Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ok, ringte akkuratt telenor, de sa at abonnementet mitt var avsluttet, jeg spurte om jeg da ville få regning per måned. Nei sa de.

 

Jeg avbestillte nemlig iphonen den 4. august, og den 12. august ble den sendt i posten.

 

For jeg har nå en iphone 4 32 gb liggende på posten for kroner 3800, og hvis da abonnementet er over så er vel det greit, eller?

 

hva tror dere? :p

Endret av Drunk_Panda
Lenke til kommentar

Gyroblox 4. Rett og slett samme opplegg som gyro-demonstrasjonen Steve Jobs benyttet under iPhone 4-lanseringen, ikke egentlig noe spill, mer en teknologidemo.

 

Ble litt for begeistret av det første i setningen din så jeg gikk for å kjøpe appen. Etter å ha prøvd det i 30 sekunder er jeg skuffa. :( Som spill er det ubruklig.

Lenke til kommentar

Hei

Joda veldig fornøyd med 4 - helt til jeg skulle teste camra - noen andre som opplever/har opplevd at det bare fryser/henger - med andre ord funker ikke uansett hvilken app jeg bruker - noen som har en løsning på problemet?

Endret av tvv
Lenke til kommentar

Jeg jailbreaket iPhone 4-en for første gang siden den første iPhonen (2g) og jeg angrer nå for hvert eneste sekund jeg i mellomtiden har vært uten jailbreak. Har alltid syntes det har vært ganske OK å bare kunne oppdatere med en gang uten å vente, men jeg er blitt avhengig av alle cydia-appsene. Så utrolig mye bra!

Lenke til kommentar

Føler du at iPhonen blir tregere etter Jailbreak som i 3G og 3GS?

Nei, ikke i det hele tatt. Men så har jeg ikke installert noe themes. Kun lagt inn carrier-logo, widgets i lock-screenen, 3GUnrestrictor (lurer programmer til å tro jeg er på wi-fi, så jeg kan laste ned apps over 20MB fra app store f.eks.) og WhoIsCalling(slår opp ukjente nr automatisk når de ringer) som kjører ting i bakgrunnen/endrer på springboard. Resten er spill og program som ikke gjør noe som helst med ytelsen.

Lenke til kommentar

Apropo gyrspill er "Dark Nebula 2" helt kongebra.

 

Ellers driver fortsatt telefonen å lader ut på kort tid om Spotify står på pause så jeg må alltid huske å avslutte Spotify (slitsomt). Har alle spillister jeg bruker satt som offline, men så i dag at det i tillegg er en innstilling om å sette hele spotify offline, men den vil vel alltid spille offline lister fra cachen?

 

 

En annen ting jeg merket meg i dag er at ledningen til ørepluggene er lovlig kort. Det blir stramt om ikke ubrukelig om den ligger i jakkelommer og helt stram (får den ikke i begge ører) om den står midt i dashbordet på bilen (ved stereoen). Dette på en liten personbil type Audi A2.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...