Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM

Er visst noen sider som har påpekt at baksiden ikke er spesielt effektiv mot riper

Er ikke fronten og baksiden av samme type glass/plast?

Meget mulig, vet bare at noen sider påpekte at de hadde fått en del riper på baksiden

Lenke til kommentar

Det er samme type glass på for og baksiden.

Det er nok mer motstandsdyktig mot riper enn vanlig glass, men ikke helt ripesikkert.

En god regel er vel uansett å tenke seg litt om før man slenger fra seg telefonen og sender den over stuebordet til nestemann :)

Lenke til kommentar

Hvordan er iPhone 4 i handen? Jeg har hørt at flere sier 3gs er mer behagelig og ikke så skarp i kantene. Noen meninger?

Jeg er helt enig med hva du har hørt. Overrasker meg at Apple ikke har beholdt den fantastiske ergonomien til 3GS i oppfølgeren.

Lenke til kommentar

Hvordan er det når dere bruker invisible shield. Får dere mange

"luftbobbler" pga støvkorn som ikke har blitt tørket bort ordentlig? :dontgetit:

Jeg syns at med den på, så mister man litt kontakt med skjermen, slik at den ikke blir like responsiv. Etter flere ukers bruk, fjernet jeg min invisible shield fra skjermen og merker stor forkjell for å være helt ærlig. telefonen er mer brukervennlig.

EDIT: Og anngående innstalering, Fy**** det var noe pes.Fikk bittte små støvkorn under filmen hele tiden, var utrolig vanskelig å få det 100% perfekt. Luftbobler var ikke noe problem i det hele tatt.

Endret av MadRos
Lenke til kommentar

weeee, da har jeg fått bestilt meg iPhone 4 også :)

Lurer på å forsikre den, da det hender i nye og ne at jeg klarer å miste telefonen i bakken, noe som kan resultere i kunst glass enten forran eller bak, noen som har noen tips? Har telenor abb og er kunde hos gjensidige om det har noe å si :p

edit: spm til, må man aktivere tlf over itunes med samme bruker som man brukte til å kjøpe tlf med? (kjøpte tlf via apple.no)

Endret av dTd
Lenke til kommentar

Hvordan er det når dere bruker invisible shield. Får dere mange

"luftbobbler" pga støvkorn som ikke har blitt tørket bort ordentlig? :dontgetit:

Har ingen... De er der de første timene etter man har innstallert shielden, men forsvinner etter hvert.

EDIT: ser sigurdl har svart ;)

Endret av Megablaster
Lenke til kommentar

Huff da. Så ikke bra ut den der.

De ga iPhone 4 ,9 av 10 og samsungen, 8 av 10?

Byggekvalitet var det eneste de likte bedre på iphone.

Sykt.

Og appstore :)

Ellers var jo reviewen litt rar. Alt er bedre på samsungen, men iPhone 4 er den beste av de 2 :p

Lenke til kommentar

Den reviewen til gsmarena tar jeg med en stoooor klype salt etter å ha fulgt med på HTC og Samsung tråder i snart et halvt år her inne.

Og enig i konklusjonen

There's no ultimate smartphone out there and the right choice boils down to the compromises you are willing to make.
Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Sier bare at froyo må være helt sinnsykt mye bedre enn rotebøtten éclair for at android i det hele tatt skal bli aktuelt.

I tillegg til at marketplace må åpnes her til lands, selvfølgelig

E: img0098.jpg

Ser at flere har problemer med at glassplaten bakpå løsner fra selve telefonen

Endret av Lilac1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...