Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurer på hvilken case jeg skal kjøpe. Speck pixelskin HD, eller den litt tykkere orginalen? Vil HD holde et par drop i bakken? Kommer garantert til og miste den i bakken en dag, og da vil jeg ikke ha den ødelagt :ph34r:

Noen andre som er bedre?

Har PixelSkin HD selv, men venter fortsatt på iPhonen fra Apple. Det eneste jeg ikke likte med HD-en er at den er litt glatt, men det er nok bare en tilvenningssak. Fra baksiden til fremsiden er det 12.2 CM, cirka.

Personlig synes jeg at HD-versjonen er mye finere enn orginalen, liker den "glossy-en" mellom rutene på baksiden :)

Lenke til kommentar

Eneste jeg savner i denne så langt er en ekte FM/RDS radio, eller ennå bedre DAB+. Men vi har jo valgt en litt særnorsk standard på DAB her i landet så det spørs om vi får se telefoner med det kanskje.

Det har siden i fjord høst vært snakk om at Apple jobber med en radio app. WiFi/Bluetooth brikken i iPhone 3GS og i iPhone 4 kan både sende og motta FM-signaler. Foreløpig brukes den delen av brikken kun til Nike+ systemet.

Forresten, er det noen andre enn meg som ikke får microsoft sin MSN app til å funke som den skal?

Synes det alltid timer ut, går jo ikke an å føre en normal samtale på msn da..

Microsoft sin app trenger nok et par oppdateringer før den er bra. Foreløpig bruker jeg IM+, som blant annet har fått støtte for multitasking. Microsoft sin app bruker bare push-meldinger.

Lenke til kommentar

Da vil jeg gratulere alle iPhonefans med blitz! Nå kan dere endelig kaste den store lommelykta dere har hatt i lomma i flere år!

Joda, bare jeg må får kjøpt meg en iPhone 4, kan jeg kneppe av den lille lykta jeg har på nøkkelknippet.

Da kan jeg heller bruke telefonen som lommelykt. Den lyser også mye sterkere :)

Lenke til kommentar

iPhone 4 Case Program

If you purchase an iPhone 4 before September 30, 2010, you are eligible to receive an iPhone 4 Bumper or a select third-party case from Apple at no charge.

Get an iPhone 4 Bumper or case at no charge.

Follow these steps to apply for a Bumper or case.

1. Download the iPhone 4 Case Program app from the App Store.

2. Launch the app on your iPhone 4 and sign in using your iTunes Store account or Apple ID.

3. Select your Bumper or case.

http://www.apple.com/iphone/case-program/

Lenke til kommentar

iPhone 4 Case Program

If you purchase an iPhone 4 before September 30, 2010, you are eligible to receive an iPhone 4 Bumper or a select third-party case from Apple at no charge.

Get an iPhone 4 Bumper or case at no charge.

Follow these steps to apply for a Bumper or case.

1. Download the iPhone 4 Case Program app from the App Store.

2. Launch the app on your iPhone 4 and sign in using your iTunes Store account or Apple ID.

3. Select your Bumper or case.

http://www.apple.com/iphone/case-program/

Hvordan fungerer dette egentlig? Jeg bestilte tlf 9 aug. Men jeg får den ikke før 9 sept i følge apple.no. Og da har jeg ikke muligheten for å starte appen på tlf før den datoen. Har jeg da fortsatt mulighet til å bestille gratis case?

Lenke til kommentar

Det står i betingelsene at du må gjøre det innen 30 dager etter kjøp av telefon, men det kan umulig gjelde før vi som bestiller på nettet får telefonen. Noe annet ville vært blodig urettferdig. Så det går nok fint. Det skal jo gjelde for alle telefoner kjøpt før 30. september hvert fall.

Lenke til kommentar

Når man f.eks bestiller fra Apple så har de jo inne i systemet akkurat den datoen du har kjøpt telefonen på, og så lenge DEN datoen er før 30. september må det jo gå helt fint. Hvis ikke man klarer å bruke case program da man får telefonen så er det jo bare å ringe Apple og forklare situasjonen, det kommer til å gå helt greit. For de som har samme problemet og har bestilt fra NetCom/Telenor osv er det bare å gjøre det samme, ringe Apple/NetCom og forklare hele, det ordner seg nok helt fint. Man vet aldri, kanskje det går helt glatt å kjøpe så lenge man har bestilt før 30. sept.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...