Torger Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Fikk tlf i går og prøvde med en oppdatering i dag.Halvveis i oppdateringen stopper det opp og det kommer opp feilkode 9. Er det noe som kan fikses eller er tlf død? Fant denne på nettet: iPhone Error 9 Cannot Restore Apparent there is either a sensitive aspect to iPhone software, or an integrated kill mechanism. I have a friends iPhone that simply cannot be restored. There is an error 9 that cannot be avoided. I have placed the phone in DFU mode, which is apparently the ultimate restore mode, from which even the most damaged iPhone should be able to restore; but not in this case. I have tried restoring the phone from three different computer including a MAC. The error 9 is on all 3 computers. There are no other options, no other ways of doing a restore. I think a recurring error 9 means the phone is done for; dead, not recoverable Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Spør fordi jeg er helt ny på apple. Hvordan får vi enkel og god support fra Apple? Følger det med eks. 3 månede gratis telefonsupport eller lignende som det av og til gjør på lignende produkter? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Da har jeg bestilt 32gb hos djuice med phone og mobilsurf. Ikke så veldig dyrt syns jeg. Gleder meg! 4uker sånn ca. før jeg får tlf? Lenke til kommentar
dTd Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Fikk tlf i går og prøvde med en oppdatering i dag.Halvveis i oppdateringen stopper det opp og det kommer opp feilkode 9. Er det noe som kan fikses eller er tlf død? Fant denne på nettet: iPhone Error 9 Cannot Restore Apparent there is either a sensitive aspect to iPhone software, or an integrated kill mechanism. I have a friends iPhone that simply cannot be restored. There is an error 9 that cannot be avoided. I have placed the phone in DFU mode, which is apparently the ultimate restore mode, from which even the most damaged iPhone should be able to restore; but not in this case. I have tried restoring the phone from three different computer including a MAC. The error 9 is on all 3 computers. There are no other options, no other ways of doing a restore. I think a recurring error 9 means the phone is done for; dead, not recoverable Høres skummelt ut :O Vanlig oppdatering fra apple? Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Travet rundt i hele Trondheim i går for å finne et deksel til mobilen, det var jommen ikke lett. Fant til slutt en butikk, telebutikken på Torvet (2. etasje) hadde flere forskjellige, i fin kvalitet og design. Lenke til kommentar
Torger Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Høres skummelt ut :O Vanlig oppdatering fra apple? Ja! Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Høres skummelt ut :O Vanlig oppdatering fra apple? Ja! Ring Apple support i morgen er mitt tips. Hvis de ikke kan hjelpe deg ring de du kjøpte telefonen fra. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Noen nevnte apps her, kan liste inn de appsa jeg skal ha/har tenkt til å prøve. Det er en del, og mye personlig, men kanskje noen får noen tips. Gratis TV2 Sporten TV2 Nyhetene Facebook Skype Twitter eBuddy – MSN og facebook chat Yr.no IMDb Spotify NRK Radio / NRK P3 Shazam Sheep Launcher Flickr Angry Birds lite Pac-Man Lite Filmweb Photoshop.com World Cup Table Tennis Lite A Snake Stick It Lego Photo UEFA.com Mobile MatPrat NASA App Gule Sider Eurosport Google Earth Livescore Booking.com Hotels TripIt Google Mobile App Solitaire Blackjack Free Wi-Fi Finder Flight Radar 24 Free Entertainment Tonight Sky Sports Live Football Score Centre KanonDrum Locacity UK Netcom Min App RU Mobile Lierpool FC Scandinavian Branch (Liverpool.no) Koster penger (ca. pris) Camera+ - 11kr Tetris – 17kr FatBooth – 6kr Bejewled 2 – 17kr LFC Match & News Centre – 29kr AgingBooth – 6kr iWiki – 11kr TV-Guide – 11kr AutoStitch Panorama – 11kr Sonic the Hedgehog – 35kr / Sonic the Hedgehog 2 – 35kr International Track & Field – 11kr GT Racing: Motor Academy – 29kr / Real Racing 29kr N.O.V.A. – 36kr Football Manager Handheld – 65kr Photo Share – 6kr Flight Control (spill) – 6kr AC-130 Spectre – 11kr iStudiez Pro – 17kr London Tube – 6kr Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Da har jeg bestilt 32gb hos djuice med phone og mobilsurf. Ikke så veldig dyrt syns jeg. Gleder meg! 4uker sånn ca. før jeg får tlf? Djuice er i Kjedehuset systemet, og de andre nettbutikkene (telekiosken, telenor + + ) har 15.10 som forventet leveringstid. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 "Stedtjenester"/"Location services", bruker dette bare GPS-greier (=gratis) eller kan det påvirke mobilregningen min å ha disse greiene påslått? Lenke til kommentar
sindrejibb Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Noen som vet priser hos de forskjellige butikkene? Skal ha en 32 GB med Telenor Superpluss hvis det lar seg gjøre, eller djuice phone. Elkjøp, Expert, Spaceworld, Lefdal... Hvem er billigst? Lenke til kommentar
AnonymGjest Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Noen som har opplevd at kameraet ikke har funket rett fra esken? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 (endret) "Stedtjenester"/"Location services", bruker dette bare GPS-greier (=gratis) eller kan det påvirke mobilregningen min å ha disse greiene påslått? Denne funksjonen i seg selv skal ikke ha noe å si for regning og forbruk, etter det jeg vet. Den skrur jo ganske enkelt av og på GPSen. Redigert: Det kan hende det koster litt, hvis telefonen bruker A-GPS. Endret 17. august 2010 av Runar Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Location services lagrer gps-lokasjonen din når du tar bilder slik at du kan se et slags verdenskart over hvor alle bildene dine er tatt. Artig funksjon. Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Noen som vet priser hos de forskjellige butikkene? Skal ha en 32 GB med Telenor Superpluss hvis det lar seg gjøre, eller djuice phone. Elkjøp, Expert, Spaceworld, Lefdal... Hvem er billigst? Du får ikke kjøpt med SuperPluss lenger, men anbefaler Djuice Phone som du snakker om. Bra abo. Vet ikke hvem som er billigst. Er det ikke ganske likt overalt? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Likt overalt, ja. Burde være langt flere "spesielle" abonnement i stedet for forskjellige varianter av "0 minutter, 100 sms, 500mb" abonnement med varierende tall. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Kjøpte djuice phone med mobilsurf. Holder 500mb lenge? Håper det ikke skjer slik som sist gang jeg kjøpte noe slikt, at de tok pengene mine, men at jeg måtte betale pr. mb likevell. Tok lang tid og få de jævlene til å fortså at de hadde gjort en feil. Sommervikar sikkert. Lenke til kommentar
genser Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Likt overalt, ja. Burde være langt flere "spesielle" abonnement i stedet for forskjellige varianter av "0 minutter, 100 sms, 500mb" abonnement med varierende tall. Hva er det du etterlyser? Ringetid, sms og datatrafikk er så og si alt man bruker mobilen til. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Lurer på hvilken case jeg skal kjøpe. Speck pixelskin HD, eller den litt tykkere orginalen? Vil HD holde et par drop i bakken? Kommer garantert til og miste den i bakken en dag, og da vil jeg ikke ha den ødelagt Noen andre som er bedre? Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Mister iPhone 4en min i bakken daglig, den er fortsatt like fin. (Uten noe form for beskyttelse) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå