Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Endelig var iPhone 4 i hus, ka Case kan derre ambefale meg og velge?

 

Kan jo bestille det som er gratis fra Apple?

 

Det er det eg skal, men det er ganske mange og velge mellom

 

Er det slik at når du jailbreaker, kan du laste ned visse app fra app store (ikke fra selve appstort ofc) gratis?

Ja.

 

Endelig var iPhone 4 i hus, ka Case kan derre ambefale meg og velge?

Jeg har selv Pixelskin HD, og er godt fornøyd :)

 

ja, eg synes og Pixelskin HD var fin, sitter den fint i handa da eller? bedre enn uten case?

Lenke til kommentar

Tenker også evt. på jeanslommer ol. Hmm.. tror jeg prøver uten forløpig. Men fant en super neopren/skinnaktig sleeve/etui/hylsterveske på Elkjøp til en billig penge via tips, som jeg skal prøve. Telefonen faller ikke ut før man presser sleeven på sidene.

 

Vurderer også slik som disse:

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=603709

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=587806

Andre gode tips? Skulle gjerne hatt en som enkelt lar seg feste godt i beltet. Samt kanskje har en lur ordning for å la earbudsene sitte tilkoblet og holde på dem.

 

Denne har belteklemme:

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=603715&view=detailed#ProductTabs

Men er ikke på lager og vil ikke ha belteklemme med borrelås som lett kan løsne.

 

EDIT:

Ellers venter jeg fortsatt spent på tilbakemeldinger om "Celly universal GPS-holder" og hvordan den sitter ved å bruke festeplaten til dashbordet.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Jeg har tre spørsmål.

 

1) Batteri-levetid. I går kveld ladet jeg mobilen til 100%. Jeg la meg like etter, og da jeg våknet to timer senere uti natten, hadde prosentden gått ned til 87. Og da jeg våknet på morgenen (ca 6 timer etter full-lading) sto den på 65%. Hva i all verden? Den har jo bare ligget i fred og ro hele natten. 3G er avslått, WiFi er på.

 

2) Jeg ønsker overhode ikke å bestille en slik ekkel stor bumper/case å bære min iPhone rundt i. Synes det ser skammelig ut. Jeg ønsker gjerne kun å beskytte overflatene med en "film" eller noe slikt. Hvilken bør jeg velge da? Og vil stålrammen rundt også kunne beskyttes av noe lignende? Har aldri hatt iPhone før, men det eneste jeg vet, er at jeg synes telefonen blir bortimot stygg når man ødelegger med disse klumpete casene/bumperne.

 

3) Når jeg sender en melding, kommer det en irriterende lyd etter at meldingen er sendt. har prøvd å gå på alle lydinnstillinger, men finner ikke noe om dette.

Endret av facebookhora
Lenke til kommentar

Jeg har tre spørsmål.

 

1) Batteri-levetid. I går kveld ladet jeg mobilen til 100%. Jeg la meg like etter, og da jeg våknet to timer senere uti natten, hadde prosentden gått ned til 87. Og da jeg våknet på morgenen (ca 6 timer etter full-lading) sto den på 65%. Hva i all verden? Den har jo bare ligget i fred og ro hele natten. 3G er avslått, WiFi er på.

 

2) Jeg ønsker overhode ikke å bestille en slik ekkel stor bumper/case å bære min iPhone rundt i. Synes det ser skammelig ut. Jeg ønsker gjerne kun å beskytte overflatene med en "film" eller noe slikt. Hvilken bør jeg velge da? Og vil stålrammen rundt også kunne beskyttes av noe lignende? Har aldri hatt iPhone før, men det eneste jeg vet, er at jeg synes telefonen blir bortimot stygg når man ødelegger med disse klumpete casene/bumperne.

 

3) Når jeg sender en melding, kommer det en irriterende lyd etter at meldingen er sendt. har prøvd å gå på alle lydinnstillinger, men finner ikke noe om dette.

 

1) om du har problemer med batteriet kan du sjekke programskuffen din. WiFi liker batteri, det merker jeg godt selv. Om du lader via PC/Mac vil ikke batteriet være like godt ladet som fra nettuttaket i veggen.

