Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har jeg bestilt Incipio Feather Case til min iPhone 4. :)

Spent på hvordan den er. Er ikke så veldig fornøyd med Bumpern. Bestilte også samme casen til iPad. Med frakt så kom det på 70 dollar, som ikke er spesielt mye om man sammenligner med hvor mye en Bumper alene koster.

Jeg har Incipio Feather til min 4 og er veldig fornøyd. Svært tynn og gjør telefonen litt bedre å holde. Jeg brukte Incipio Feather til en 3Gs i over ett år og baksiden var som ny når jeg solgte den nå nylig. Det ser ut til at varianten til iPhone 4 holder samme standard. :)

Lenke til kommentar

Da har jeg bestilt Incipio Feather Case til min iPhone 4. :)

Spent på hvordan den er. Er ikke så veldig fornøyd med Bumpern. Bestilte også samme casen til iPad. Med frakt så kom det på 70 dollar, som ikke er spesielt mye om man sammenligner med hvor mye en Bumper alene koster.

Jeg har Incipio Feather til min 4 og er veldig fornøyd. Svært tynn og gjør telefonen litt bedre å holde. Jeg brukte Incipio Feather til en 3Gs i over ett år og baksiden var som ny når jeg solgte den nå nylig. Det ser ut til at varianten til iPhone 4 holder samme standard. :)

Flott. Gleder meg! :)

Lenke til kommentar

I går lasta jeg ned en update til "Battery doctor" fra app store. Så vil ikke battery doctor starte mer, men kræsjer.

Tenkte at det kanskje var at den nye updaten var tilpassa det nye os'et. Men det hjalp ikke å update OS'et.

Tror dere det hjelper å slette battery doctor og laste det ned på nytt? Det er et veldig kjekt app.

Lenke til kommentar

I går lasta jeg ned en update til "Battery doctor" fra app store. Så vil ikke battery doctor starte mer, men kræsjer.

Tenkte at det kanskje var at den nye updaten var tilpassa det nye os'et. Men det hjalp ikke å update OS'et.

Tror dere det hjelper å slette battery doctor og laste det ned på nytt? Det er et veldig kjekt app.

Bare å re-installere ja. Hadde et lignende problem med yr.no.

Lenke til kommentar

De siste dagene har jeg tenkt over hvilken dock jeg skulle ha til telefonen. Skulle ha en enkel til pcen og en med høyttaler/vekkerklokke til senge. Fikk aldri helt bestemt meg og endte med 2 av disse. Egentlig ville jeg ha den originale docken, men da må case'en av og på hele tiden.

Den så smart ut! Nå har jeg bestilt 2 også, så kan jeg og sambo ha hver vår. Kjempesmart at man ikke må ta av casen :) Takk fro bra tips!

Lenke til kommentar

Er veldig fornøyd med batteriet til nå. Har bare ladet den to ganger, så forventer enda litt bedre batteritid med tiden. Siden forrige fullading har den stått i standby i ca. 7 timer, tatt en kjapp telefonsamtale og sendt og mottatt 4-5 meldinger, og den ligger på 97%! Min forrige telefon ville vært på 65-70% nå. Herlig. :D

Lenke til kommentar

De siste dagene har jeg tenkt over hvilken dock jeg skulle ha til telefonen. Skulle ha en enkel til pcen og en med høyttaler/vekkerklokke til senge. Fikk aldri helt bestemt meg og endte med 2 av disse. Egentlig ville jeg ha den originale docken, men da må case'en av og på hele tiden.

Om du bruker universaldocken og tar ut adapteren så vil du faktisk kunne synce telefonen med enkelte caser fortsatt på. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...