Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jupp, tror nok det er beste å la denne telefonen ligge når man skal på weekend tur til Praha osv. Da får jeg bare skaffe meg en microsim adapter. Synd det ikke er standard med "tvilling-sim" og at ikke alle tilbyr det.

Man orker ta av seg handskene, men det var kjekt å slippe det med min gamle E51 bare for å ringe. Dog er stemmestyringen på iPhone ganske så bra så det kan være home knappen klarer å gi akkurat ringebiten med handsker på.

Jeg bruker nesa når jeg bare skal utføre små oppgaver :D

Samme her!

Nei det er ikke umulig, i Korea bruker de blant annet pølser som stylus når det er kaldt. Man kan også få kjøpe kommersielle løsninger

Det er vel en kommersiell løsning? Forøvrig fungerer det, men dessverre er det slik at det gjør skjermen motbydelig. Har ikke testet det selv derimot. Grunnen til at de fikk for seg at pølser kunne brukes var så vidt jeg husker en oversettelsesfeil. Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar

Foreslår en blanding av Teamviewer og en smule oppfinnsomhet.

Akkurat nå så har jeg en kreativ å dele for stuebordet:

Kjøp et mac trådløst bluetooth tastatur, finn en pc med bluetooth dongle, og en bokstøtte du kan slenge sammen med en iPad og gjør følgende:

Koble teamviewer og pc sammen, sett opp tastaturet til pcen og surf på forum f.eks. Funker perfekt!!

Ellers så kan man jo lene "dingsen" man bruker mot en sofapute for den samme effekten.

Problemet er at parrer man iPaden og tastaturet sammen, så kan man dessverre ikke skrive i teamviewer av en eller anenn grunn. Heldigvis så fungerer dette for nå. Det er mulig at iOS 4 på iPaden vil rette dette, men er usikker på det.

Lenke til kommentar

Hanskene må nok av ja, men det er jo mulig å kjøpe en stylus hvis du ikke orker å ta av hanskene (hvor godt de virker vet jeg ikke, har aldri prøvd en stylus på en iPhone selv).

 

Angående sydenturer og sånt så kommer jeg bare til å bruke min Nokia 3720, den tåler "alt".

 

er det ikke umulig med stylus på iphone? Og forsåvidt alle telefoner med en "capacitive" skjerm?

Ikke umulig nei, har bestilt en fra DealExtreme til ~18 kroner (3 dollar).

Lenke til kommentar

Hva faen er greia med at det er umulig for meg å registrere et betalingskort i iTunes Store? Hele greia blir jo ubrukelig for meg hvis jeg ikke kan laste ned apps! VISA debit, all info korrekt, penger på kortet. Likevel kommer det bare payment method declined.

Jeg blir helt gal og varm av Apple og iTunes Store. Nå har jeg prøvd å legge til både mitt debit- og kredittkort, bare feilmelding. Jeg prøvde å lage ny konto og legge kortene til da, feilmelding. Nå prøvde jeg også å lage konto på min mors navn og med hennes kredittkort, feilmelding. Hva faen skal til for at Apple vil ha meg som kunde? Må jeg gi Steve Jobs en intimdans eller hva er greia?

 

Kjenner jeg klikker. Og hva er det for noe logisk dritt at man er nødt til å registrere et kort for å laste ned free apps.

 

:realmad: :realmad:

Lenke til kommentar

Nehei? Fortell meg gjerne hvordan jeg gjør det da. Det virker jo umulig med tanke på at jeg på "review my account" for iTunes Store når jeg skal laste ned en app, og for å "review my account" må jeg registrere et kort som går gjennom. Problemet er jo bare at Apple ikke vil ta et eneste forbanna kort.

Lenke til kommentar

Det er jo bare helt fantastisk, man må jo bare elske dette. Jeg fikk faktisk laget norsk konto med bankkortet mitt, samt US- og UK-konto med "None" som betaling. Det var ingen problem på en annen PC, utrolig nok. MEN! Når jeg da skal laste ned apps til det som er min PC, PC-en det ikke funket på i utgangspunktet, må jeg oppdatere betalingsmetoden før jeg kan laste ned noe (også gratis apps), og vips, samme problem; "payment declined". Det er helt utrolig. Jeg er stum av både fortvilselse og irritasjon over hvor brukerfiendtlig det går an å gjøre ting. Hva i all verden er galt med min halvannen måned gamle PC? :cry: Jeg har liksom ikke mulighet til å bruke den andre PC-en hele tiden heller, og dermed er jeg tilbake til null.

Lenke til kommentar

Jepp, det var det første jeg gjorde. Kjører Windows 7, 64-bit iTunes. Dette er noe av det merkeligste problem jeg har vært borti på teknologifronten på lenge. Kan ikke tenke på noe som skulle sørge for at det ikke fungerer på akkurat denne ene PC-en.

 

Har for øvrig sendt noen mailer frem og tilbake med Apple support, men de virker ganske ubrukelige og sender bare standard-mailer med step-to-step for de enkleste ting, så liten hjelp å få der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...