Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Jeg har inntrykket av at 3G/3GS er vanskeligere å holde fast mens man bruker den.

Jeg har selv mistet min 3GS da jeg ble skumpet på et utested.

 

iPhone 4 er derimot mye glattere, men man kan få et slags grep rundt kanten under bruk. Tiden vil vise om det er nok :)

 

Men ja, den virker mindre komfortabel da den har "skarpere" kanter. Jeg tror ikke det blir noe problem, og jeg kan ikke si jeg har lagt merke til de under bruk :)

 

Siden dette er min første telefon av denne typen.

 

Hvordan er de å bruke om vinteren ute i kulda? Er det ikke anbefalt?

 

 

Vel, jeg hadde min i bukselomma når det var nesten 30 minus i vinter, gikk bra. Men det står nok noen operating temperatures i manualen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, Camera+ var tilgjengelig i App Store tidligere, inkl den norske, men ble fjernet fordi utvikleren brøt reglene. De gjemte et såkalt "easter egg" i programmet, en skjult funksjon som ga brukeren tilgang til å bruke volumknappene for å ta bilder, hvis jeg husker riktig. Programmet dukker vel opp igjen før eller senere antar jeg.

Lenke til kommentar

Jeg må si meg fornøyd med iP4 etter å ha hatt den noen dager. Heldigvis så fungerer telefonen optimalt. Ingen problemer med hardware eller software.

Men noe måtte det jo være. Da jeg tok den ut av esken fant jeg noe grønn-grå seig substans der hvor laderen skal kobles til. Fikk fjernet det, men håper ikke det var noe kjipt som kjemisk søl fra fabrikken. Foxconn fabrikken i Kina har jo fått kritikk for mye rart de senere uker. Leser også om folk som får mobilen med riper i skjermen, og glippe mellom skjerm og antenne og andre ting som tyder på hastverksarbeide. Kjipt for de som får et B produkt til A pris. Er jo litt kjipt da å få et eller annet "søl" på mobilen min. Det trekker jo helhetsinntrykket ned. Blir jo som å kjøpe en RR også er det en flekk på skinnsetet.

Lenke til kommentar

Hei, jeg har jo akkurat den casen. Jeg kjøpte den sist helg da jeg skulle ut på byen.

Den beskytter ikke stort mot støt og slikt, men jeg var heller bekymret å legge den fra meg alle mulige steder.

Hvem vet hva man finner på etter nok øl :whistle:

 

Et par av bildene mine ble litt gråaktige, dette forklarer muligens akkurat det :)

Lenke til kommentar

^Veldig godt fornøyd med Speck PixelSkin HD, er litt usikker på hvilket case jeg skal velge fra appen da. Blir vel kanskje bumperen eller Speck Fitted.

 

Skjermbeskytteren jeg bruker heter SGP SteinHeil Anti-Fingerprint. Veldig usikker om jeg skal beholde denne eller bytte til SGP SteinHeil Ultra Oleophobic (det blir litt grainy med Anti-Fingerprint, dessverre).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...