Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Yes, of course. Søkte på Google, og så at det var overraskende mange som har hatt samme problem. Rart at ikke Apple har tatt tak i det. Prøvde i tillegg med et MasterCard kredittkort bare for å se om det i det minste gikk, men det gjorde det jo ikke. Merkeligste problem jeg har vært borti.

Lenke til kommentar

Bukselomma høres ut som et sted man kan stikke hendene og varme dem når det er kaldt ute og jeg har ikke funnet noen god måte å styre telefonen fra bukselomma ennå.

 

Altså, jeg tok den jo ut av og til for å skifte sang osv. Det er vel ikke akkurat som at du må ha den ute av lommen konstant ?!

Det vil jeg ikke tro, men en touch telefon som dette har man som regel litt mer ute og fingrer med enn en vanlig classic telefon. Men jeg skal sjekke infoen.

 

Hvordan er den med tynne skinnhandsker og skihansker, må de av?

 

Ellers tar jeg den aldri med på badet og det er ikke pga. flisgulv men pga. fukt. Det er få som vet hvordan denne liker baderomsfukt over tid. Dvs. skal jeg dusje eller noen andre nettopp har dusjet blir den aldri med.

 

En ting jeg gruer meg til er å ta den med til utlandet på solferie og lignende, jeg tror jeg må kjøpe meg en microsim adapter så jeg kan bruke min gamle E51 når jeg skal på sydentur. Jeg ser ikke helt for meg at folk tar med denne på stranda og rundt om kring på sydlige ferielokasjoner? Og tør man legge den igjen på hotellrommet i Bulgaria? På slike steder stjeles jo telefoner og lignende over en lav sko hvis man ikke følger med hele tiden. Safene man kan leie er en spøk uansett.

 

Det samme gjelder vel når jeg skal ut på lengre fjelltur i vått vær og ting skal ligge i sekker og den slags. Tror ikke dette er den beste turkameraten under varierende forhold.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Hanskene må nok av ja, men det er jo mulig å kjøpe en stylus hvis du ikke orker å ta av hanskene (hvor godt de virker vet jeg ikke, har aldri prøvd en stylus på en iPhone selv).

 

Angående sydenturer og sånt så kommer jeg bare til å bruke min Nokia 3720, den tåler "alt".

Lenke til kommentar

Jupp, tror nok det er beste å la denne telefonen ligge når man skal på weekend tur til Praha osv. Da får jeg bare skaffe meg en microsim adapter. Synd det ikke er standard med "tvilling-sim" og at ikke alle tilbyr det.

 

Man orker ta av seg handskene, men det var kjekt å slippe det med min gamle E51 bare for å ringe. Dog er stemmestyringen på iPhone ganske så bra så det kan være home knappen klarer å gi akkurat ringebiten med handsker på.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Har akkurat fått klippet til mikrosimkort, skulle ta min første samtale med telefon så er det faen ikke lyd i øre-telefonhøytaleren? Når jeg setter på speaker høres alt fint og tydelig, men...

 

Er dette noe instillinger jeg har kommet borti eller har jeg fått en defekt I4?

 

EDIT; Sett jeg i ett par headphones hører jeg lyd i de.

Men øret inntil tlf er det helt stille! Mute står ikke på, lyd er skrudd opp.. jah

Endret av KEELr
Lenke til kommentar

Høres ikke bra ut :(

Har du testet om de medfølgende ørepluggene fungerer som handsfree, forresten?

 

Yep, testet nå og da hørte jeg fint!

Noen som har telefon nr til Apple?

Men, er vel blod dyrt å ringe de, så da får jeg vente til jeg kommer meg på jobb i morgen tidlig! Men er det så jeg må begynne å sende i retur og vente 3 nye uker på ny tlf avbestiller jeg hele greia

Lenke til kommentar
Telefon

 

Mac- og iPod-kunder er i de første 90 dagene etter innkjøp berettiget til gratis telefonsupport – én support-henvendelse per iPod, og ubegrenset support per Mac.

 

Din trådløsoperatør har gått sammen med Apple for å levere teknisk support for iPhone. Kontakt trådløsoperatøren du kjøpte iPhone fra, for å få nærmere informasjon.

 

* Teknisk support for iPod og Mac: 815 00 158

 

Det står litt uklart, men pytt pytt :)

Lenke til kommentar

Det er utrolig hva man har hørt av brukerfeil så jeg måtte forsikre meg. Du har med andre ord øreplugg ledningen pekende nedover ;)

 

Det er eks. mange som tror dette:

Just toying around with the thing a few minutes ago I noticed that when I was cycling through ringtones and music files that nothing is coming out of the left speaker on the bottom.
Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Jupp, tror nok det er beste å la denne telefonen ligge når man skal på weekend tur til Praha osv. Da får jeg bare skaffe meg en microsim adapter. Synd det ikke er standard med "tvilling-sim" og at ikke alle tilbyr det.

 

Man orker ta av seg handskene, men det var kjekt å slippe det med min gamle E51 bare for å ringe. Dog er stemmestyringen på iPhone ganske så bra så det kan være home knappen klarer å gi akkurat ringebiten med handsker på.

 

Jeg bruker nesa når jeg bare skal utføre små oppgaver :D

Lenke til kommentar

Hanskene må nok av ja, men det er jo mulig å kjøpe en stylus hvis du ikke orker å ta av hanskene (hvor godt de virker vet jeg ikke, har aldri prøvd en stylus på en iPhone selv).

 

Angående sydenturer og sånt så kommer jeg bare til å bruke min Nokia 3720, den tåler "alt".

 

er det ikke umulig med stylus på iphone? Og forsåvidt alle telefoner med en "capacitive" skjerm?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...