;_; Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Camera+ nabs $500K in 2 months, back stabs Apple, gets pulled from App Store Liker ikke å høre slike ting. Håper at de satser på Cydia da Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Jeg synes Apple er gjerrige på info om oppdateringene og på de to siste står det kun en linje. 4.0.1 fikset algoritme for antennedekning 4.0.2 fikset sikkerhets ift. PDF visning Det er jo opplagt at de har fikset mye mer i begge to. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Jeg synes Apple er gjerrige på info om oppdateringene og på de to siste står det kun en linje. 4.0.1 fikset algoritme for antennedekning 4.0.2 fikset sikkerhets ift. PDF visning Det er jo opplagt at de har fikset mye mer i begge to. Tror 4.0.2 fikset jailbreak-hullet i forrige programvare. Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 og da fikk jeg hentemelding fra telenor, jeg avbestillte for 9 dager siden, way to go, lol. Blir spennende å se hva som skjer, bestillte med faktura Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Var jo en annen kæll som ble "offer" for Telenors rot, fikk en iPhone han hadde avbestilt, og endte opp med å få den gratis fordi sendingen ikke sto i Telenors systemer eller noe. Er verdt å håpe.. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Blir kvalm av sånne innlegg. Greit nok at jeg gleder meg til iPhone 4, men jeg er ikke urealistisk. Du kan jo kanskje si hva som er så "sykt mye bedre"? Det var en spøk, alt er det samme, det er bare tetten en sikkerhetsfeil. Man får litt småskadd humor kl 5 på morran. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Herregud, gledet meg masse til Camera+ med iPhone 4... fuck. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 (endret) Etter å ha gledet meg i flere måneder for og få iPhone 4 og endelig hadde fått den.. Fikk testet den i 4 dager.. Så en tur ut på det harde liv og telefonen ligger nå på bunnen av sjøen.. Jeg har aldri mistet telefoner ute på fylla før, så tok sjangsen på og ta den med ut.. Men men.. Kan angre nå Så nå spørs om det om det blir Nokia N8 eller enda en ny iPhone 4.. Var en helt fantastisk telefon, men er litt surt og bla opp + / - 5000 enda engang på samme telefon hehe Endret 12. august 2010 av Lionel_Luthor Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Hahaha, huff, stygt å le, men det var en hysterisk historie da. :!: Og selvfølgelig veldig typisk. Mine dypeste medfølelser, å miste verdifulle ting er ekstremt surt, og spesielt noe du nettopp har fått som man har sett frem til lenge. Huff og huff. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Hehe? H-e-h-e? Jeg hadde drept alle i en radius på 1 km rundt meg om det hadde skjedd meg.. 1 Lenke til kommentar
fnats Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 telefonen ligger nå på bunnen av sjøen.. Det gjør også min 3G. Jeg føler med deg. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 (endret) Jeg lo, hardt. Men faen, det må gjøre vondt. Kondolerer. Ikke kjøp N8 btw, nahnahnah. Endret 12. august 2010 av tc47 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 (endret) Etter å ha gledet meg i flere måneder for og få iPhone 4 og endelig hadde fått den.. Fikk testet den i 4 dager.. Så en tur ut på det harde liv og telefonen ligger nå på bunnen av sjøen.. Jeg har aldri mistet telefoner ute på fylla før, så tok sjangsen på og ta den med ut.. Men men.. Kan angre nå Så nå spørs om det om det blir Nokia N8 eller enda en ny iPhone 4.. Var en helt fantastisk telefon, men er litt surt og bla opp + / - 5000 enda engang på samme telefon hehe Nede på bunnen i det mørke hav……...sitter en liten djevel og gråter Og vi synes alle synd på han Til han begynner å le, da først ser vi alvoret i det Er det mørke skyer på himmelen som kommer seilende på vinden Endret 12. august 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
dredg Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Har du ikke en bra reiseforsikring da? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 12. august 2010 Forfatter Del Skrevet 12. august 2010 Det jeg lurte på også, om jeg hadde mistet den hadde jeg fått ny gjennom forsikringen. Men uansett, det er umulig å ikke le når sånne ting skjer Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Da var iphonen i handa Eneste jeg lurer på er om de som bestilte med faktura fra telenor har fått fakturaen i pakken eller utenom? Fikk ingen faktura Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 (endret) Er det mulig å skru av alle former for mobilnett og bare bruke Wifi? Hvis jeg feks. surfer på nettet med wifi-signal, for så å miste signalet og ikke oppdage det, så antar jeg at telefonen automatisk bytter over til det som måtte være tilgjengelig av mobilnett. Da kan jeg fort få en overraskelse når jeg ser på regningen. Forslag? EDIT: Virker som om "Flymodus"+Wifi gjør susen. Endret 12. august 2010 av Mokko Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Da er jeg på ventliste hos Elkjøp Express, og er nummer 3. Får den om ca. 2 uker. Lenke til kommentar
genser Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Camera+ nabs $500K in 2 months, back stabs Apple, gets pulled from App Store Blir programmet fjernslettet for de som allerede har det installert? Hvis ja, får man kjøpesummen refundert? Jeg synes Apple er gjerrige på info om oppdateringene og på de to siste står det kun en linje. 4.0.1 fikset algoritme for antennedekning 4.0.2 fikset sikkerhets ift. PDF visning Det er jo opplagt at de har fikset mye mer i begge to. Hva mer har blitt fikset? Lenke til kommentar
;_; Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 ^Det aner jeg dessverre ikke, men jeg tror ikke det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå