White Fox Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Er det noen av dere som har testet ut noen av radio-appsa? Er det sånn at man kun kan høre på radio gjennom å være koblet til internett eller? Lenke til kommentar
Speedman Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Mulig dette er tidenes dummeste spørsmål, men er det mulig å overføre apps kjøpt til 3gs fra Iphone 4? Har fått Iphone 4 i dag, og hadde 3gs tidligere. Hvis det er mulig og overføre apps, så gidder jeg ikkje betale for de samme appsene på nytt.... Lenke til kommentar
Speedman Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Ja. Hvis det var meg du sa ja til, hvordan gjør jeg det da? Lenke til kommentar
dredg Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Du syncer telefonen din som du alltid har gjort, bare at du plugger i 4 istedenfor 3GS. Lenke til kommentar
Speedman Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Du syncer telefonen din som du alltid har gjort, bare at du plugger i 4 istedenfor 3GS. Hmmm, prøvde det, men kom bare opp dem appene som er på telefonen da jeg fikk den...........men skal prøve på nytt Tusen takk for hjelpen Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Ja. Hvis det var meg du sa ja til, hvordan gjør jeg det da? Om alle apps du har på den gamle telefonen er synkroniser over til iTunes, er det bare å koble til 4'ern og laste dem over. Hvis ikke må du først overføre dem fra den gamle jegTelefonen til iTunes, og deretter fra iTunes til 4'ern. Lenke til kommentar
Speedman Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Ja. Hvis det var meg du sa ja til, hvordan gjør jeg det da? Om alle apps du har på den gamle telefonen er synkroniser over til iTunes, er det bare å koble til 4'ern og laste dem over. Hvis ikke må du først overføre dem fra den gamle jegTelefonen til iTunes, og deretter fra iTunes til 4'ern. Takk takk Gikk på den gamle maskinen og synket med den, da kom alle programmene opp Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Flott at det ordnet seg. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Kona får snart iPhone 4 og hun sitter konstant på min og spiller spill jeg har kjøpt. Er det mulig at hun bruker min itunes-konto på sin telefon slik at hun slipper å kjøpe de samme spillene? Fungerer min telefon samtidig da? Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Kona får snart iPhone 4 og hun sitter konstant på min og spiller spill jeg har kjøpt. Er det mulig at hun bruker min itunes-konto på sin telefon slik at hun slipper å kjøpe de samme spillene? Fungerer min telefon samtidig da? Er det ikkje bare og synkronisere opp mot samme pc? Finnes det noen offisiell "topp 10/100/x"- liste? Må begynne å skrive ned apps jeg kunne tenkt meg. Følger selvsagt med på tråden her over hva folk anbefaler. Finner ein heil haug vis du søker på google, ellers har du jo topp nedlasta i iTunes. Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Kona får snart iPhone 4 og hun sitter konstant på min og spiller spill jeg har kjøpt. Er det mulig at hun bruker min itunes-konto på sin telefon slik at hun slipper å kjøpe de samme spillene? Fungerer min telefon samtidig da? Går fint det, gjort det selv. Lenke til kommentar
andylove Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 (endret) Nå har jeg hatt 4'ern i tre dager og det slår meg hvor mye raskere den er, at skjermen er sylskarp og at jeg mer og mer liker designet og "stålet" (som jeg kaller designet). Tlf føles deilig å ha i hånden, langt mer solid enn 3GS. Tok på "den gamle" i går og det var en skuffende følelse å ta i den etter å ha brukt 4'ern en stund. Leser at enkelte rapportere bilder fra nettsteder hvor det er sprekker i iPhone 4, skjøte ved metallet og glasset. Dette kan jeg tilbakevise med engang. De finnes ikke, evnt så har den gått hardt (!!1) i bakken eller brukt skrutrekker for å vippe opp. Ei heller ser jeg noe "lys" som glipper mellom stålet og glasset.Siden jeg dette er iPhone nr 2 for meg, så lurte jeg fælt på hvordan jeg skulle få mine kjøpte apps på den nye. Glemte jo dette med å "autentisere" maskinen med enheten i iTunes.... Ser også at enkelte mener Telenor er den som trenerer leveringen av iPhones. Det kan jeg avkrefte med det samme. Apple leverer små drypp og så fort de kommer med et stort parti, vil ventelistene synke kraftig. Antar at enkelte må vente en måned, halvannen.Bestilte meg en case fra "iPhone 4 Case Program" (hey, there is an app for that... hahaha), men får typisk nok ikke lov å logge meg på for å se hvem jeg bestilte. Var en rimelig anonym variant, 1,6mm casing. Forøvrig lurer jeg litt på hvordan jeg skal få til riper i glasset. Fått noe medfart disse dagene i lommene på jobb, et par ganger i bakken og generelt mye bruk. Normal bruk skal nok ikke kunne påføre riper. Den beste "overraskelsen" er at jeg har mer enn halvparten av batt igjen etter endt jobbdag. Fullladet før jeg dro på jobb i dag, ca 95%, og hadde ca 47% når jeg kom hjem. Da har jeg hatt den på wifi et par tre timer, ringt en del samtaler med varighet og sendt sms over en lav sko som jeg pleier å gjøre. Surfing er også medregnet. Endret 11. august 2010 av andylove Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Kona får snart iPhone 4 og hun sitter konstant på min og spiller spill jeg har kjøpt. Er det mulig at hun bruker min itunes-konto på sin telefon slik at hun slipper å kjøpe de samme spillene? Fungerer min telefon samtidig da? Går fint det, gjort det selv. Å bruke samme iTunes-account på flere PC'er/Mac'er, og dermed ha de samme appsene på forskjellige datamaskiner og iPhoner? Eller snakker du om å synkronisere mot samme maskin? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Kan også melde at jeg hadde en liten skrekkopplevelse med min iPhone 4 i dag, hvor jeg på vei ut døren hjemme glapp den ut av futeralet jeg midlertidig bruker og den falt i trappen. Ikke en skramme noe sted på telefonen. Lenke til kommentar
andylove Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Bekreftelse fra "case program": We estimate your order to be shipped by 22 Sep, 2010. We estimate your order will be delivered by post to your shipping address on or before 29 Sep, 2010. Bestilte følgende variant: GRIFFIN REVEAL ETCH IPHONE 4 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 (endret) Apropo, er det noen som vet om gode beltefuteral som passer til denne telefonen? De må ha solid feste både til beltet og solid lukking (ikke kun magnet el.). Forsøker også å finne en god bilholder? Endret 11. august 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Hvilken screen protector/hele telefonen-protector (sånn gjennomsiktig tynn plast-greie) anbefales? Har vurdert InvisibleShield, som jeg kan få 50% billigere, men jeg har hørt enkelte si at kvalitetsfølelsen på telefonen forsvinner ved bruk av denne. Noen anbefalinger? Føler nesten jeg må ha litt ripebeskyttelse når hele telefonen er glass.. Lenke til kommentar
andylove Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Hvilken screen protector/hele telefonen-protector (sånn gjennomsiktig tynn plast-greie) anbefales? Har vurdert InvisibleShield, som jeg kan få 50% billigere, men jeg har hørt enkelte si at kvalitetsfølelsen på telefonen forsvinner ved bruk av denne. Noen anbefalinger? Føler nesten jeg må ha litt ripebeskyttelse når hele telefonen er glass.. Prøv den først du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå