MacBain Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Er ikke riper ett ganske lite problem siden begge sider er laget av ett ganske riperesistent glass? Trodde heller problemet lå i at skjermen kunne knuse hvis du er uheldig å miste den i bakken. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Er visst noen sider som har påpekt at baksiden ikke er spesielt effektiv mot riper Lenke til kommentar
phunkie Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Er visst noen sider som har påpekt at baksiden ikke er spesielt effektiv mot riper Du kan få kjøpt protector for baksiden. Det har jeg gjort. Lenke til kommentar
andylove Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Er visst noen sider som har påpekt at baksiden ikke er spesielt effektiv mot riper Er ikke fronten og baksiden av samme type glass/plast? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Er visst noen sider som har påpekt at baksiden ikke er spesielt effektiv mot riper Er ikke fronten og baksiden av samme type glass/plast? Meget mulig, vet bare at noen sider påpekte at de hadde fått en del riper på baksiden Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Det er samme type glass på for og baksiden. Det er nok mer motstandsdyktig mot riper enn vanlig glass, men ikke helt ripesikkert. En god regel er vel uansett å tenke seg litt om før man slenger fra seg telefonen og sender den over stuebordet til nestemann Lenke til kommentar
imartin Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Hvordan er iPhone 4 i handen? Jeg har hørt at flere sier 3gs er mer behagelig og ikke så skarp i kantene. Noen meninger? Lenke til kommentar
genser Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Hvordan er iPhone 4 i handen? Jeg har hørt at flere sier 3gs er mer behagelig og ikke så skarp i kantene. Noen meninger? Jeg er helt enig med hva du har hørt. Overrasker meg at Apple ikke har beholdt den fantastiske ergonomien til 3GS i oppfølgeren. Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 (endret) Hvordan er det når dere bruker invisible shield. Får dere mange "luftbobbler" pga støvkorn som ikke har blitt tørket bort ordentlig? Jeg syns at med den på, så mister man litt kontakt med skjermen, slik at den ikke blir like responsiv. Etter flere ukers bruk, fjernet jeg min invisible shield fra skjermen og merker stor forkjell for å være helt ærlig. telefonen er mer brukervennlig. EDIT: Og anngående innstalering, Fy**** det var noe pes.Fikk bittte små støvkorn under filmen hele tiden, var utrolig vanskelig å få det 100% perfekt. Luftbobler var ikke noe problem i det hele tatt. Endret 9. august 2010 av MadRos Lenke til kommentar
apwr Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Kameraet på iPhone 4 under lupen Lenke til kommentar
dTd Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 (endret) weeee, da har jeg fått bestilt meg iPhone 4 også Lurer på å forsikre den, da det hender i nye og ne at jeg klarer å miste telefonen i bakken, noe som kan resultere i kunst glass enten forran eller bak, noen som har noen tips? Har telenor abb og er kunde hos gjensidige om det har noe å si edit: spm til, må man aktivere tlf over itunes med samme bruker som man brukte til å kjøpe tlf med? (kjøpte tlf via apple.no) Endret 9. august 2010 av dTd Lenke til kommentar
;_; Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Gjensidige verdisakforsikring koster vel 40 kroner i måneden? Lenke til kommentar
RonF...ingSwanson Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 (endret) Hvordan er det når dere bruker invisible shield. Får dere mange "luftbobbler" pga støvkorn som ikke har blitt tørket bort ordentlig? Har ingen... De er der de første timene etter man har innstallert shielden, men forsvinner etter hvert. EDIT: ser sigurdl har svart Endret 9. august 2010 av Megablaster Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 (endret) http://www.gsmarena.com/samsung_i9000_galaxy_s_vs_apple_iphone_4-review-500.php Ellers pålitelige gsmarena sier at iphone 4 er dårligere på nærmest alle måter enn en plastmobil uten blitz eller kundesupport. Oooog der drar min i retur, vedlagt er årsaken Endret 9. august 2010 av Lilac1 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 http://www.gsmarena.com/samsung_i9000_galaxy_s_vs_apple_iphone_4-review-500.php Ellers pålitelige gsmarena sier at iphone 4 er dårligere på nærmest alle måter enn en plastmobil uten blitz eller kundesupport. Oooog der drar min i retur, vedlagt er årsaken Huff da. Så ikke bra ut den der. De ga iPhone 4 ,9 av 10 og samsungen, 8 av 10? Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Huff da. Så ikke bra ut den der. De ga iPhone 4 ,9 av 10 og samsungen, 8 av 10? Byggekvalitet var det eneste de likte bedre på iphone. Sykt. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Lite parti telenor- låste iPhones ankommer Elkjøp Express Larvik i morgen. Er det førstemann til mølla, eller noen form for reservasjon? Du har ikke oversikt over hvilke andre butikker som får? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Huff da. Så ikke bra ut den der. De ga iPhone 4 ,9 av 10 og samsungen, 8 av 10? Byggekvalitet var det eneste de likte bedre på iphone. Sykt. Og appstore Ellers var jo reviewen litt rar. Alt er bedre på samsungen, men iPhone 4 er den beste av de 2 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 (endret) Den reviewen til gsmarena tar jeg med en stoooor klype salt etter å ha fulgt med på HTC og Samsung tråder i snart et halvt år her inne. Og enig i konklusjonen There's no ultimate smartphone out there and the right choice boils down to the compromises you are willing to make. Endret 9. august 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 (endret) Sier bare at froyo må være helt sinnsykt mye bedre enn rotebøtten éclair for at android i det hele tatt skal bli aktuelt. I tillegg til at marketplace må åpnes her til lands, selvfølgelig E: Ser at flere har problemer med at glassplaten bakpå løsner fra selve telefonen Endret 10. august 2010 av Lilac1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå