dTd Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Nå har jeg endelig anskaffet meg herligheten Må si at pc skjermen ser helt ræva ut i forhold til iphonen xD Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Jeg får min iPhone 4 den 20, men er litt bekymret for problemene med proximity-sensoren - har dette problemet blitt ordnet opp i eller roter den fortsatt? Den skapte faktisk problemer for meg tre ganger i dag når jeg skulle ringe med bruk av stemmestyringen mens jeg holdt telefonen mot hodet. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Sjekk kvaliteten på kameraet da folkens: Men alvorlig, ringte Apple og de var over snittet interessert i å snakke med meg. Har snakket med de 1,5 time på telefon tilsammen på grunn av denne lille lader-dritten. Strømmen din er for varm. Steve Jobs Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Sjekk kvaliteten på kameraet da folkens: Men alvorlig, ringte Apple og de var over snittet interessert i å snakke med meg. Har snakket med de 1,5 time på telefon tilsammen på grunn av denne lille lader-dritten. Strømmen din er for varm. Steve Jobs Don't plug it in that way. Sent from my iPhone Lenke til kommentar
gmes Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Sjekk kvaliteten på kameraet da folkens: Men alvorlig, ringte Apple og de var over snittet interessert i å snakke med meg. Har snakket med de 1,5 time på telefon tilsammen på grunn av denne lille lader-dritten. Skummelt skummelt.. Er det usb kontakten heller er det den du plugger i veggen som er problemet her? Tru om uorginale er mer "sikker", Va en plass eg så på nett. der den hadde smelta kontakten som gikk i mobiln.. Kan jo ikke la den ligge på ladding om natta vist dette er ett stort problem. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Spennende med HDR bilder i iOs 4.2 1 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Vel, det går jo bare langt mindre strøm inn i USB-kabelen enn det som er i den delen som går i veggen, og jeg tror ikke mengden strøm i USB-kabelen er tilstrekkelig til den typen brannskader. Lenke til kommentar
gmes Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Vel, det går jo bare langt mindre strøm inn i USB-kabelen enn det som er i den delen som går i veggen, og jeg tror ikke mengden strøm i USB-kabelen er tilstrekkelig til den typen brannskader. Så va mener du er årsaken her? så du mener det er den deln i veggen som e årsaken? Sikkrere å ladde den via pc allså? Endret 1. september 2010 av Gmes Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Årsaken er åpenbart teknisk feil. Dårlig isolasjon, produksjonssvikt, såkalt "mekanisk skade" (noen har behandlet den dårlig) eller noe lignende. Sikrere å lade fra PC siden den gir ut mindre strøm, ja. Men som regel tregere. Jeg tror ærlig talt ikke det er noen vits å ikke bruke strømadapteren. Lenke til kommentar
gmes Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 er jo vanlig usb, Har jo en HTC adapter. tru om man kan bruke den? den vet jeg funker.. ikke tatt fyr i iværtfall.. hehe Lenke til kommentar
;_; Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Ro deg ned. Det er ikke slik at alle iPhone vegg-ladere vil bli varme og ta fyr. Bruk den som ble levert med iPhonen du Lenke til kommentar
Juke Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Spennende med HDR bilder i iOs 4.2 Ja, men det kommer i 4.1 når det gjelder iPhone 4, dvs at vi får det i neste uke. iPad får støtte for det i 4.2, som kommer i november. Lenke til kommentar
gmes Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Ro deg ned. Det er ikke slik at alle iPhone vegg-ladere vil bli varme og ta fyr. Bruk den som ble levert med iPhonen du er helt rolig jeg... Klart er dette en stor svakhet på disse. ville jeg vært påpasselig Lenke til kommentar
genser Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Men alvorlig, ringte Apple og de var over snittet interessert i å snakke med meg. Har snakket med de 1,5 time på telefon tilsammen på grunn av denne lille lader-dritten. I slike saker er Apple veldig interessert i å komme frem til en løsning, som for deg skal være mer gunstig enn å ta kontakt med pressen. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 (endret) LAST NED EPIC CITADEL! Beste grafikken jeg har sett på en telefon, det er bare en demo men den er gratis. Endret 1. september 2010 av head_hunter 2 Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Ser kjempebra ut ja. Kan bli et veldig bra spill Lenke til kommentar
RonF...ingSwanson Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 wow! Meget imponerende grafikk. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Helt utrolig! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Jeg syns det er ganske drøyt at grafikken er så nær ps3 / x360 egentlig. Flaggene svaier i vinden, fugler flyr rundt, det ser kort sagt ekstremt imponerende ut. Lenke til kommentar
;_; Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Skulle ønske spillet fløt litt bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå