Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dumt og dumt... 4'ern får en jo bare med 16 og 32 GB da. Litt ventetid er det men ikke snakk om mange ukene. Kommer litt an på om du kjøper i butikk eller nettbutikk. Hos oss på Elkjøp Exress i Larvik, har vi fått en ny dose med iPhone's hver uke siden den ble lansert. Ikke mange av gangen, og mest telenor. Kommer du til oss bør du ha telefon uka etter, eller neste uke der igjen. Litt forskjellig fra butikk til butikk selvsagt. Hos Apple, så er det vel (kun) 3 ukers leveringstid tror jeg.

Lenke til kommentar

Vi har en iphone nuub i forumet :p

Jepp... RTFM!!!

 

Noen få spm:

1. Er det dumt å gå for noe mer enn 8gb når jeg uansett ikke kommer til å legge inn musikk?

2. Er det nå noe ventetid på Iphone 4?

3. Hvorfor de massive prisforskjellene fra Apples egen online store til andre norske forhandlere?

 

1. Det er vel kun iPhone 3GS som finnes i 8GB versjon nå. Personlig mener jeg det er for lite hvis du skal ha noen applikasjoner etc. på telefonen.

 

2. Hos Apple.no er det vel tre ukers ventetid. Hva det er hos NetCom og Telenor vet jeg ikke. 16GB versjonen av iPhone 4 er nok den som det er lettest å få tak i.

 

3. Fordi Apple er så vidt jeg vet de eneste som selger telefonen helt uten noen binding.

Lenke til kommentar

Det er like før jeg kaster veggen ut av vinduet. Hvordan slår jeg på telefonen? Må jeg ringe noen? "Ring en venn"? Deal eller no deal? Hvorfor hadde de så mye papir i den lille esken?

 

Neida men seriøst hehe. Prøv liiitt. ;)

Samt de arkene man får med mikrosim kortet, med tekst på, det betyr at de skal leses. Der står det "ring vår/din kundestøtte for å aktivere mikrosim kortet".

 

Ellers grattis, og.. no harm ment. Men for å se det positive, jeg er imponert over at du fikk satt inn simkortet. Ok, jeg skal gi meg hehe.

Endret av Theo343
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Øreplugger?

 

Apples sine earbuds er ikke lydtette in-ears plugger. De klassifiserer som handsfree med mikrofon for å kunne snakke i telefonen via dem, isolerer ingen lyder utenfra og er helt normalt å benytte når man kjører bil. Har du aldri brukt handsfree i bil eller kjører du bare ikke bil?

 

Du skrev øreplugger i ditt eget innlegg. Har du aldri lest dine egne innlegg, eller leser du bare ikke hva folk skriver?

Lenke til kommentar

Men for å se det positive, jeg er imponert over at du fikk satt inn simkortet. Ok, jeg skal gi meg hehe.

 

Dette var faktisk stress, drev på i ti min med å lirke opp den luka, fordi jeg antagelig var redd for å trykke for hardt.

 

Det er altså ikke noe å bekymre seg over? Bare så jeg vet det :)

Lenke til kommentar

Men for å se det positive, jeg er imponert over at du fikk satt inn simkortet. Ok, jeg skal gi meg hehe.

 

Dette var faktisk stress, drev på i ti min med å lirke opp den luka, fordi jeg antagelig var redd for å trykke for hardt.

 

Så du brukte ikke verktøyet som følger med inni boksen? :)

Lenke til kommentar

Øreplugger?

 

Apples sine earbuds er ikke lydtette in-ears plugger. De klassifiserer som handsfree med mikrofon for å kunne snakke i telefonen via dem, isolerer ingen lyder utenfra og er helt normalt å benytte når man kjører bil. Har du aldri brukt handsfree i bil eller kjører du bare ikke bil?

 

Du skrev øreplugger i ditt eget innlegg. Har du aldri lest dine egne innlegg, eller leser du bare ikke hva folk skriver?

Apple sine øreplugger. Det kom vel rimelig klart frem. Du fremsto som at du ikke forsto hvordan de ser ut eller fungerer, derfor så jeg meg nødt til å spesifisere det for deg samt påpeke at det er type earbuds.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...