Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Installerte SGP SteinHeil Anti-fingerprint i dag. Ble nesten helt perfekt, er ingen bobler eller noe under beskyttelsen, den går bare litt opp i det øverste venstre hjørnet (tror det skjedde når jeg tok på PixelSkin HD), og litt løst rundt home-knappen.

 

Litt usikker på om jeg vil beholde denne her. Er ufattelig nice å slippe 90% av fingeravtrykkene, men det er dessverre mye mer grainy enn jeg trodde det kom til å være. Tror jeg kommer til å bestille SGP SteinHeil Ultra Oleophobic når jeg får litt mer penger på kontoen.

Lenke til kommentar

Oppfølger: Er det smart å ladde over natta som med gamle telefoner, selv med fullt batteri?

 

Treger fortsatt svar på WL.

Merkelig problem med WL, du kan jo prøve å holde inne home og sleep knappen til eplelogoen dukker opp. Det er en kraftigere restart enn bare å skru av og på telefonen. Kanskje det hjelper?

 

iPhone takler klattlading helt fint, og det er egentlig ingen grunn til å lade den over natta.

Batteriet vil nok vare mistenkelig kort de første gangene, og selv pleier jeg å lade det helt ut og opp igjen et par ganger.

Det virker som at det hjelper batteriet i gang litt fortere :)

Lenke til kommentar

Opplevde nå at det var meget vanskelig å komme til HOME skjermen mens man er i en samtale. Stemmer dette?

 

Jeg måtte gå via taskmanager og trykke på en applikasjon der. Et trykk på HOME gjorde ingenting. Har man ikke flere applikasjoner kjørende kommer man da ikke til HOME skjermen. Virket rart...

 

Årsaken var at jeg skulle sjekke en gammel tekstmelding mens jeg snakket med personen.

 

Ellers synes jeg fortsatt Apple kunne spandert på seg en litt lengre ledning, til sine earbuds, ellers blir det vanskelig å bruke dem som handsfree i bil, samt i ytre jakkelommer etc. Det virker nesten som ledningen er laget for at du skal kjøpe et apple armbind sleeve.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Kan være at min telefon var litt i villrede akkurat da. Skal forsøke en gang til nå.

 

EDIT:

Nå gikk det fint. Jeg hadde noe salve/krem rester på fingertuppen første gang den ikke ville, fikk en liten dært av dette på skjermen og måtte tørke av.

 

Kan slikt "kortslutte" noe på en kapasitiv skjerm?

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Hvordan logger jeg av Windows Live-appen? Forblir pålogget, selv med slettet app.

Tror jeg fant en løsning på det:

 

For those of you looking for a logout button, click on your own picture in your profile, click on Available and there you will see the logout. I don't know if there is a quicker way though.

http://itunes.apple.com/us/app/windows-live-messenger/id376196406?mt=8#

 

Takker så meget. Da kan man faktisk bruke appen.

Lenke til kommentar

Selv om det ikke er relevant. Først var jeg veldig opptatt av gratis apps, men det tok ikke mange dagene for jeg snudde til at appkvalitet gjaldt før pris og med Navigon for hele Europa har jeg nå brukt 1000,- lappen på applikasjoner og spill. (ikke kjøpt noe musikk, bruker spotify)

 

Jeg betaler gladlig 17,- her og der for gode apps.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...