Merko Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Finnes det noen apps til å styre pcer? Musikk f.eks. Via blåtann? Dette er vel ett av de bedre http://www.mobilemouse.com/ Kan fjernstyre musa ved å peke mot skjermen, eller bruker en touch sak som laptoper har. Man kan også fjernstyre tastaturet, mediaspilleren.. osv.. Må nesten sjekke ut selv. Utrolig mye man kan gjøre. Dette gjøres via wifi. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 (endret) Hewitt: Metoden som gir tilgang til gratis apps uten kredittkort registrert må kjøres mot US og ikke UK eller NO. Endret 30. august 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Jeg gjorde det med både US og UK. Funket fint på begge to, etter litt om og men så fikk jeg registrert konto på en annen PC og har nå lastet ned en del gratis-apps fra de to. Det som er mer irriterende er at den norske kontoen som jeg registrerte med kortet mitt enda ikke fungerer å kjøpe med, til tross for at jeg til slutt fikk registrert kontoen og kortet. Kan ikke akkurat si jeg er videre imponert over iTunes Store. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 (endret) Skal remote og vlcremote. Finnes det noen gode programmer til å opprette og redigere office- dokumenter? Har så langt funnet quckoffice. Endret 30. august 2010 av Gregory House Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Jeg gjorde det med både US og UK. Funket fint på begge to, etter litt om og men så fikk jeg registrert konto på en annen PC og har nå lastet ned en del gratis-apps fra de to. Det som er mer irriterende er at den norske kontoen som jeg registrerte med kortet mitt enda ikke fungerer å kjøpe med, til tross for at jeg til slutt fikk registrert kontoen og kortet. Kan ikke akkurat si jeg er videre imponert over iTunes Store. Husk å sende klage til support hos Apple og til feedback. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Når problemet oppstår på èn PC og ikke en annen PC, er det som regel der du finner problemet, ikke hos Apple. Lenke til kommentar
facebookhora Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Er det noen applikasjoner for forbedret kamera/innstillinger som er bedre enn andre? Camera + ? Photoshop? Hadde vært fint å kunne ta bort røde øyner, som ser ut som er et problem med "innebilder" her i gården iallfall. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Camera+ er råbra, men desverre fjernet fra appstore. Lenke til kommentar
facebookhora Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Finner noe som heter Camera Plus? Er det det samme? Ligger iallfall i App Store nå. Evt Camera Plus Pro for kr 11? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Det er ikke samme, en del dårligere. Lenke til kommentar
Gadgetelsker Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Noen som vet om (evt. når) TomTom kommer til å slippe et nytt CarKit for iPhone 4? TomTom sier det kommer en programvareoppdatering snart som lar deg bruke CarKitet som før. Har ikke hørt de har planer om et nytt kit. Lenke til kommentar
facebookhora Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Okei, men hvis du skulle anbefale det beste som er å finnes nå da? Trenger ikke noe veeeldig avansert. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 (endret) Trenger du et carkit eller noe veldig enkelt? Om sistnevnte er tilfelle er "Celly Universal" på eks. elkjøp helt ok. Endret 30. august 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Når problemet oppstår på èn PC og ikke en annen PC, er det som regel der du finner problemet, ikke hos Apple. Ja.. det var det jeg tenkte. Dette er ikke et problem mange har altså, du er den første jeg har hørt om (naturlig at det finnes noen eksempler online i hele verden osv men) som har hatt noe slags problem med kort/velge none som betalingsmetode. Har en US account fra kjempelenge siden som jeg fortsatt bruker hele tiden for apps osv. hvor jeg valgte betalingsmetode none. Også kortet mitt på norske iTunes store som funker knall også. Så ja, veldig synd men kanskje en reinstallering av Windows hadde fikset biffen (om ikke iTunes reinstallering var nok). Vet det er stress å reinstallere Windows men det fikser ofte alt. Lenke til kommentar
Mortyy Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 (endret) Hei! Jeg kjøpte min iPhone 4 idag, og er egentlig ganske fornøyd. Jeg lurte bare på en ting da, jeg er koblet til iTunes, og synkroniserte bilder å alt liksom, fullført å alt og, men de vises ikke på programmet mitt (bilder) WHY? EDIT: Fant ut av problemet, var bare å slå iPhone av og på, å der var alle bildene! fantastisk å ha google til å søke litt nøye med;) Endret 31. august 2010 av Mortyy Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Kamerat av meg bestilte hos NetCom på mandag, fikk telefonen i posten på tirsdag. Lenke til kommentar
Mr. Moody Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Jeg gjorde det med både US og UK. Funket fint på begge to, etter litt om og men så fikk jeg registrert konto på en annen PC og har nå lastet ned en del gratis-apps fra de to. Det som er mer irriterende er at den norske kontoen som jeg registrerte med kortet mitt enda ikke fungerer å kjøpe med, til tross for at jeg til slutt fikk registrert kontoen og kortet. Kan ikke akkurat si jeg er videre imponert over iTunes Store. Bare tenker høyt, men det kan ikke ha noe med at du kjører 64-bit Windows på brukspcen? Lenke til kommentar
SuLT4X Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Kamerat av meg bestilte hos NetCom på mandag, fikk telefonen i posten på tirsdag. What?! bestilt hos telenor jeg, har ikke råd til enda ett abbo hos netcom! der er det ubekreftet 15.10 Lenke til kommentar
genser Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Det er en kjent feil at nærhetssensoren ikke funker som den skal. Plages dere av det? Min iPhone har lagt på røret for meg i 2 av 4 samtaler i dag. Ganske ugunstig. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Jeg har testet akkurat det her om dagen, og min slukker skjermen litt over en centimeter nærmere enn min 3GS. Kan det være forskjellige leverandører av selve sensoren mon tro? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå