Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En annen ting jeg merket meg i dag er at ledningen til ørepluggene er lovlig kort. Det blir stramt om ikke ubrukelig om den ligger i jakkelommer og helt stram (får den ikke i begge ører) om den står midt i dashbordet på bilen (ved stereoen). Dette på en liten personbil type Audi A2.

 

Bruker du øreplugger når du kjører bil?

Lenke til kommentar

Bruker du øreplugger når du kjører bil?

 

Øreplugger?

 

Apples sine earbuds er ikke lydtette in-ears plugger. De klassifiserer som handsfree med mikrofon for å kunne snakke i telefonen via dem, isolerer ingen lyder utenfra og er helt normalt å benytte når man kjører bil. Har du aldri brukt handsfree i bil eller kjører du bare ikke bil?

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Noen som vet om en måte å overføre videoer tatt med iphone?

 

Jeg har søkt litt på nettet, og de alternativene jeg finner inneærer å kjøpe programmer fra en tredjepart, jailbreake telefonen eller sende via email, mms, opplaste til youtube direkte...

 

Finnes det ingen måte å overføre filene enkelt og greit på?

 

Kan hende jeg har blinksa litt på itunes, men finner ikke de videoene jeg har tatt!

Lenke til kommentar

Hva synes dere om Apples patentsøknader angående Jailbreak og kontroll av telefonen?

 

Selv synes jeg det høres helt forkastelig ut. Greit nok at de ikke vil at folk skal gjøre det, men jeg synes det gåt for langt når Apple vil tukle med min telefon, akkurat slik det passer de.

 

Sjekke denne posten for litt mer nyansert syn på saken.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1235455&view=findpost&p=16116354

Lenke til kommentar

Da har jeg også omsider fått min iPhone tilsendt fra Apple Store, hurra!

 

Jeg har enda ikke fått micro-simkortet fra NetCom, men antar at det er på vei. Det vil være i orden å bare klippe til det gamle, og bare bytte det ut når jeg får det? Jeg kan aktivere telefonen på en optimal måte med det gamle sim-kortet, eller er det en viss risiko tilknyttet dette?

 

Ellers lurer jeg på hva "bumpers" er for noe? Jeg er ikke helt inni mobilverdenen merker jeg. Hva trenger man dette til?

 

Hva annet må man være obs på når man aktiverer telefonen? Noen hete tips å gjøre, eller hva man IKKE skal gjøre? :)

 

Takk!

Lenke til kommentar

Hei

En ting som er bra med apple-store er reklamasjon! Kamera virker ikke på min nye Iphone 4 - ringte apple care - fikk beskjed om å forsøke en gang å gjenopprette fabrikkinnstillinger, dersom dette ikk hjalp ville de sende en ny - funket ikke - ringte og nå er en ny på vei - vil tro dette er enklere enn hos en mobilhandler?!

Lenke til kommentar

Hei

En ting som er bra med apple-store er reklamasjon! Kamera virker ikke på min nye Iphone 4 - ringte apple care - fikk beskjed om å forsøke en gang å gjenopprette fabrikkinnstillinger, dersom dette ikk hjalp ville de sende en ny - funket ikke - ringte og nå er en ny på vei - vil tro dette er enklere enn hos en mobilhandler?!

 

3 ukers leveringstid på den nye igjen da eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...