Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Hvordan slår jeg av funksjonene til GPRS? Fant nå ut at den har kostet meg over hundre kroner..

 

Jepp, samme her. Selv om jeg nesten ikke bruker internett-apps når jeg ikke er på WiFi, så viser Telenor-appen at GPRS-forbruket utgjør over halvparten av det totale forbruket, som er på 217 kr siden den 12..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lurer på om jeg har overvurdert hvor godt batteriet var før jeg fikk iPhonen, batteriet blir vel ikke merkbart bedre etter et par uker, eller?

 

2 timers bruk og 11 timer i ventemodus og jeg har 79% igjen, men i dag har jeg skrudd ned lysstyrken til ca. 70% og skrudde av WiFi når jeg ikke er hjemme eller på skolen (snakk om maks 1 time). Har også lukket nesten alle applikasjonene som kjører i bakgrunnen.

 

Burde jeg forvente bedre?

Endret av ;_;
Lenke til kommentar

Noen som kan fortelle meg hvilken dimensjoner (l*b*h) selve innpakningen til Iphone 4 har? Altså esken som Iphone 4 kommer i.

 

Ifølge mine veldig nøyaktige målinger gjort for 30 sekunder siden.. 13cm*7,5cm*3,8cm. Tør jeg spørre hvorfor du vil vite dette?

 

Har fått en pakke på posten, som jeg lurer litt på om er min Iphone 4 (Jeg skulle ikke fått den før om et par uker). Så ville bare sjekke om pakken kunne inneholde en Iphone 4 ;)

 

Den er for øvrig fra Telefast AS, aldri hørt om det selskapet før. Noen som tror eller vet om de har noe med utsendingen av Iphone 4? :roll:

Lenke til kommentar

Det er en kjent feil at nærhetssensoren ikke funker som den skal. Plages dere av det?

 

Min iPhone har lagt på røret for meg i 2 av 4 samtaler i dag. Ganske ugunstig.

Skjer dette selv om man trykker på "tastelås" knappen når samtalen er i gang?

Hvis du tenker på sove-knappen på toppen, vil ikke dette avslutte telefonsamtalen?

Lenke til kommentar

Jeg var tilfeldigvis innom pixmania.com og så at de har iPhone 4 16 GB til den nette sum av 9117,- . . . er ikke det til og med verre enn prisene Ludostore opererte med før telefonen var lansert her til lands?

 

Dessuten liker jeg beskrivelsen de har av telefonen:

 

Selv om skjermen er som den på iPhone 3GS, inkluderer Apple iPhone 4 nye funksjoner og tilbyr en bedre battertid.

 

Mellom 3GS og iPhone 4, vinner du to timers batteritid, dvs. 7 timer med GSM-modus.

 

iPhone 4 har i tillegg en bedre fotosensor på 5 megapiksler og nå lager Apple mobiltelefonen filmer i HD. iPhone 4 tar altså opp hva du ser på 720 piksler!

 

Ved hjelp av FaceTime programmet, er videofonen på iPhone 4 enklere og mer brukervennlig. Denne moderne telefonen har to sensorer på hver side av telefonen.

 

Avspillingen og Internet navigasjonen er også letter. Den iPhone har en ultrastrålende Retinaskjerm på 3,5 tommer og en oppløsning på 960 x 640 piksler.

 

iPhone 4 inkluderer også WiFi 802.11 b/g/n samt 3G-teknologi. Kompatibel med mange applikasjoner, vil du dele og bytte hva du vil på Internett sammen med dine kontakter og venner.

 

iPhone 4 fra Apple beskrives på en enkel måte: den forenkler livet!

http://www.pixmania.com/no/no/6813626/art/apple/iphone-4-16-gb.html

 

Jeg vet ærlig talt ikke hvor jeg skal begynne :laugh:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...