Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg gjorde det med både US og UK. Funket fint på begge to, etter litt om og men så fikk jeg registrert konto på en annen PC og har nå lastet ned en del gratis-apps fra de to. Det som er mer irriterende er at den norske kontoen som jeg registrerte med kortet mitt enda ikke fungerer å kjøpe med, til tross for at jeg til slutt fikk registrert kontoen og kortet.

 

Kan ikke akkurat si jeg er videre imponert over iTunes Store.

Bare tenker høyt, men det kan ikke ha noe med at du kjører 64-bit Windows på brukspcen?

 

Jeg kjører win 7 64 bit, og jeg fikk registrert mitt visa kort uten problemer ihvertfall, men jeg har ennå ikke kjøpt noen apps da, får forhåpentligvis tlf i morgen så får se om jeg kjøper noe stuff da :)

Lenke til kommentar

Jeg har 3GS, kona 4..jeg føler absolutt ikke at 4 er verdt oppgraderingen i forhold til #GS, spesielt når iOS4 fungerer med full funksjonalitet på begge. Fra 3G og nedover så er 4 helt klart verdt det..

 

..noen uenig? Prøver å overbevise en kompis som har 3GS om å IKKE oppgradere..

 

Enig med deg der. Tror den største opplevelsen med å bytte til iphone4 blir vis du har 3g eller noe eldre. Fra 3GS til 4 er det nesten ikke forsjell i ytelse.

Lenke til kommentar

Hei!

 

Jeg kjøpte min iPhone 4 idag, og er egentlig ganske fornøyd. Jeg lurte bare på en ting da, jeg er koblet til iTunes, og synkroniserte bilder å alt liksom, fullført å alt og, men de vises ikke på programmet mitt (bilder) :(

 

WHY??

Samme skjer hos meg. Løsning er hos meg å ta et bilde med kamera. Da vises bildene som jeg har overført.

Lenke til kommentar

Når problemet oppstår på èn PC og ikke en annen PC, er det som regel der du finner problemet, ikke hos Apple.

Det er jo mulig og mest logisk, men jeg kan ikke se noen logisk grunn til at det ikke skulle fungere på en halvannen måned gammel PC, men helt fint på en 5 år gammel PC. I don't know. Resultatet blir uansett mye frustrasjon.

 

Når problemet oppstår på èn PC og ikke en annen PC, er det som regel der du finner problemet, ikke hos Apple.

 

Ja.. det var det jeg tenkte. Dette er ikke et problem mange har altså, du er den første jeg har hørt om (naturlig at det finnes noen eksempler online i hele verden osv men) som har hatt noe slags problem med kort/velge none som betalingsmetode. Har en US account fra kjempelenge siden som jeg fortsatt bruker hele tiden for apps osv. hvor jeg valgte betalingsmetode none. Også kortet mitt på norske iTunes store som funker knall også. Så ja, veldig synd men kanskje en reinstallering av Windows hadde fikset biffen (om ikke iTunes reinstallering var nok). Vet det er stress å reinstallere Windows men det fikser ofte alt. ;)

Jeg fikk ikke laget iTunes Store-konto på denne PC-en, verken med kort eller "none", da jeg bare fikk feilmelding om noe galt med betalingsmetoden. Men fikk ordnet det på første forsøk på en annen PC. På denne PC-en fungerer det nå fint å laste ned gratis apps med UK- og US-konto, men jeg har enda ikke fått noe til å fungere på den norske kontoen min med registrert bankkort. Må prøve litt videre og få svar fra Apple support, men uansett om det til slutt fungerer, er det jævlig mye knoting som skal til!

 

Apple har for øvrig trukket meg 100,- i reservasjon etter at jeg prøvde å registrere kortet i iTunes. Men den reservasjonen forsvinner vel.

 

Jeg gjorde det med både US og UK. Funket fint på begge to, etter litt om og men så fikk jeg registrert konto på en annen PC og har nå lastet ned en del gratis-apps fra de to. Det som er mer irriterende er at den norske kontoen som jeg registrerte med kortet mitt enda ikke fungerer å kjøpe med, til tross for at jeg til slutt fikk registrert kontoen og kortet.

 

Kan ikke akkurat si jeg er videre imponert over iTunes Store.

Bare tenker høyt, men det kan ikke ha noe med at du kjører 64-bit Windows på brukspcen?

Det kan jeg ikke si noe om, men det høres rart ut. Det er da mange nå som kjører 64-bit, og hadde det vært et kjent problem måtte vel Apple tatt hånd om det nå. Men jeg skal som sagt ikke si noe sikkert, situasjonen er egentlig bare merkelig.

