Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg gjorde det med både US og UK. Funket fint på begge to, etter litt om og men så fikk jeg registrert konto på en annen PC og har nå lastet ned en del gratis-apps fra de to. Det som er mer irriterende er at den norske kontoen som jeg registrerte med kortet mitt enda ikke fungerer å kjøpe med, til tross for at jeg til slutt fikk registrert kontoen og kortet.

 

Kan ikke akkurat si jeg er videre imponert over iTunes Store.

Lenke til kommentar

Jeg gjorde det med både US og UK. Funket fint på begge to, etter litt om og men så fikk jeg registrert konto på en annen PC og har nå lastet ned en del gratis-apps fra de to. Det som er mer irriterende er at den norske kontoen som jeg registrerte med kortet mitt enda ikke fungerer å kjøpe med, til tross for at jeg til slutt fikk registrert kontoen og kortet.

 

Kan ikke akkurat si jeg er videre imponert over iTunes Store.

Husk å sende klage til support hos Apple og til feedback.

Lenke til kommentar

Når problemet oppstår på èn PC og ikke en annen PC, er det som regel der du finner problemet, ikke hos Apple.

 

Ja.. det var det jeg tenkte. Dette er ikke et problem mange har altså, du er den første jeg har hørt om (naturlig at det finnes noen eksempler online i hele verden osv men) som har hatt noe slags problem med kort/velge none som betalingsmetode. Har en US account fra kjempelenge siden som jeg fortsatt bruker hele tiden for apps osv. hvor jeg valgte betalingsmetode none. Også kortet mitt på norske iTunes store som funker knall også. Så ja, veldig synd men kanskje en reinstallering av Windows hadde fikset biffen (om ikke iTunes reinstallering var nok). Vet det er stress å reinstallere Windows men det fikser ofte alt. ;)

Lenke til kommentar

Hei!

 

Jeg kjøpte min iPhone 4 idag, og er egentlig ganske fornøyd. Jeg lurte bare på en ting da, jeg er koblet til iTunes, og synkroniserte bilder å alt liksom, fullført å alt og, men de vises ikke på programmet mitt (bilder) :(

 

WHY?

 

EDIT:

 

Fant ut av problemet, var bare å slå iPhone av og på, å der var alle bildene! fantastisk å ha google til å søke litt nøye med;)

Endret av Mortyy
Lenke til kommentar

Jeg gjorde det med både US og UK. Funket fint på begge to, etter litt om og men så fikk jeg registrert konto på en annen PC og har nå lastet ned en del gratis-apps fra de to. Det som er mer irriterende er at den norske kontoen som jeg registrerte med kortet mitt enda ikke fungerer å kjøpe med, til tross for at jeg til slutt fikk registrert kontoen og kortet.

 

Kan ikke akkurat si jeg er videre imponert over iTunes Store.

Bare tenker høyt, men det kan ikke ha noe med at du kjører 64-bit Windows på brukspcen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...