Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Fikk ikke satt på slik film på fremsiden jeg, den bare falt av. Sikkert grunnet behandlingen Apple har lagt på skjermen for å hindre fingeravtrykk.

 

Nja. Den "oleophobiske coatingen" skal vanligvis ikke gjøre slik at skjermbeskyttelsen faller av.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det jeg har gjort, genial løsning. Back protector, screen protector + Apple bumper :D

 

Synes ikke bumperen er god nok beskyttelse jeg..

 

Jeg reiser til utlandet for å studere om litt over en uke og jeg tror ikke jeg kan få noe gratis fra Apple før den tiden kan jeg? Tror nesten jeg må stikke til Eplehuset her i morgen og kjøpe noe, er jævlig viktig å beskytte denne telefonen snarest mulig synes jeg. Den er litt for sweet. :love:

 

Btw, noen mulighet å synce notes fra gamle iPhone til PC'n sånn at jeg kan få de på min nye?

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Nja. Den "oleophobiske coatingen" skal vanligvis ikke gjøre slik at skjermbeskyttelsen faller av.

 

Nei det er mulig det, men jeg kjøpe Pure+ fra SwitchEasy som hadde film for begge sider av telefonen. Jeg prøvde med degge de som skulle sitte på skjermen men det virket som limet ikke festet overhodet. Mens på baksiden satt den som et skudd på første forsøk. Jeg vet ikke grunnen men syntes det var en logisk sluttning i alle fall.

Lenke til kommentar

Men OH SO mye enklere det er å bestille direkte fra Apple.

Virkelig? Hva er så vanskelig med å bestille fra nettbutikker som f.eks. djuice eller Telekiosken?

 

 

Det er billigst å kjøpe fra macs egne netshop ikkesant?`Iphone4

Nei. Den billigste telefonen (32 GB) får du med djuice phone, til en totalpris på 5390 kroner. Dette er et par-tre hundrelapper billigere enn Apple Store.

Hvis det er 16gb til 4890 det er snakk om da?

Du får 16 GB-modellen til 4490 kroner (totalpris) fra djuice. Det er 400 kroner du kan bruke på andre ting!

Lenke til kommentar

Men OH SO mye enklere det er å bestille direkte fra Apple.

Virkelig? Hva er så vanskelig med å bestille fra nettbutikker som f.eks. djuice eller Telekiosken?

Abonnementet du først må opprette, så avslutte. Kredittsjekken du må gjennom. Den ene måneden med abonnement du må betale. Det ekstra nummeret som kommer i telefonkatalogen. Not worth it.

Lenke til kommentar

Hvilken av bumperne i det bumperprogrammet til Apple har fått best kritikk? Jeg lurer på den HD-greia, men gjennomsiktig silikon hørtes også bra ut. Finnes det noen litt objektive reviews på dette?

Kan dette hjelpe noe?

 

Tusen takk! Akkurat det jeg lette etter. Jeg gikk for den Pixelskin HD. La på invisible shield på fronten i dag. Det var egentlig et jævla dårlig tidspunkt for vår sølvhvite katt å ligge atmed meg på. Et lite hvitt kattehår under på toppen. Men, men. Man må jo omtrent være i et sterilt laboratorium for å ikke få noe trøbbel når man legger det på.

Lenke til kommentar

Jeg har fått tilsendt mikro-simkortet, og har satt det inn i telefonen. Har aktivert telefonen gjennom iTunes, og alt har egentlig gått på skinner...

 

Inntil nå...

 

Den funker jo ikke? Når jeg slår den på, så må jeg låse opp Sim-kortet. Da taster jeg inn kode, og jeg kommer inn. Så kommer en melding: "Venter på aktivering, dette kan ta noe tid" Så trykker jeg OK, og den begynner å søke.

 

Etter litt, kommer en ny mld: "Mistet nettverksforbindelse" Det valgte mobilnettverket er ikke lenger tilgjengelig. Du kan velge et annet nettverk i Innstillinger. Så da trykker jeg Innstillinger.

 

Da søker den blant Operatører, og finner NetCom, som er korrekt, og alt ser ut til å være i orden.

 

Men når jeg går "hjem" igjen, står det øverst i venstre hjørne: Ingen tjeneste

 

Og jeg får ikke ringe ut eller sende meldinger eller noe sånt.

 

Hvis jeg tar inn det gamle simkortet i min gamle mobil, så funker alt der. Kan ringe, og mottar plutselig meldinger på den telefonen. Hmm, funker ikke det nye simkortet, eller hva skjer egentlig? Må jeg foreta meg noe?

 

Setter VELDIG pris på hjelp, da jeg aldri har hatt iPhone før :D

Lenke til kommentar

kan noen fortelle meg som har en Samsung Galaxy 9000 men gjerne kunne tenkt meg en iP4 hvorfor over 80% har stemt at de ikke er fornøyde med den?

 

Synes Galaxyen henger for mye og ofte sliter med responsen, og dessuten er Android-appene langt unna de beste for iPhone, derfor ønsker jeg å bytte..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...