Solsviken Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Jeg opplever batteritiden som lagt bedre nå, en når jeg fikk den for en mnd siden. Kaaaan ha en sammenheng med at jeg brukte den langt mer i starten enn jeg gjør nå Lenke til kommentar
genser Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Jeg vet ærlig talt ikke hvor jeg skal begynne Begynn med å aldri handle hos Pixmania, og spre ordet om at butikken er noe useriøst tull. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Hvordan slår jeg av funksjonene til GPRS? Fant nå ut at den har kostet meg over hundre kroner.. Selv om du har slått av mobildata i innstillinger? Det er alt som trengs? Mobildata er da slått av. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 (endret) Klarte å bestille iPhone 4 hos Djuice. Skulle bare trykke meg frem for å se om det dukket opp flere detaljer, og vips var dritten bestilt. Anyways, jeg bestilte med faktura. Hvordan fungerer det? Vil det si at jeg kan hente ut iPhonen fra postkontoret og deretter betale? Står jo at fakturaen sendes når varen er sendt. Og noen som vet hvor lang tid Djuice / Telenor bruker på levering i disse dager? Endret 31. august 2010 av Points Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Håper den kommer på postkontoret, for kommer den i postkassen skal jeg ringe og si at noen stakk av med den. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Jeg var tilfeldigvis innom pixmania.com og så at de har iPhone 4 16 GB til den nette sum av 9117,- . . . er ikke det til og med verre enn prisene Ludostore opererte med før telefonen var lansert her til lands? Dessuten liker jeg beskrivelsen de har av telefonen: Selv om skjermen er som den på iPhone 3GS, inkluderer Apple iPhone 4 nye funksjoner og tilbyr en bedre battertid. Mellom 3GS og iPhone 4, vinner du to timers batteritid, dvs. 7 timer med GSM-modus. iPhone 4 har i tillegg en bedre fotosensor på 5 megapiksler og nå lager Apple mobiltelefonen filmer i HD. iPhone 4 tar altså opp hva du ser på 720 piksler! Ved hjelp av FaceTime programmet, er videofonen på iPhone 4 enklere og mer brukervennlig. Denne moderne telefonen har to sensorer på hver side av telefonen. Avspillingen og Internet navigasjonen er også letter. Den iPhone har en ultrastrålende Retinaskjerm på 3,5 tommer og en oppløsning på 960 x 640 piksler. iPhone 4 inkluderer også WiFi 802.11 b/g/n samt 3G-teknologi. Kompatibel med mange applikasjoner, vil du dele og bytte hva du vil på Internett sammen med dine kontakter og venner. iPhone 4 fra Apple beskrives på en enkel måte: den forenkler livet! http://www.pixmania.com/no/no/6813626/art/apple/iphone-4-16-gb.html Jeg vet ærlig talt ikke hvor jeg skal begynne Hm.. tror det er oversatt fra engelsk med et oversettingsprogram. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Godt mulig, men de burde nok oppdatere den snart uansett. I allefall burde noen oppdage det der borte snart. Det minner om når det på litt eldre filmer på DVD/VHS stod en "Advasel" etterfulgt av en rekke snodige feil før filmen. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Jeg vet ærlig talt ikke hvor jeg skal begynne Begynn med å aldri handle hos Pixmania, og spre ordet om at butikken er noe useriøst tull. Er dette noe du har erfart eller bare du har hørt av andre? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 (endret) Jeg har erfart det (en kompis altså, men jeg var med han sånn hver dag og leste support e-mailene og de fikk aldri levert TV'en selv om de sa at de skulle levere dag etter dag etter dag, også kunne de ikke avbestille heller siden det var sendt osv.) Så ja, aldri bruk Pixmania. Endret 31. august 2010 av tc47 Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Hvor lenge er det siden? Jeg bestilte bilstereo derfra for ca 9 mnd siden uten problemer. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Klarte å bestille iPhone 4 hos Djuice. Skulle bare trykke meg frem for å se om det dukket opp flere detaljer, og vips var dritten bestilt. Gratulerer, de satte vel nettopp opp prisene med 500 kroner over hele fjøla. Kan ikke mobilene faktisk komme inn snart, slik at man kan få en priskrig som presser prisene rett vei? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Da har jeg bestilt Incipio Feather Case til min iPhone 4. Spent på hvordan den er. Er ikke så veldig fornøyd med Bumpern. Bestilte også samme casen til iPad. Med frakt så kom det på 70 dollar, som ikke er spesielt mye om man sammenligner med hvor mye en Bumper alene koster. Endret 1. september 2010 av ahpadt Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Til en som har iPhone for første gang; er det slik at alt jeg overfører til telefonen lagres/sikkerhetskopieres i iTunes? Bilder, filmer, musikk, kontakter, etc.? Så hvis noe skjer med mobilen kan jeg synkronisere den på nytt og så er alt som før? Eller? Nyter for øvrig telefonen, virkelig herlig. Mye nytt for meg å sette meg inn i, men elsker den so far. Skjermen er herlig, teksten var fantastisk! Lenke til kommentar
grooovy Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Stemmer det Hewitt. Du tar en sikkerhetskopi i iTunes, så hvis telefonen skulle tryne, eller du må ha nye er alt som før Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Jeg fikk Apple sin standard iPhone 4 bumper her om dagen. Brukte den i to dager før jeg tok den av. Liker den best uten, ser så mye bedre ut. Satser på mobilforsikring fra Telenor når det kommer for iPhone. Lenke til kommentar
zennox Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Jeg får min iPhone 4 den 20, men er litt bekymret for problemene med proximity-sensoren - har dette problemet blitt ordnet opp i eller roter den fortsatt? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Har ikke blitt ordnet opp i helt men jeg har ikke hatt noe særlige problemer med den, merker jo at det ikke er perfekt men det går helt fint bare du er litt forsiktig. Også skal den jo bli fikset i neste update som kommer veldig snart, 3.1. Lenke til kommentar
;_; Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 4.1* Men ja, jeg har merket problemer med sensoren. Har endt en samtale og satt en på høyttaler (har dog ikke hatt veldig mange samtaler på iPhonen enda). Lenke til kommentar
iMono Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Sjekk kvaliteten på kameraet da folkens: Men alvorlig, ringte Apple og de var over snittet interessert i å snakke med meg. Har snakket med de 1,5 time på telefon tilsammen på grunn av denne lille lader-dritten. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 "Lille lader-dritten". Hold oss oppdatert! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå