Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Nå fikk jeg den til å funke..

 

Men jeg har elendig dekning på mobilen, alt ifra 1 til 3 streker er maks. Tok noen telefoner nå, og hørte nesten ikke hva de sa i andre enden selv med maks volum. Hmmmmmmmm...

Jeg befinner meg midt i Oslo og burde ha god dekning! Orker ikke at min skal være en av "de" telefonene..... Noe jeg kan gjøre? ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjekt :)

 

Dekningen din er ikke så aller verst. Husk at de har ny og bedre signalindikator :)

 

Sikker på at høyttaleren egentlig treffer øret ditt? (Jada jada elementært som helst, men jeg har selv gjort den feilen før. He he)

 

Justerte du opp lyden under samtalen, forresten?

Lenke til kommentar

Kjekt :)

 

Dekningen din er ikke så aller verst. Husk at de har ny og bedre signalindikator :)

 

Sikker på at høyttaleren egentlig treffer øret ditt? (Jada jada elementært som helst, men jeg har selv gjort den feilen før. He he)

 

Justerte du opp lyden under samtalen, forresten?

 

Hehe, har aldri hatt iPhone før, men hvor nøyaktig er høyttaleren da - sånn i tilfelle jeg er helt på jordet? :)

 

Hver gang jeg legger mobilen på bordet, så har den som regel fire streker. Men med EN gang jeg tar den i hånden, venstre som høyre, så går den nedover fem-fire-tre-to og til slutt EN...

 

Og hvor er kameraINNSTILINGENE? Blir litt matt kjenner jeg, men det er jo gøy å utforske også da, men holder av og til å klikke når jeg får litt motgang, hehe ;)

Lenke til kommentar

takk for svar. Er det seriøse problemer med iP4 eller funker den stort sett fint da?

 

Hadde det vært mye problemer hadde folk nok snakket om det her inne. Helt siden telefonen ble lansert har ikke jeg sett en eneste ting.

Jeg mister dekningen hele tiden selv om den har ligget i lommen så når jeg drar den opp så står det en melding om at du har mistet dekningen osv. Det skal nå sies at det skjer på skolen. Selve skolen er av betong og klasserommet i kjelleren. Så det er nok der problemet ligger.

Lenke til kommentar

Selve kamera app som følger med telfonen har ikke noen innstillinger og du kan heller ikke skru av lukke lyden med mindre du skrur av lyden med mute knappen på siden.

 

Har du prøvd å skru opp volumet når du ringer. altså inne i samtalen. Jeg tror defult settingen står langt under 100%.

 

Liten bryter heltoppe til venstre på siden av telfonen

Lenke til kommentar

Takk for hjelp!

 

Men akkurat nå er det like før jeg får et nervøst

 

Jeg får pokker ikke til å skrive meldinger!

 

Jeg velger Meldinger i menyen. I til-feltet finner jeg hvem jeg skal skrive til, men jeg får jo for pokker meg ikke kommet meg til hvor jeg skal skrive teksten!? Kommer bare til hvor jeg evt skal sende ved bilde, og det skal jeg jo ikke.

 

Har lyst til å kaste den i veggen! Men det kan jeg jo heller ikke...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...