prøve å finne igjen linken. Men ja, så idiotiske kan de jo ikke vær... Andre mobiler ble og testen i samme lokale om iPhone 4, men der var dekningen på topp hele tiden. (AT&T) Det er veldig mange iPhone 4 bruker som også ikke opplever noen problemer med dette. Jeg tror jeg ønsker at noen skal teste det i Norge hvor vi har skikkelige GSM/UMTS nett før jeg trekker noen konklusjoner. AT&T sitt nett er ikke noe å skryte av, jeg er mye i USA, og har hatt mye trøbbel med AT&T, både med iPhone og Nexus One. Mine erfaringer fra USA er at ofte er T-Mobile mye bedre, men det er en annen diskusjon. Men det er merkelig at det er hovedsaklig kun iPhone som sliter hos AT&T da. Når andre mobiler fungerer optimalt. Endret 24. juni 2010 av SolbergMobil Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 iPhone er den mest omtalte, men mange Androidtelefoner f.eks sliter på AT&T sitt nett. Gjør et søk og se selv. Jeg vil si selve nettet til AT&T har noen bugs Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 (endret) Estimated Delivery Date (Subject to change) 29 Jun 2010 (Subject to change) Current Delivery Status In Transit to Customer - Shipment Delayed 24 Jun 2010 Endret 24. juni 2010 av ahpadt Lenke til kommentar
HKS Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Men det er merkelig at det er hovedsaklig kun iPhone som sliter hos AT&T da. Når andre mobiler fungerer optimalt. Jeg har iallefall hatt problemer med min Nexus One, de siste gangene jeg var i USA, altså både i mars og mai i år. Skal tilbake igjen i august, men tviler på at det har blitt noe bedre, iallefall ikke i New York og Chicago. Problemene er at nettet dropper samtalene dine, og at SMS-meldinger ikke kommer frem. Lenke til kommentar
geostar Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Estimated Delivery Date (Subject to change) 29 Jun 2010 (Subject to change) Current Delivery Status In Transit to Customer - Shipment Delayed 24 Jun 2010 Hvor har du bestilt fra? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Apple Store UK. Jeg bor hos kjaeresten min i Nord-Irland for tiden. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 (endret) Har jeg noe å tjene på å kjøpe en iPhone fra uk for så å kjøpe et iconnect abonnement fra netcom? [YOUTUBE] [/YOUTUBE] Viss metalrammen er antennen hvorfor blir ikke wi-fi signalet svakere når han tar på den? Endret 24. juni 2010 av head_hunter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå