iMono Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Noen som har peiling på hvordan man konfigurer VPN-tilkoblingen å kun aktiveres (automatisk) på ett nettverk (med en bestemt SSID)? Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Tar iphone 4 vanlig simkort? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Kun micro-SIM, dvs. du kan prøve å kutte et vanlig SIM-kort ned til micro-SIM-størrelse. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Funket fett å klippe ned. Første melding fra iPhone! Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 (endret) Kan anbefale denne casen til iPhone 4. Sitter knallbra på konas og koster nette sum av ~12kr rett i posten Endret 25. august 2010 av Goliath Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Har bestilte meg en av alle casene dealextreme hadde inne, så godt og høre at værtfall en av dem passer bra. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Hvor lett/vanskelig er det å handle på UK eller US App Store? Er det bare til å lage ny bruker? Fungerer det med norsk bankkort (samme som er registrert på norsk App Store)? Lenke til kommentar
Chicco Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 (endret) Hvor lett/vanskelig er det å handle på UK eller US App Store? Er det bare til å lage ny bruker? Fungerer det med norsk bankkort (samme som er registrert på norsk App Store)? Leeeett hvis du vill være AT&T/T-mobile kunde i 2 år... Hvor lett/vanskelig er det å handle på UK eller US App Store? Er det bare til å lage ny bruker? Fungerer det med norsk bankkort (samme som er registrert på norsk App Store)? Leeeett hvis du vill være AT&T/T-mobile kunde i 2 år... UK er også tom faktisk... Men du får kjøpt den uten abb til en dyrere pris. Endret 25. august 2010 av Chicco Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 App Store, ikke Apple Store. Altså kjøpe/laste ned apps som bare finnes på UK eller US App Store. Jeg flytter til London om noen uker og trenger en del apps som ikke finnes i norsk App Store. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Håper det er en grunn til at flere amerikanske butikker også er tomme, f'eks en hardwarerevisjon med et lag klarlakk over "sweetspot" Skulle ikke tro det var umulig å implementere. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Håper det er en grunn til at flere amerikanske butikker også er tomme, f'eks en hardwarerevisjon med et lag klarlakk over "sweetspot" Skulle ikke tro det var umulig å implementere. Men ... det ville jo på en måte være å innrømme at noe var feil med iPhone 4? Selv tror jeg at det ikke vil bli "rettet opp" før i neste versjon, der et endret eksternt design vil bli presentert som nettopp det; et nytt design, samtidig som det løser "antenneproblemene", men uten at man trenger å nevne at de noen gang har eksistert. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Kan anbefale denne casen til iPhone 4. Sitter knallbra på konas og koster nette sum av ~12kr rett i posten Takk for anbefalingen! Den er bestilt, så da får jeg tre stk å velge mellom. Hvordan var leveringstiden? Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 (endret) Håper det er en grunn til at flere amerikanske butikker også er tomme, f'eks en hardwarerevisjon med et lag klarlakk over "sweetspot" Skulle ikke tro det var umulig å implementere. Men ... det ville jo på en måte være å innrømme at noe var feil med iPhone 4? Selv tror jeg at det ikke vil bli "rettet opp" før i neste versjon, der et endret eksternt design vil bli presentert som nettopp det; et nytt design, samtidig som det løser "antenneproblemene", men uten at man trenger å nevne at de noen gang har eksistert. Hva er vitsen med å gjøre kundene klare over det? Da vil bare alle bytte/vente til den nye utgaven kommer. Sakset et innlegg fra apple's eget forum, som oppsummerer hele greia ganske greit. Det er empirisk verdiløst, riktignok, men det er godt skrevet: Would you Apple zealots use some common sense for once in your lives? There is a reason behind everything and the September 30 date was not arbitrarily chosen out of the blue. It gives Apple more than enough time to tweak the manufacturing process and silently ship new phones to their stores and partners. Do you really think the white phone was delayed because they ran out of supplies or are having trouble manufacturing the white glass? Of course not. Anyone who truly thinks Apple wasn't aware of the antenna problem is an idiot. If the tweak works, lo and behold, Apple will announce that new customers will no longer need free cases because Apple has done what no other mobile phone company has been able to do: triumph over physics. The reality is that new hardware revisions will have insulated the antenna and Apple will likely time the announcement with an OS update to make it seem like it was a software problem all along. Not so far-fetched after all the BS Apple has spewed in the last 2 weeks and it's certainly the lengths a company that doesn't want to admit to any wrongdoing would go to. You think they're going to announce all that? No. Doing so would completely cannibalize their sales, in addition to admitting liability. Think, for God's sake. Endret 25. august 2010 av Lilac1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Beste msn programmet til iphone 4 som tillater multitasking ? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 BeejiveIM er min personlige favoritt, selv om den er litt dyr. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Bedre enn trillian ? Lenke til kommentar
genser Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Tips til andre med egen-kuttet Micro-SIM. Jeg kuttet min egen og det gikk det, men dekningen var elendig. Jeg ordnet nytt sim-kort, og nå er dekningen bare dårlig (som er mye bedre enn elendig). Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Var det et gammelt SIM-kort? Det kan ha noe med saken å gjøre det skjønner du. Med mindre du klipte dårlig så vil jeg tro det er større sannsynlighet for at kortet var litt dårlig. Lenke til kommentar
genser Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Det var nok jeg som klipte det dårlig isåfall. Så, hvis andre opplever svært dårlig dekning har de kanskje gjort en like dårlig klippejobb. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 [quote name='Mokko' date='25. august 2010 - 16:09' Hvordan var leveringstiden? DX standard, dvs 3 uker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå