Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei

Er det mulig og synce kalenderen på iphone med outlook på pc'n? Vurderer og prøve en iphone etter mange fornøyde år med Nokia. Artig med noe nytt.

Takk. :)

iPhone syncer fint med Outlook :)

Takk, det regnet jeg nå egentlig med også. Vet du om noe program til iphone som man kan bruke for og lagre passord og kortinfo f.eks??

Lenke til kommentar

Hvordan får man opp sim kortgreia på siden? Prøvde med en nål akkurat uten suksess, tenkte å kjøpe knappenål/binders i håp om at det funker!

Du bestiller 500 stykk her og sprer de utover hele huset

http://www.dhgate.com/sim-eject-tool-needle-pin-for-apple-iphone/p-ff808081262ba2a501262cf4bc93126e.html

Kan man bestille litt mindre? Haha, er jo en god idé faktisk men jeg tenkte mer sånn 50. Går det an?

Lenke til kommentar

tror det har vært snakk om 2400 kr en plass. Men er ikke 100% sikker. dessuetn omhandler denne tråden om iphone 4? Du kan forsøke å lese på telenor sine sider, ringe dem eller spørre i tråden som omhandler hvor en kan oppdrive iphone 4.

Lenke til kommentar

Noen som har klart å klippe til et vanlig sim-kort fra tele2 slik at det fungerer på iphone 4? Jeg klippet det og puttet det inn i iPhone, men fikk bare opp at det ikke var noe sim-kort i telefonen når jeg koblet til itunes. Noe spesielt man må gjøre? Har selvfølgelig ringt operatøren og gitt dem IMEI nummeret slik at de kunne låse opp telefonen

Endret av White Fox
Lenke til kommentar

Noen som har klart å klippe til et vanlig sim-kort fra tele2 slik at det fungerer på iphone 4? Jeg klippet det og puttet det inn i iPhone, men fikk bare opp at det ikke var noe sim-kort i telefonen når jeg koblet til itunes. Noe spesielt man må gjøre? Har selvfølgelig ringt operatøren og gitt dem IMEI nummeret slik at de kunne låse opp telefonen

Hvorfor kan du ikke bare ta kontakt med Tele2 og be de sende deg et MicroSIM kort?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...