Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser veldig mange kjøper beskyttelsesfolier, bumpers etc for å beskytte telefonen.

Er dette strengt tatt nødvendig?, selv bruker jeg ingen ting.

Mottok gratis bumperen fra apple, men denne ødelegger jo utseende på telefonen samt at man ikke får satt telefonen i dockingenstasjonen.

 

Har ved feiltagelse hatt telefonen i lomma sammen med nøkler og det ble ikke ett eneste merke så jeg tror den tåler en støyt :thumbup:

Lenke til kommentar

Ser veldig mange kjøper beskyttelsesfolier, bumpers etc for å beskytte telefonen.

Er dette strengt tatt nødvendig?, selv bruker jeg ingen ting.

Mottok gratis bumperen fra apple, men denne ødelegger jo utseende på telefonen samt at man ikke får satt telefonen i dockingenstasjonen.

 

Har ved feiltagelse hatt telefonen i lomma sammen med nøkler og det ble ikke ett eneste merke så jeg tror den tåler en støyt :thumbup:

 

Helt til du mister den i badegulvsflisene med kanten først, og den eksploderer i en sky av glass.

Det er egentlig det eneste negative jeg kan komme på med denne telefonen, hvor skjør den kjennes ut.

Lenke til kommentar

Eneste telefon du kan miste på flisgulv uten at den blir ødelagt er vel de gummitelefonene som Siemens pleide å lage.

 

Neinei, dette har jeg prøvd med 3G'en, kurven på bakdekslet endret retningen på telefonen såpass i det den traff gulvet at telefonen klarte seg uten en skramme.

Lenke til kommentar

Har heller ingen planer om å ha beskyttelse på telefonen. Riktignok tar jeg forbehold om at jeg må gå med telefonen noen dager og se hvor lett den tar på seg ting, men jeg har liten tro på at det blir noen beskyttelse for meg. Beskyttelse på telefoner ser så utfattelig stygt ut, det ødelegger hele telefonen for meg. Jeg kjøper ikke en nydelig telefon for å gjøre den stygg.

 

Litt skrammer og ting blir det alltid på en mobil, men det skal det også bli, det er en bruksvare, ikke en utstillingsmodell til bokhylla. Jeg mister omtrent aldri mobilene mine i gulvet, og har enda ikke ødelagt eller mistet noen mobil. Det gjelder bare å være bittelitt mer forsiktig enn å slenge den rundt i hytt og pine. :p

Lenke til kommentar

Jeg har enda ikke mistet min, så skal ikke uttale meg så veldig standhaftig.

Men jeg tok skjermen på den min gamle Nokia 3210 fra et fall på ca. 20cm og ned på kneet mitt.

(Bilholderen lurte meg til å tro telefonen satt fast)

 

Det at ifixyouri brukte 4 forsøk på å knuse skjermen på betong/asfalt vil vel tilsi at man skal treffe litt uheldig? :)

Lenke til kommentar

Har heller ingen planer om å ha beskyttelse på telefonen. Riktignok tar jeg forbehold om at jeg må gå med telefonen noen dager og se hvor lett den tar på seg ting, men jeg har liten tro på at det blir noen beskyttelse for meg. Beskyttelse på telefoner ser så utfattelig stygt ut, det ødelegger hele telefonen for meg. Jeg kjøper ikke en nydelig telefon for å gjøre den stygg.

 

Litt skrammer og ting blir det alltid på en mobil, men det skal det også bli, det er en bruksvare, ikke en utstillingsmodell til bokhylla. Jeg mister omtrent aldri mobilene mine i gulvet, og har enda ikke ødelagt eller mistet noen mobil. Det gjelder bare å være bittelitt mer forsiktig enn å slenge den rundt i hytt og pine. :p

 

Jojo, men iphones har en ganske grei salgsverdi om de ser forholdsvis ok ut på grunn av releaseplanen til apple, ikke slik som andre smarttelefoner som er verd 300 kroner uansett førpris et år etter release.

 

 

Faen, nå kan jeg ikke skrive flere innlegg :(

Lenke til kommentar

Det gjelder bare å være bittelitt forsiktig, så går det bra. :) Jeg bekymrer meg ikke spesielt mye når videoer viser at iPhone 4 greier flere fall rett på asfalt uten noe særlig merke. Men nå har jeg heller aldri mistet en telefon i asfalten. For meg er følelsen av telefonen viktigere enn en evt. salgsverdi hvis jeg skal selge den. Jeg kjenner en som har iPhone 4 nå med beskyttelse på, og det føles bare så plastikk og dårlig. Føles slett ikke som du sitter med en nydelig telefon til 5000,-.

Lenke til kommentar

Jeg kommer antagelig til å bruke bumperen fra Apple når jeg skal ut på byen. Det hender jo at man er litt mindre koordinert under slike omstendigheter :)

 

Ellers kan man sikkert si at det er en grei forsikring hvis man har en tendens til å være litt slepphendt.

Mulig jeg også kommer til å bruke bumperen av og til. Aldri sett den på en iPhone i virkeligheten, men den ser ikke så gal ut siden det ikke er noe foran og bak, bare på sidene. Ødelegger litt av designet, men sikkert greit å bruke av og til hvis det ikke ser helt forferdelig ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...