3121 Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 vel, nå står det ubekreftet levering 15 oktober på telenor sine hjemmesider. jeg bestilte i hvertfall 30 juli på kvelden. da stod det ubekreftet levering 15 august (hos djuice). disse leveringsdatoene er virkelig kaos. har ikke fått noen update fra djuice utenom ordrebekreftelse heller. har heller ikke fått tilsendt noen simkort, men dette kommer vel ca. samtidig som telefonen. edit: fikk faktisk denne telenor mailen nå (riktignok med djuice som avsender), bare at i min står det forventet leveringsdato 15 september Samme som jeg fikk det.........lenge til 15 sept Håper de får inn en del paller før den tid. Samme styret som i fjor, men da plutselig dukket telefonen opp i postkassa et par en uke etter bestillingen, ikke nok med det, dagen etter dette kom det jaggu enda en telefon i postkassa. Virker ikke som de har lært noe ved denne lanseringen heller! Lenke til kommentar
Speedman Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Er Telenor i frekkeste laget når jeg blir fakturert Surfprat L abonnement, når jeg ikke forventer å motta min iphone 4 før i neste mnd?? Oppgraderte fra Superpluss som kostet 129.- pr mnd, og fikk faktura på Surfprat L kr 699.- abo denne mnd? Vil dette bli kreditert, eller anbefaler dere at jeg kontakter Telenor om dette? Fikk denne mailen i dag: Viktig informasjon til deg som har bestilt iPhone4 Takk for din bestilling av iPhone4. Vi beklager at du har måttet vente litt på din nye telefon, men nå skal den være på vei til deg. Beklageligvis ble abonnementsavgiften på iPhone-abonnementet ditt aktivert for tidlig. Vi vil selvfølgelig kreditere deg for dette beløpet på din neste faktura. Vi takker for at du har vært tålmodig med oss når det gjelder din bestilling, og ønsker deg lykke til med din nye iPhone4, og håper du vil glede deg over de muligheter denne vil gi deg. Vennlig hilsen Telenor Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Er Telenor i frekkeste laget når jeg blir fakturert Surfprat L abonnement, når jeg ikke forventer å motta min iphone 4 før i neste mnd?? Oppgraderte fra Superpluss som kostet 129.- pr mnd, og fikk faktura på Surfprat L kr 699.- abo denne mnd? Vil dette bli kreditert, eller anbefaler dere at jeg kontakter Telenor om dette? Fikk denne mailen i dag: Viktig informasjon til deg som har bestilt iPhone4 Takk for din bestilling av iPhone4. Vi beklager at du har måttet vente litt på din nye telefon, men nå skal den være på vei til deg. Beklageligvis ble abonnementsavgiften på iPhone-abonnementet ditt aktivert for tidlig. Vi vil selvfølgelig kreditere deg for dette beløpet på din neste faktura. Vi takker for at du har vært tålmodig med oss når det gjelder din bestilling, og ønsker deg lykke til med din nye iPhone4, og håper du vil glede deg over de muligheter denne vil gi deg. Vennlig hilsen Telenor Jeg fikk også denne, og jeg fikk telefonen 3 august! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Hvis jeg har et Telenorabonnement og vil bytte til Ludo, så står det at overføring av nr. tar 10 dager. Kan jeg bruke Telenorabonnementet i mellomtiden, eller er jeg uten telefonmuligheter fra jeg bestiller til jeg får Ludo-simkortet? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Hvis jeg har et Telenorabonnement og vil bytte til Ludo, så står det at overføring av nr. tar 10 dager. Kan jeg bruke Telenorabonnementet i mellomtiden, eller er jeg uten telefonmuligheter fra jeg bestiller til jeg får Ludo-simkortet? Virker som normalt hos telenor til dagen det blir aktivert hos ludo. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Ooog det ryktes at apple lanserer en iphone med metalldeksel på baksiden for cdma nettverk. http://www.redmondpie.com/cdma-iphone-with-metal-back-apple-tv-with-ios-and-upgraded-ipad-in-early-2011-report-953/ Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 (endret) hmmmm lurer bare på hvorfor alle her inne er så opptatt av "deksler" til tlf for å unngå riper osv.......i det tempo vi bytter telefoner i er det vel like greit å slite litt på orginal produktet - innpakket ser den ikke pen ut bare lurer jeg..... her blir det ingen beskyttelse i alle fall..... De som bytter telefoner ofte vil nok ha minst mulig tap ved salg av telefonen. At den har lite eller ingen ytre slitasje bidrar til en god salgspris. For min del vil jeg ikke benytte det, men være forsiktig og fornuftig med bruken og la dattern arve den. EDIT: Ingen som kjører bil og benytter iPhone til bilnavigering? Endret 10. august 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
abil Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Mulig det bare er meg men begynner og bli lei av og lese om når alle har bestilt iphone4 og når de eventulet skal få den.Det står jo om det i nesten alle innleggene.Kan ikke dere starte en egen tråd om bestilling av iphone 4? Så kan vi som har iphone 4 eller noen som lurer på noe om iphone 4 skrive her. eller er det noen som er veldig uenig? ikke meninga og tråkke på noen:) 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 (endret) Det har vært nevnt et hopetall av ganger hvor mange som er lei av det. Selv "sliter jeg ut musa" på det med scroll, scroll, scroll og lei er man. Men det er en "prat i vei" tråd og vi har fått påpakk om å være fornøyd med det. Vi må vel bare akseptere at tråden er okkupert av alle som kun snakker om kjøp, posten, abbonement osv. til alle har fått seg en og kan begynne å snakke om bruken. Endret 10. august 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 (endret) Mulig det bare er meg men begynner og bli lei av og lese om når alle har bestilt iphone4 og når de eventulet skal få den.Det står jo om det i nesten alle innleggene.Kan ikke dere starte en egen tråd om bestilling av iphone 4? Så kan vi som har iphone 4 eller noen som lurer på noe om iphone 4 skrive her. eller er det noen som er veldig uenig? ikke meninga og tråkke på noen:) Enig. Satt i går å sortere apps og slikt på pcen, slik at jeg nå har første siden satt opp med de mest brukte appsene, samt 1 side med mapper der jeg har samlet resten av appsene. Så slipper jeg å ha 3-4 sider. Synes det ble bra. Godt apple fikk ut fingeren å gjorde det mulig å lage mapper, nå trenger jeg dette på iPaden også. Ellers så merker jeg at batteriet bare blir bedre. Godt å se at man bare mister 1 batteri i løpet av natten, samt at man har 70% igjen når man kommer hjem fra jobb. En helt annen telefon hverdag for meg i allefall. Forresten, satte opp mobileme i går. Genialt å alltid vite hvor telefonen og ipad er Samt å ha muligheten til å sperre de, eller slette all data. Endret 10. august 2010 av UrgeLoL Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Mappene oppdaget jeg tilfeldig og tenkte "oj, endelig" da jeg har hørt mye frustrasjon om dette og antall homescreens etc. Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Mulig det bare er meg men begynner og bli lei av og lese om når alle har bestilt iphone4 og når de eventulet skal få den.Det står jo om det i nesten alle innleggene.Kan ikke dere starte en egen tråd om bestilling av iphone 4? Så kan vi som har iphone 4 eller noen som lurer på noe om iphone 4 skrive her. eller er det noen som er veldig uenig? ikke meninga og tråkke på noen:) Enig. Satt i går å sortere apps og slikt på pcen, slik at jeg nå har første siden satt opp med de mest brukte appsene, samt 1 side med mapper der jeg har samlet resten av appsene. Så slipper jeg å ha 3-4 sider. Synes det ble bra. Godt apple fikk ut fingeren å gjorde det mulig å lage mapper, nå trenger jeg dette på iPaden også. Ellers så merker jeg at batteriet bare blir bedre. Godt å se at man bare mister 1 batteri i løpet av natten, samt at man har 70% igjen når man kommer hjem fra jobb. En helt annen telefon hverdag for meg i allefall. Forresten, satte opp mobileme i går. Genialt å alltid vite hvor telefonen og ipad er Samt å ha muligheten til å sperre de, eller slette all data. Har også mobil me. Og eit lite tips er vis du ikkje finn telefonen i huset og den er i stille modus, kan du sende ein melling som piper uansett ) Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Genialt, teste det nå. Lenke til kommentar
;_; Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Hvor sikkert er mobileme hvis telefonen blir stjålet? Kan tyven enkelt fjerne koden hvis man velger å sette på en kode? Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 (endret) Hvor sikkert er mobileme hvis telefonen blir stjålet? Kan tyven enkelt fjerne koden hvis man velger å sette på en kode? Du har jo mest sansynlig ein kode allerede for og komme inn på mobilen når den er standby. Veit ikkje kossen det er vis du ikke har. Skal sjå om eg får testet det. EDIT: Vis du ikkje har passord så velger du eit passord når du låser den. Dette er vel ikkje veldig lett og fjerne trudde eg. Endret 10. august 2010 av Sigurdl Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Går vel an som på iPod Touch (f.eks) og sette på pin-kode. Så viss du har den i standby i f.eks 5 minutter, må man slå inn kode. Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Går vel an som på iPod Touch (f.eks) og sette på pin-kode. Så viss du har den i standby i f.eks 5 minutter, må man slå inn kode. Ja, dette er dog ikkje den same pin-koden som du har på sim-kortet med mindre du selv velger den samme. Lenke til kommentar
;_; Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 ^Joda, men er det vanskelig å fjerne denne koden? Kan man ikke bare koble iPhonen til en PC og legge inn iOS på ny? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 ^Joda, men er det vanskelig å fjerne denne koden? Kan man ikke bare koble iPhonen til en PC og legge inn iOS på ny? Jo, men da sletter man samtidig alt innholdet på telefonen, samtidig så må den vel aktiveres på nytt Lenke til kommentar
dTd Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 weeee, da har jeg fått bestilt meg iPhone 4 også Lurer på å forsikre den, da det hender i nye og ne at jeg klarer å miste telefonen i bakken, noe som kan resultere i kunst glass enten forran eller bak, noen som har noen tips? Har telenor abb og er kunde hos gjensidige om det har noe å si edit: spm til, må man aktivere tlf over itunes med samme bruker som man brukte til å kjøpe tlf med? (kjøpte tlf via apple.no) Takker for svar ;_; Skal undersøke dette nærmere, er jo fortsatt 3 uker til jeg får den i følge apple :/ men noen som vet noe ang det siste spm mitt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå