Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Raptor' date='19. august 2010 - 10:08' timestamp='1282205282' post='16097728']

Noen som har klart å klippe til et vanlig sim-kort fra tele2 slik at det fungerer på iphone 4? Jeg klippet det og puttet det inn i iPhone, men fikk bare opp at det ikke var noe sim-kort i telefonen når jeg koblet til itunes. Noe spesielt man må gjøre? Har selvfølgelig ringt operatøren og gitt dem IMEI nummeret slik at de kunne låse opp telefonen

Hvorfor kan du ikke bare ta kontakt med Tele2 og be de sende deg et MicroSIM kort?

 

Ja, det jeg skal, men man blir jo fristet til å bruke telefonen med en gang.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Raptor' date='19. august 2010 - 10:08' timestamp='1282205282' post='16097728']

Noen som har klart å klippe til et vanlig sim-kort fra tele2 slik at det fungerer på iphone 4? Jeg klippet det og puttet det inn i iPhone, men fikk bare opp at det ikke var noe sim-kort i telefonen når jeg koblet til itunes. Noe spesielt man må gjøre? Har selvfølgelig ringt operatøren og gitt dem IMEI nummeret slik at de kunne låse opp telefonen

Hvorfor kan du ikke bare ta kontakt med Tele2 og be de sende deg et MicroSIM kort?

 

Ja, det jeg skal, men man blir jo fristet til å bruke telefonen med en gang.

Da vil jeg kanskje tro at du har klippet kortet litt feil?

Lenke til kommentar

Siden denne tråden handler spesifikt om iPhone 4 kunne det kanskje vært interessant å ha noen anbefalinger til apps som tar i bruk det som er unikt med iPhone 4 i forhold til forgjengerne?

 

Eksempler på gode apps som drar nytte av gyroskopet, frontkameraet, LED-blitsen (lommelyktapps etc), den kjappere prosessoren, retina displayet, HD videokameraet og evt andre nyheter jeg måtte ha glemt av i farten. En slik liste kunne jeg godt ha tenkt meg å se i allefall, spesielt siden jeg har en 3GS fra før og nå har oppgradert til iPhone 4. :)

Endret av Juke
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg fikk min her om dagen :)

 

Var tilfeldigvis innom Expert og tenkte å høre hvilken plass jeg hadde på ventelisten.

Da han sjekket sa han at jeg var en av de som fikk fra partiet de akkurat hadde fått inn, og gikk og hentet den.

Det kan man vel kalle en gledelig overraskelse vel? :)

 

Jeg regnet med at det skulle være stor forskjell mellom skjermen på 3G/3GS og denne, og det er det også.

Det at ikonene ser ut til å være så langt nedi skjermen på de førstnevnte, hadde jeg ikke ventet. Det blir nesten en 3D-effekt av det.

 

Telefonen ser ut til å innfri alle mine forventninger og vel så det :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...