White Fox Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Raptor' date='19. august 2010 - 10:08' timestamp='1282205282' post='16097728'] Noen som har klart å klippe til et vanlig sim-kort fra tele2 slik at det fungerer på iphone 4? Jeg klippet det og puttet det inn i iPhone, men fikk bare opp at det ikke var noe sim-kort i telefonen når jeg koblet til itunes. Noe spesielt man må gjøre? Har selvfølgelig ringt operatøren og gitt dem IMEI nummeret slik at de kunne låse opp telefonen Hvorfor kan du ikke bare ta kontakt med Tele2 og be de sende deg et MicroSIM kort? Ja, det jeg skal, men man blir jo fristet til å bruke telefonen med en gang. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Raptor' date='19. august 2010 - 10:08' timestamp='1282205282' post='16097728'] Noen som har klart å klippe til et vanlig sim-kort fra tele2 slik at det fungerer på iphone 4? Jeg klippet det og puttet det inn i iPhone, men fikk bare opp at det ikke var noe sim-kort i telefonen når jeg koblet til itunes. Noe spesielt man må gjøre? Har selvfølgelig ringt operatøren og gitt dem IMEI nummeret slik at de kunne låse opp telefonen Hvorfor kan du ikke bare ta kontakt med Tele2 og be de sende deg et MicroSIM kort? Ja, det jeg skal, men man blir jo fristet til å bruke telefonen med en gang. Da vil jeg kanskje tro at du har klippet kortet litt feil? Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Er det noen måte å få denne verisjonen av YouTube på telefonen her i Norge? http://m.youtube.com/#/watch?v=GGT8ZCTBoBA Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Likt overalt, ja. Burde være langt flere "spesielle" abonnement i stedet for forskjellige varianter av "0 minutter, 100 sms, 500mb" abonnement med varierende tall. Det ville jo vært en ren tjeneste til kundene. Teleselskapene lever av kunder som velger feil abonnement. Lenke til kommentar
Juke Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Er det noen måte å få denne verisjonen av YouTube på telefonen her i Norge? http://m.youtube.com/#/watch?v=GGT8ZCTBoBA Er det ikke bare å gå inn på m.youtube.com i Safari på telefonen, for deretter å velge "mobil" nederst på siden? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. august 2010 Forfatter Del Skrevet 19. august 2010 Er det noen som vil at førsteposten kanskje inneholder anbefalte progrmmer og tips til det evt? Gjerne fyr lø og hjelp meg litt her 1 Lenke til kommentar
Juke Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 (endret) Siden denne tråden handler spesifikt om iPhone 4 kunne det kanskje vært interessant å ha noen anbefalinger til apps som tar i bruk det som er unikt med iPhone 4 i forhold til forgjengerne? Eksempler på gode apps som drar nytte av gyroskopet, frontkameraet, LED-blitsen (lommelyktapps etc), den kjappere prosessoren, retina displayet, HD videokameraet og evt andre nyheter jeg måtte ha glemt av i farten. En slik liste kunne jeg godt ha tenkt meg å se i allefall, spesielt siden jeg har en 3GS fra før og nå har oppgradert til iPhone 4. Endret 19. august 2010 av Juke 2 Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Ringte Apple bare for å bekrefte at den blir sendt i morgen, og det stemte. Den var lagt til kjøring i kveld eller i morgen tidlig Lenke til kommentar
Cyclops Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Ringte Apple bare for å bekrefte at den blir sendt i morgen, og det stemte. Den var lagt til kjøring i kveld eller i morgen tidlig Fikk mail om at telefonen er sendt! Estimert leveringsdato: 24.aug! Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 (endret) Minner om: http://www.diskusjon...pic=1251836 Hvis dere bare kunne valgt én app, hva ville det vært? Endret 19. august 2010 av nypis Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Når jeg spiller av Youtube-filmer igjennom Wifi får jeg et kjempebra bilde. Men når jeg bruker 3G får jeg et helt elendig bilde, og filmen lastes inn i løpet av et par sekunder. Er det mulig å få bedre kvalitet igjennom 3G-nettet, det er hvertfall ikke noe galt med båndbredden. Lenke til kommentar
;_; Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 på youtube.com kan du vel velge kvaliteten selv, mens i appen blir den automatisk satt til det laveste (regner jeg med, når du bruker 3G) Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Prøvde dette, men når man starter en film igjennom youtube.com starter appen automatisk, slik at nevnte problem oppstår igjen. Merkelig at man ikke skal få kunne velge kvaliteten selv! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Med iPad så velger den automatisk høyeste kvalitet, så man er fucked om man prøver å titte youtube-kanaler som sendes i HD om man har dårlig linje. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Så, hvem skal bruke jailbreak? Lenke til kommentar
tvv Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Jepp nå er den endelig på vei fra Applestore - TNT kunne fortelle at den blir levert 23,08 - så nå er ventetiden snart over.... Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Jeg fikk min her om dagen Var tilfeldigvis innom Expert og tenkte å høre hvilken plass jeg hadde på ventelisten. Da han sjekket sa han at jeg var en av de som fikk fra partiet de akkurat hadde fått inn, og gikk og hentet den. Det kan man vel kalle en gledelig overraskelse vel? Jeg regnet med at det skulle være stor forskjell mellom skjermen på 3G/3GS og denne, og det er det også. Det at ikonene ser ut til å være så langt nedi skjermen på de førstnevnte, hadde jeg ikke ventet. Det blir nesten en 3D-effekt av det. Telefonen ser ut til å innfri alle mine forventninger og vel så det Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 (endret) Min og er sendt, antatt levering 25 august Husker eg fekk macen min noken dager før antatt levering so veit aldrig kanskje eg får den tidligere. Endret 20. august 2010 av Noiz Lenke til kommentar
facebookhora Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Når bestilte dere telefonen dere som nå har fått bekreftet at den er sendt? Jeg bestilte min først 31. juli ... Tror det sto i mailen at den ville bli sendt ut 23.8. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå