Bruno Mars Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Hvilken av bumperne i det bumperprogrammet til Apple har fått best kritikk? Jeg lurer på den HD-greia, men gjennomsiktig silikon hørtes også bra ut. Finnes det noen litt objektive reviews på dette? Kan dette hjelpe noe? Lenke til kommentar
tvv Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Hei En ting som er bra med apple-store er reklamasjon! Kamera virker ikke på min nye Iphone 4 - ringte apple care - fikk beskjed om å forsøke en gang å gjenopprette fabrikkinnstillinger, dersom dette ikk hjalp ville de sende en ny - funket ikke - ringte og nå er en ny på vei - vil tro dette er enklere enn hos en mobilhandler?! 3 ukers leveringstid på den nye igjen da eller? Når jeg spurte operatøren sa han NEI - den har 1. prioritet så det bør gå raskt - gjenstår å se da, men håper....... Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Høres jo bare riktig ut - du har jo ventet èn gang. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 * Kan dette hjelpe noe? Ah, skulle sett den for en drøy uke siden. Bestilte meg Incase’s Snap Case, men ble litt usikker på om jeg valgte riktig nå.. Hvilken har dere valgt? Lenke til kommentar
Abba91 Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Jeg har ett problem, den venstre høytaleren gir ikke lyd fra seg Kjøpt fra Apple store og fikk den igår. Noen som vet hvordan jeg kontakter Apple om dette? Lenke til kommentar
;_; Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 (endret) Det er ingen venstre høyttaler, det er en mikrofon Jeg mottok Pixelskin HD for noen uker siden, men venter enda på iPhonen, bare å spørre meg noen spørsmål om denne hvis du har noen på lager Edit: Typo Endret 24. august 2010 av ;_; Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 (endret) Jeg tok også feil av det med høyttaler/mikrofon de første dagene Jeg har forøvrig passert disse 30 dagene (høl i hodet frist) siden jeg var 3 uker på ferie dagen før telefonen kom i posten. Endret 24. august 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
Abba91 Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Det er ingen venstre høytaler, det er en mikrofon Jeg mottok Pixelskin HD for noen uker siden, men venter enda på iPhonen, bare å spørre meg noen spørsmål om denne hvis du har noen på lager Hahaha, puh begynte å lure om jeg måtte sende den inn nå ass Lenke til kommentar
masb Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Fikk bumperen min nå. 3 uker før den datoen Apple sa. Konge Lenke til kommentar
Raste Skrevet 24. august 2010 Forfatter Del Skrevet 24. august 2010 Satser på at jeg får den innen uka er omme. Eneste er at jeg angrer på at jeg tok bumperen da den beskytter litt for lite Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Det er billigst å kjøpe fra macs egne netshop ikkesant?`Iphone4 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Det er billigst å kjøpe fra macs egne netshop ikkesant?`Iphone4 Nei. Den billigste telefonen (32 GB) får du med djuice phone, til en totalpris på 5390 kroner. Dette er et par-tre hundrelapper billigere enn Apple Store. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Men OH SO mye enklere det er å bestille direkte fra Apple. 1 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 24. august 2010 Forfatter Del Skrevet 24. august 2010 Hehe, da dumpet bumperen fra Apple nedi postkassa, synd at jeg hadde kjøpt en sånn midlertidig bumper fra DealExtreme da Apple ikke lovet den før uti midten av september Lenke til kommentar
dredg Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Bumperen til apple med en gjennomsiktg protctor film på bakglasset er den optimale løsningen synes jeg. Beskyttelse mot riper og slag, uten at du må tre en stygg kondom over heløe telefonen. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 24. august 2010 Forfatter Del Skrevet 24. august 2010 Er det jeg har gjort, genial løsning. Back protector, screen protector + Apple bumper Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981723478 Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Til dere som har fått Bumpere lenge før antatt tid, kan jeg få spørre hvilke bumpere dere valgte/fikk? Jeg bestilte bumper i går, GRIFFIN REVEAL ETCH, og i mailen jeg fikk fra står det at jeg kommer til å få den i posten 4 oktober! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 24. august 2010 Forfatter Del Skrevet 24. august 2010 Jeg har bestilt Apple Bumper, det du har bestilt er ikke bumper, men en såkalt case. Godt mulig at det tar lengre tid enn andre caser. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Fikk ikke satt på slik film på fremsiden jeg, den bare falt av. Sikkert grunnet behandlingen Apple har lagt på skjermen for å hindre fingeravtrykk. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Det er billigst å kjøpe fra macs egne netshop ikkesant?`Iphone4 Nei. Den billigste telefonen (32 GB) får du med djuice phone, til en totalpris på 5390 kroner. Dette er et par-tre hundrelapper billigere enn Apple Store. Hvis det er 16gb til 4890 det er snakk om da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå