Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klarte å bestille iPhone 4 hos Djuice. Skulle bare trykke meg frem for å se om det dukket opp flere detaljer, og vips var dritten bestilt.

 

Anyways, jeg bestilte med faktura. Hvordan fungerer det? Vil det si at jeg kan hente ut iPhonen fra postkontoret og deretter betale? Står jo at fakturaen sendes når varen er sendt.

 

Og noen som vet hvor lang tid Djuice / Telenor bruker på levering i disse dager?

Endret av Points
Lenke til kommentar

Jeg var tilfeldigvis innom pixmania.com og så at de har iPhone 4 16 GB til den nette sum av 9117,- . . . er ikke det til og med verre enn prisene Ludostore opererte med før telefonen var lansert her til lands?

 

Dessuten liker jeg beskrivelsen de har av telefonen:

 

Selv om skjermen er som den på iPhone 3GS, inkluderer Apple iPhone 4 nye funksjoner og tilbyr en bedre battertid.

 

Mellom 3GS og iPhone 4, vinner du to timers batteritid, dvs. 7 timer med GSM-modus.

 

iPhone 4 har i tillegg en bedre fotosensor på 5 megapiksler og nå lager Apple mobiltelefonen filmer i HD. iPhone 4 tar altså opp hva du ser på 720 piksler!

 

Ved hjelp av FaceTime programmet, er videofonen på iPhone 4 enklere og mer brukervennlig. Denne moderne telefonen har to sensorer på hver side av telefonen.

 

Avspillingen og Internet navigasjonen er også letter. Den iPhone har en ultrastrålende Retinaskjerm på 3,5 tommer og en oppløsning på 960 x 640 piksler.

 

iPhone 4 inkluderer også WiFi 802.11 b/g/n samt 3G-teknologi. Kompatibel med mange applikasjoner, vil du dele og bytte hva du vil på Internett sammen med dine kontakter og venner.

 

iPhone 4 fra Apple beskrives på en enkel måte: den forenkler livet!

http://www.pixmania.com/no/no/6813626/art/apple/iphone-4-16-gb.html

 

Jeg vet ærlig talt ikke hvor jeg skal begynne :laugh:

 

Hm.. tror det er oversatt fra engelsk med et oversettingsprogram.

Lenke til kommentar

Jeg har erfart det (en kompis altså, men jeg var med han sånn hver dag og leste support e-mailene og de fikk aldri levert TV'en selv om de sa at de skulle levere dag etter dag etter dag, også kunne de ikke avbestille heller siden det var sendt osv.)

Så ja, aldri bruk Pixmania.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Klarte å bestille iPhone 4 hos Djuice. Skulle bare trykke meg frem for å se om det dukket opp flere detaljer, og vips var dritten bestilt.

 

Gratulerer, de satte vel nettopp opp prisene med 500 kroner over hele fjøla.

 

Kan ikke mobilene faktisk komme inn snart, slik at man kan få en priskrig som presser prisene rett vei?

Lenke til kommentar

Til en som har iPhone for første gang; er det slik at alt jeg overfører til telefonen lagres/sikkerhetskopieres i iTunes? Bilder, filmer, musikk, kontakter, etc.? Så hvis noe skjer med mobilen kan jeg synkronisere den på nytt og så er alt som før? Eller?

 

Nyter for øvrig telefonen, virkelig herlig. Mye nytt for meg å sette meg inn i, men elsker den so far. Skjermen er herlig, teksten var fantastisk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...