 

2) Suit yourself, den tåler ikke et fall i asfalten, betonggulv eller lignende. :)

 

3) Du kan skru av alle lyder under innstillinger for "lyder" og de enkelte applikasjonene.

Lenke til kommentar

Et par spørsmål:

 

Hvordan logger jeg av Windows Live-appen? Forblir pålogget, selv med slettet app.

Er Spotify kun for Premium-brukere?

Takler iPhone klatt-ladding?

 

Hva mener du egentlig med "slettet app". Mener du da at du må inn i oppgavebehandlere og trykke på minus ikonet for å avslutte applikasjonen?

 

Hvis du mener "avslutte via oppgavebehandleren" fremfor "slette app" så er dette likt for ALLE applikasjoner jeg har sett til nå. Ingen applikasjoner jeg har brukt da med unntak av MSN Live har støtte for å avslutte applikasjonen direkte.

 

Det er Apples Multitasking som gjør at du må inn via oppgavebehandleren. Selv Android er jo ikke "fullstendig" her og brukere laster ned 3. parts oppgavebehandlere for å få bedre kontroll.

Lenke til kommentar

3) Du kan skru av alle lyder under innstillinger for "lyder" og de enkelte applikasjonene.

 

Hvis jeg skrur av alle lyder på Innstillinger - Lyder - Ring, så innebærer vel det at den går på lydløs, at ikke man hører ringelyden/alarmer etc? Eller er det et annet sted du mener?

 

Ja det var godt du sa. Mente man kunne skru av disse lydene for meldinger og epost som går på "sende og motta lyden". Mulig jeg har misforstått.

Lenke til kommentar

Jeg har tre spørsmål.

 

1) Batteri-levetid. I går kveld ladet jeg mobilen til 100%. Jeg la meg like etter, og da jeg våknet to timer senere uti natten, hadde prosentden gått ned til 87. Og da jeg våknet på morgenen (ca 6 timer etter full-lading) sto den på 65%. Hva i all verden? Den har jo bare ligget i fred og ro hele natten. 3G er avslått, WiFi er på.

 

2) Jeg ønsker overhode ikke å bestille en slik ekkel stor bumper/case å bære min iPhone rundt i. Synes det ser skammelig ut. Jeg ønsker gjerne kun å beskytte overflatene med en "film" eller noe slikt. Hvilken bør jeg velge da? Og vil stålrammen rundt også kunne beskyttes av noe lignende? Har aldri hatt iPhone før, men det eneste jeg vet, er at jeg synes telefonen blir bortimot stygg når man ødelegger med disse klumpete casene/bumperne.

 

3) Når jeg sender en melding, kommer det en irriterende lyd etter at meldingen er sendt. har prøvd å gå på alle lydinnstillinger, men finner ikke noe om dette.

Vil bare minne om at telefoner, og andre enheter som bruker Lithium-batterier, ikke oppnår full batterikapasitet med en gang. Etter ~ 2 uker, bør du oppleve at batteriet er noe bedre. Du kan jo for øvrig se om dette hjelper på iPhone. :)

Lenke til kommentar

3) Du kan skru av alle lyder under innstillinger for "lyder" og de enkelte applikasjonene.

 

Hvis jeg skrur av alle lyder på Innstillinger - Lyder - Ring, så innebærer vel det at den går på lydløs, at ikke man hører ringelyden/alarmer etc? Eller er det et annet sted du mener?

 

Ja det var godt du sa. Mente man kunne skru av disse lydene for meldinger og epost som går på "sende og motta lyden". Mulig jeg har misforstått.

 

Jeg tror ikke du har missforstått, jeg finner heller ingen mulighet til å slå av lyd kun for "tekstmelding sendt". Slik som det er for "e-post sendt" i samme instillinger meny. Har de glemt dette feltet tro?

 

Jeg vil ha lyd når jeg mottar en SMS men ikke når jeg sender, så dette var merkelig av Apple.

 

Rart om man må switche hele telefonen til lydløs for å unngå "swooosh" hver gang man sender SMS.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...