Lenke til kommentar

Jeg har 3GS, kona 4..jeg føler absolutt ikke at 4 er verdt oppgraderingen i forhold til #GS, spesielt når iOS4 fungerer med full funksjonalitet på begge. Fra 3G og nedover så er 4 helt klart verdt det..

 

..noen uenig? Prøver å overbevise en kompis som har 3GS om å IKKE oppgradere..

 

Enig med deg der. Tror den største opplevelsen med å bytte til iphone4 blir vis du har 3g eller noe eldre. Fra 3GS til 4 er det nesten ikke forsjell i ytelse.

 

men hva med kameraet og skjermen?

Personlig kjøpte jeg aldri 3gs kun pga dårlig kamera :p

Lenke til kommentar

Det er en kjent feil at nærhetssensoren ikke funker som den skal. Plages dere av det?

 

Min iPhone har lagt på røret for meg i 2 av 4 samtaler i dag. Ganske ugunstig.

Skjer dette selv om man trykker på "tastelås" knappen når samtalen er i gang?

 

4.0.2 kommer ikke til å jailbreakes, dette har de vært klare på hele tiden. Du må vente på 4.1.

Og det for at de ikke ønsker å kaste bort alle triksene på hver eneste oppdatering :). Hver gang de jailbreaker gir de apple et kort av bunken.

 

Aldri blitt rammet av det utover at jeg en gang satte telefonen på speaker uten å gjøre annet enn å flytte på telefonen mens jeg holdt den inntil øret.

Derfor har jeg blitt vandt til å trykke på tastelås.

 

Jeg gjorde det med både US og UK. Funket fint på begge to, etter litt om og men så fikk jeg registrert konto på en annen PC og har nå lastet ned en del gratis-apps fra de to. Det som er mer irriterende er at den norske kontoen som jeg registrerte med kortet mitt enda ikke fungerer å kjøpe med, til tross for at jeg til slutt fikk registrert kontoen og kortet.

 

Kan ikke akkurat si jeg er videre imponert over iTunes Store.

Bare tenker høyt, men det kan ikke ha noe med at du kjører 64-bit Windows på brukspcen?

 

Jeg kjører win 7 64 bit, og jeg fikk registrert mitt visa kort uten problemer ihvertfall, men jeg har ennå ikke kjøpt noen apps da, får forhåpentligvis tlf i morgen så får se om jeg kjøper noe stuff da :)

 

Jeg kjører windows7 pro 64bit og hadde heller ingen slike problemer.

 

Jeg har 3GS, kona 4..jeg føler absolutt ikke at 4 er verdt oppgraderingen i forhold til #GS, spesielt når iOS4 fungerer med full funksjonalitet på begge. Fra 3G og nedover så er 4 helt klart verdt det..

 

..noen uenig? Prøver å overbevise en kompis som har 3GS om å IKKE oppgradere..

 

Enig med deg der. Tror den største opplevelsen med å bytte til iphone4 blir vis du har 3g eller noe eldre. Fra 3GS til 4 er det nesten ikke forsjell i ytelse.

 

Sammenlign spec og funksjonalitet. Er det noe i den nye man vil ha som man ikke har i den gamle osv. Selv synes jeg 960x544 nesten er grunn nok alene. Men skjermen kunne faktisk godt vært bittelitt større når den har så bra oppløsning.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Hvilken av bumperne i det bumperprogrammet til Apple har fått best kritikk? Jeg lurer på den HD-greia, men gjennomsiktig silikon hørtes også bra ut. Finnes det noen litt objektive reviews på dette?

Kan dette hjelpe noe?

 

Tusen takk! Akkurat det jeg lette etter. Jeg gikk for den Pixelskin HD. La på invisible shield på fronten i dag. Det var egentlig et jævla dårlig tidspunkt for vår sølvhvite katt å ligge atmed meg på. Et lite hvitt kattehår under på toppen. Men, men. Man må jo omtrent være i et sterilt laboratorium for å ikke få noe trøbbel når man legger det på.

 

Angrer på at jeg ikke leste noe sånt før jeg bestilte bumper fra apple...! Fikk nettopp den de i linken over IKKE anbefaler (den som bare går rundt kanten), hehe, og jeg skjønner hvorfor. Utseendemessig syns jeg den er grei, men det er løse knapper som gjør at det rasler når man beveger på den! Slitsomt... Har den på i dag, for å se, men mistenker at jeg tar den av igjen ja... Bra den var gratis!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...