PL610 Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Elsker nye Sparebank1 appen. Sjekke saldo har aldri vært så enkelt! Tro om det blir like lang ventetid på nye iPhone som det var med 3GS.. Enig, synd ikke Skandiabanken har en egen app de også. De har dog en SMS-app, lurer på hvordan den fungerer i praksis. Håper Norge får en dugelig kvote telefoner, men det ser litt stygt ut da den ser ut til å selge grusomt bra selv om det bare er mulig å forhåndsbestille den enda. Blir det noen igjen til lille Norge i det hele tatt? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Hva tror dere et eventuelt direktesalg fra Apple vil gjøre med de norske bruktprisene? Lenke til kommentar
Fikseren Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 (endret) Ser Telenor har lagt ut info om iPhone 4 for dem som ikke har fått det med seg. Informasjon om Telenors salg av iPhone 4 Mandag 7. juni lanserte Apple en ny versjon av iPhone i USA, kalt iPhone 4. Salg av iPhone 4 hos Telenor Telenor vet av erfaring at dette er et produkt som våre kunder vil være svært interessert i, og vi legger planer for å lansere i månedsskiftet juli-august i år. Vi kommer også så raskt som mulig tilbake til eventuelle muligheter for å forhåndsbestille iPhone 4, og andre nyheter som kan være av interesse for våre kunder, vil publiseres her i tiden framover. Samtidig kan dere melde der inn i interesse listen; Meld deg på interesselisten og sikre deg de siste nyhetene om iPhone 4 Endret 19. juni 2010 av Fikseren Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 (endret) Norge faar aldri iPhone 4 foer langt utti august, kanskje september. Sier det fordi det er saa enorm etterspoersel i alle andre land allerede. Endret 19. juni 2010 av ahpadt Lenke til kommentar
Fikseren Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Norge faar aldri iPhone 4 foer langt utti august, kanskje september. Sier det fordi det er saa enorm etterspoersel i alle andre land allerede. Men er ingenting enda som tilsier at apple ikke skal klare å følge etterspørselen. Så det gjenstår å se. Ser for meg forhåndsbestilling på telenor sine sider rundt slutten av Juli. Så i salg rundt slutten av august. Håper prisene på 3gs modellene dropper drastisk ihverfall. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Hvor mye kan man få for en et år gammel 3GS som er i relativt pen stand nå? Tror ikke jeg kommer til å kjøpe 4 med mindre jeg får litt cash for 3GSen, ser ikke noe poeng i det. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Ryddet opp litt i tråden og fjernet OT. Denne tråden er først og fremst snakk om iPhone 4 og da prøver man å ikke trekke inn alt mulig annet for å rakke ned på telefonen. Vil man ha en diskusjon om forskjeller mellom Apple/Nokia, Android/Windows så lag en egen tråd for dette. Dette innlegget skal ikke kommenteres, reaksjoner tas på PM. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Er dette liksom iPhone 4 sin "offisiel" tråd eller? Planlegger å kjøpe denne, liker designet veldig mye, og er fornøyd med de nye features egentlig. Gleder meg, eneste er at det blir umulig å tegne kontrakt med bindingstid og fortsette med NetCom da det er stor sannsynlighet for at jeg flytter til utlandet for å studere.. da er det vel lurest å kjøpe den i det landet jeg ender opp i mtp. kontrakt og mobildatabruk og alt det der? Lenke til kommentar
Sandviiik Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 (endret) jeg skal å ha den:P<3 første iphone har en dritt k610i fra SE... Endret 19. juni 2010 av LuckYowN Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Jeg ska ha en! Så får vi se om jeg klarer å vente helt til den blir lansert i Norge, eller om jeg tar en tur til utlandet mot slutten av juni. Men hvordan blir det med kontrakt/bindingstid osv da? Da må du vel klare å kjøpe den uten abbonnement i utlandet, og det går vel ikke? (i f.eks USA ihvertfall, som jeg ser som et veldig aktuelt land å kjøpe det fra...). Takk for svar! Lenke til kommentar
GoldenHymn90 Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Elsker nye Sparebank1 appen. Sjekke saldo har aldri vært så enkelt! Tro om det blir like lang ventetid på nye iPhone som det var med 3GS.. Av en eller annen grunn så virker ikke denne på iPod touch (3. generasjon)? Jeg lastet den ned til pc-en og skulle overføre det til iPoden, men det funket ikke. Jeg finner den til og med ikke på App Store via iPoden. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 står at den er kun til iPhone når jeg sjekker itunes på pcen Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Men hvordan blir det med kontrakt/bindingstid osv da? Da må du vel klare å kjøpe den uten abbonnement i utlandet, og det går vel ikke? (i f.eks USA ihvertfall, som jeg ser som et veldig aktuelt land å kjøpe det fra...). Takk for svar! Kjøper du fra USA må du nesten bo der, siden den er bundet til AT&T i 24 mnd og de ikke opphever sperren mot gebyr. Men iPhone 4 kan kjøpes helt uten binding i UK og Frankrike hvert fall. Da kan du bruke den med alle operatører i Norge, og evt. kjøpe deg et abonnement/kontantkort i et annet land hvis du flytter dit. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 En på jobben kjøpte iPhone 3GS i Florida(?) og fikk låst den opp til bruk i Norge, men det var muligens i en shady sjappe på hjørnet ... Lenke til kommentar
HKS Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 En på jobben kjøpte iPhone 3GS i Florida(?) og fikk låst den opp til bruk i Norge, men det var muligens i en shady sjappe på hjørnet ... Stemmer det. 3GS finnes det programmer som kan låse opp. Det er ingen garanti at dette kommer med det første på iPhone 4. Mener og huske at det tok noen måneder før man kunne fjerne SIM-sperre fra 3GS. Lenke til kommentar
Thomas Tyldum Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 På UK's AppleStore står det at PreOrder er fra 14 juli, sikkert på grunn av de 600.000+ som allerede er forhåndsbestilt. Betyr det at de "fysiske" AppleStore's i england ikke vil ha telefonen til salg over disk før da? Noen som vet? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 (endret) Alle butikkene i UK har salg over disk men saa og si alle Apple Store's har reservert alt de faar inn. Min ordre staar fortsatt som: Not yet shippedEstimated Shipping: Delivers on June 24th Endret 20. juni 2010 av ahpadt Lenke til kommentar
Thomas Tyldum Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Alle butikkene i UK har salg over disk men saa og si alle Apple Store's har reservert alt de faar inn. Min ordre staar fortsatt som: Not yet shippedEstimated Shipping: Delivers on June 24th Akkurat, så da kan en liksågodt legge helgeturen til London litt senere i ferien, med andre ord. Gidder ikke å konkurere med campers:) Lenke til kommentar
ketle Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Noen som vet hvor mye man evt. kan spare på å kjøpe i UK? Har en kompis som bor i England så jeg kan bestille i hans navn og få han til å sende til meg som gave. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Noen som vet hvor mye man evt. kan spare på å kjøpe i UK? Har en kompis som bor i England så jeg kan bestille i hans navn og få han til å sende til meg som gave. Nei, det er ingen som vet dette før de norske prisene blir lansert. Ikke spør når dette skjer for det er det heller ingen som vet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå