MysticoN Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Min 3GS har dødd av vannskade. Jeg trenger en ny. Så har jeg en iPhone 4 på vent. Kan få den i morgen om jeg vil. Men vil jeg det? Strålende fornøyd med 3GS og den dekker alle behov jeg har +++. Så sier alle at jeg skal kjøpe Galaxy S eller Desire. Eller vente på Desire HD. Og nå er jeg skikkelig i tvil. Samt at denne tråden med "hvorfor Android er bedre enn iOS" vitterlig har et par gode poenger... Noen som vil hjelpe meg litt på vei? Takk for tips og svar! Gå for iphone du. Gikk selv fra iphone 3g til Android og no tilbake til iphone igjen. Som andre har sagt så vet du hva du går til og du sier jo selv at du var strålende fornøyd med din "gammle" iphone så hvorfor gamble? Og tro meg, du blir enda mer fornøyd med 4'ern. Apple store er langt forran android store, iphone har en mer nøyaktig skjerm enn android, og med apple så får du oppdatert software på telefonen (mer enn en gang pr år VIST du er heldig med android.) Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Andylove: Mener du med det? Mener du først til mølla? Som det ble gitt beskjed om at det skulle være Lenke til kommentar
andylove Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Min 3GS har dødd av vannskade. Jeg trenger en ny. Så har jeg en iPhone 4 på vent. Kan få den i morgen om jeg vil. Men vil jeg det? Strålende fornøyd med 3GS og den dekker alle behov jeg har +++. Så sier alle at jeg skal kjøpe Galaxy S eller Desire. Eller vente på Desire HD. Og nå er jeg skikkelig i tvil. Samt at denne tråden med "hvorfor Android er bedre enn iOS" vitterlig har et par gode poenger... Noen som vil hjelpe meg litt på vei? Takk for tips og svar! Gå for iphone du. Gikk selv fra iphone 3g til Android og no tilbake til iphone igjen. Som andre har sagt så vet du hva du går til og du sier jo selv at du var strålende fornøyd med din "gammle" iphone så hvorfor gamble? Og tro meg, du blir enda mer fornøyd med 4'ern. Apple store er langt forran android store, iphone har en mer nøyaktig skjerm enn android, og med apple så får du oppdatert software på telefonen (mer enn en gang pr år VIST du er heldig med android.) Takk takk, jeg har tenkt på det der. Veldig fornøyd med hvordan jeg bruker skjermen og hvordan jeg liker touchen. Har hørt fra så og si samtlige at den ikke er like god som på en iPhone. Bare her er kanskje det største ankepunktet for meg. Andylove: Mener du med det? Mener du først til mølla? Som det ble gitt beskjed om at det skulle være Ja, det er tanken. Og jeg har fått bekreftet at det er slik det skal være og vi skal forholde oss til dato som er gitt. Onde tunger skal ha det til at Telenor ikke følger først til mølla prinsippet, men det er ikke sant. Hva partnere til Telenor gjør, får stå for deres regning Vil tro type Klart Svar o.l har store bedriftskunder med kravstore adm.dir som bare MÅ ha først. Lenke til kommentar
sovepute Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Etter å ha brukt telefonen over helgen må jeg si meg meget fornøyd. Har tidligere hatt en iPod Touch 1.gen, så jeg var ganske godt klar over hva jeg gikk til. Men der ipoden følest treg og hakkette er iphonen smooth og superrask. Surfing på enkle nettsider går tilnærmet like raskt som på PC, og programmer starter umiddelbart. Skjermen er også den desisdert beste jeg har sett, og jeg må se ubehagelig nærme for å i det hele tatt skimte pikslene. Det eneste jeg, til nå, ikke er full av lovord for er selve telefondelen. Flere jeg har snakket med over telefon klager over elendig lyd, mer presist en slags "bokselyd". Enkelte har til og med hevdet at det er vanskelig å høre hva jeg sier fordi lyden er så dårlig. Hva kan det komme av? Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Andylove, da skulle jeg gjerne hatt en forklaring på hvorfor folk som har bestillt altifra 15min til 2 timer etterpå har fått telefon og jeg ikke. Når det gjelder kvalitetsikringen går det og ut på at alle ble "lovet" at hvis man bestilte før 0200 fikk man, i tillegg til at en person i telenor ikke sendte ut mailen til dem som var påmeldt nyhetsbrevet til iphone 4 om at salget startet da og da før etter salget var åpnet. Finner faktisk en del ekstra informasjon her: http://ipod1.no/forum/viewtopic.php?f=409&t=245122&st=0&sk=t&sd=a&start=15 Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 "Vi holder på å kvalitetssikre alle våre ordre og utsendelser. Det kommer mer informasjon senest mandag." Lenke til kommentar
genser Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Stusset tidligere over at jeg ikke var i første Telenor-pulje, selv om jeg fikk ordrebekreftelse 01:19. Ser nå fra tråden det ble linket til over at det sannsynligvis er fordi jeg valgte betaling via faktura. Flott, Telenor. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 jeg valgte å betale med faktura. Ordrebekreftelse 0117. Så det ser ut som at dem ser folk litt ann Lenke til kommentar
genser Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Ordrebekreftelse ja, men har du fått tilsendt mobil? Lenke til kommentar
christerb Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Da er første helg med min nye iPhone overstått, og alt jeg kan si er FOR EN TELEFON! Har hatt både den første iPhone`n og 3GS, men ingen av de har imponert meg så mye som 4`ern! Skjermen er jo helt vanvittig! Har lest flere som har skrevet om hvor bra den er, men den må virkelig oppleves for å forstå hvor bra den egentlig er. Dama har 3GS, og jeg har alltid syntes at den skjermen er bra, men etter noen timer med iPhone 4 virker den utdatert og tåkete. Trodde faktisk det var øynene mine det var noe galt med, men det hjalp ikke å gni seg i øynene gitt Eneste jeg har å utsette på er at den proximity sensoren ikke virker ordentlig, så jeg har endt flere samtaler med kinnet, og at det er litt dårlig lyd til tider i samtaler. Ang dekningsproblemene så klarer jeg ikke miste alle strekene uansett hvor hardt jeg prøver Men det skulle komme en oppdatering nå snart som ordnet den sensoren hvis jeg ikke husker feil ? Lenke til kommentar
linejnta Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Da har min iPhone vært på første ferietur, og da jeg presterte å ta med mitt canon ixus kamera UTEN å sette i batteriet først, så har fonen også fungert som kamera...Og jeg kan bekrefte at kameraet er virkelig utrolig bra til å være mobilkamera!! Jeg er sinnsykt overrasket over hvor bra bildene ble! Vel og merke i dagslys. I mørket ser de mer ut som "mobilbilder" med endel støy, men "blitsen" er bra og opplyser ting ganske riktig Bedre enn de fleste andre mobiler i mørket også vil jeg tro! Har hatt SE før, mest pga kamera, men nå tror jeg de må se seg slått... Lenke til kommentar
iMono Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Du klarer å poste ett bilde. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Oooh, are we posting iPhone photos? Jeg må finne et av bikkja ;p Lenke til kommentar
Abba91 Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Bestilte Denne skjermbeskytteren til Iphonen fra Ebay. Håper den kommer før jeg får telefonen slik at den kan settes på med en gang Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Kan ikke dere som har fått telefonen poste litt bilder som er tatt med kameraet. Hvis det allerede finnes en iphone 4 bildetråd så mottas link med takk. Lenke til kommentar
linejnta Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Du klarer å poste ett bilde. Hmmm...det er mulig jeg klarer, bare fortell meg hvordan Må vel laste opp bildene et sted slik at de får en url? Hvor kan jeg gjøre det gratis? Lenke til kommentar
Torger Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Du klarer å poste ett bilde. Hmmm...det er mulig jeg klarer, bare fortell meg hvordan Må vel laste opp bildene et sted slik at de får en url? Hvor kan jeg gjøre det gratis? http://www.sportsfiske.nu/foto/ Lenke til kommentar
Speedman Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Du klarer å poste ett bilde. Hmmm...det er mulig jeg klarer, bare fortell meg hvordan Må vel laste opp bildene et sted slik at de får en url? Hvor kan jeg gjøre det gratis? Registrer deg på www.photobucket.com, genial tjeneste, og koster ingenting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå