Entity extraction Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Mann fra telefonsjappe: "da har vi fått inn iphone 4 32Gb til deg" Jeg: "Nei takk, jeg har kjøpt en android telefon." Hype hype og atter hype Lenke til kommentar
linejnta Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Du klarer å poste ett bilde. Hmmm...det er mulig jeg klarer, bare fortell meg hvordan Må vel laste opp bildene et sted slik at de får en url? Hvor kan jeg gjøre det gratis? Registrer deg på www.photobucket.com, genial tjeneste, og koster ingenting Takk! Skal vi se... Håper jeg fikk dette til som jeg skulle... Bildene i seg selv er ikke nødvendigvis de fineste... Og jeg ser at på denne skjermen (på jobb) ser de ikke like bra ut som på skjermen hjemme...Så det kan jo ha litt å si... Men kvalitetsmessig så duger de bra til diverse sosiale medier syns jeg Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Godt nok til diverse småbruk, ja. Det er ikke kameraet du tar bryllupsbildene med, men som et kamera i lommen til å knipse diverse ting så holder det bra. MYE bedre enn kameraet på min Xperia X1 hvert fall, det er jo omtrent umulig å ta et bra bilde med ... Er de to nederste bildene fra på vei opp til Prekestolen? Eller en annen plass som ligner bare? Lenke til kommentar
linejnta Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Du har rett, bildet er fra Prekestolen, var på tur i området i helga Og ja, det erstatter ikke er skikkelig kamera, men syns det ble overraskende bra til å være mobil. Til facebook, mms osv. (Og når man glemmer å sette batteriet i kameraet før man drar ) Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Det har skjedd en feil ved utsendelse av iPhone4 som nå er rettet. Utsendelser skjer nå i riktig rekkefølge. Vi beklager på det sterkeste! Faen ta telenor.. 1 Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 iPhone 4 er faktisk det mest brukte kameraet mitt nå i august, bruker faktisk telefonen til ei utfordring i fotodelen av forumet. Mine bilder: Camera+ med cross process-filter og vignetering. S/H-konvertering (preset ved navn Ansel Adams av alle ting) og crop i Camera+. Lys fra lampa som skimtes til høyre (ser i ettertid at jeg burde ha komponert/croppa den bort, but meh) og innebygd blits, to omganger i Camera+, først med Fashion-preset så med ren S/H-preset + hvit ramme. Camera+ med Cross Process-filter i dag også. Begynte å regne, så var lite gira på å gå ut og ta bilder, så stakk telefonen ut vinduet og tok bilder av et tre i hagen. Tatt på Værnes, "So Emo"-preset og crop i Camera+. "Faded"-preset, crop og svart ramme i Camera+ "Ansel Adams"-preset og crop i Camera+ Ansel Adams-preset og crop i Camera+ Kameraet er faktisk så bra, at alle tanker jeg har hatt om å kjøpe meg et kompaktkamera nå er borte. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Dette er selvsagt i godt lys og ingenting beveget seg... Lenke til kommentar
linejnta Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 iPhone 4 er faktisk det mest brukte kameraet mitt nå i august, bruker faktisk telefonen til ei utfordring i fotodelen av forumet. Mine bilder: Camera+ med cross process-filter og vignetering. S/H-konvertering (preset ved navn Ansel Adams av alle ting) og crop i Camera+. Lys fra lampa som skimtes til høyre (ser i ettertid at jeg burde ha komponert/croppa den bort, but meh) og innebygd blits, to omganger i Camera+, først med Fashion-preset så med ren S/H-preset + hvit ramme. Camera+ med Cross Process-filter i dag også. Begynte å regne, så var lite gira på å gå ut og ta bilder, så stakk telefonen ut vinduet og tok bilder av et tre i hagen. Tatt på Værnes, "So Emo"-preset og crop i Camera+. "Faded"-preset, crop og svart ramme i Camera+ "Ansel Adams"-preset og crop i Camera+ Ansel Adams-preset og crop i Camera+ Kameraet er faktisk så bra, at alle tanker jeg har hatt om å kjøpe meg et kompaktkamera nå er borte. Jeg har ikke engang begynt å bruke apps, ser at det er mye bra man kan få til! Og det overrasker meg ikke når jeg ser hva jeg kan får til uten Lenke til kommentar
tvv Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 utrolig bra bilde til mob å være - flott hund også !!! Kelpi? eller Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 iPhone 4 er faktisk det mest brukte kameraet mitt nå i august, bruker faktisk telefonen til ei utfordring i fotodelen av forumet. Mine bilder: Camera+ med cross process-filter og vignetering. S/H-konvertering (preset ved navn Ansel Adams av alle ting) og crop i Camera+. Lys fra lampa som skimtes til høyre (ser i ettertid at jeg burde ha komponert/croppa den bort, but meh) og innebygd blits, to omganger i Camera+, først med Fashion-preset så med ren S/H-preset + hvit ramme. Camera+ med Cross Process-filter i dag også. Begynte å regne, så var lite gira på å gå ut og ta bilder, så stakk telefonen ut vinduet og tok bilder av et tre i hagen. Tatt på Værnes, "So Emo"-preset og crop i Camera+. "Faded"-preset, crop og svart ramme i Camera+ "Ansel Adams"-preset og crop i Camera+ Ansel Adams-preset og crop i Camera+ Kameraet er faktisk så bra, at alle tanker jeg har hatt om å kjøpe meg et kompaktkamera nå er borte. Shiiitt... Flotte bilder. Alt dette med appen Camera+? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Basenji, hvis det var min hund du mente. Jeg bruker også Camera+ forresten, glimrende app! Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Fy faen. Nå er jeg riktignok et "utrent" øye som bare tar bilder med et ganske godt kompaktkamera, ikke speilreflekt eller profesjonelt, men det der var jo bare dritbra. Må virkelig lære meg etterbehandling. ^^ Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 (endret) Shiiitt... Flotte bilder. Alt dette med appen Camera+? Takk. Alt med Camera+ der ja. Nå prøver jeg ut Autostitch, panorama er artig! Edit: Panorama fra Autostitch, litt crop og curves i Photoshop: Endret 9. august 2010 av Ole_Gunnar Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Skal definitivt skaffe meg den appen når jeg kjøper iPhone! Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Mens vi er inne på apps, er det noen som har noen gode tips til apps? Gjerne gratis/rimelige. Ser frem til å få iPhonen, men for oss som ikke har hatt iPhone før og som skal laste innpå med nyttige og unyttige apps, så er det jo omtrent en jungel å finne frem. Nyttige programmer, noen morsomme spill, etc.? Evt. noen oversikt et sted? Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Imponerende bildekvalitet. Dette må vel være ett av de beste mobilkameraene på markedet. Gleder meg til apple til å få telefonen. Får håpe bestillingen fra apple.no kommer i løpet av august. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Mens vi er inne på apps, er det noen som har noen gode tips til apps? Gjerne gratis/rimelige. Ser frem til å få iPhonen, men for oss som ikke har hatt iPhone før og som skal laste innpå med nyttige og unyttige apps, så er det jo omtrent en jungel å finne frem. Nyttige programmer, noen morsomme spill, etc.? Evt. noen oversikt et sted? Har vel egentlig prøvd ut mest fotoapps, men jeg liker Camera+, TimeLapse og Flickr godt. De to førstnevnte koster ca. en tier hver. Prøver ut Autostitch (koster også rundt en tier) nå, som ser ut til å fungere glimrende (se forrige post). Ellers bruker jeg Twitter, Facebook og Skype en del. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 AngryBirds. Shotgun, hihi. Yr. TV2 Nyheter/Sporten. Spotify/Wimp. Lenke til kommentar
sovepute Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Har nå hatt telefonen lenge nok til å si noe om batteritiden. 3g deaktivert hele tiden. Gjenstående batteri: 16% I bruk: 6 timer 48 min (ca 3-4 timer surfing med wifi, 1-2 timer spilling og litt youtube og diverse mindre krevende apps. Spotify har gått i bakgrunnen kanskje 2 av timene med annet bruk.) Ventemodus: 1 dag 14 timer Samtaletid: 1 time 30 min Med andre ord holder batteriet fint 2 døgn med moderat bruk. Jeg ser for meg at det med lite bruk kan vare 3-4 døgn uten problemer. Så batteriet er absolutt godkjent (og kanskje den viktigste grunnen til at jeg valgte denne ovenfor HTC Desire og Samsung Galaxy S.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå