dredg Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Jeg valgte Apples Bumper, kan ikke skjule noe så vakkert bak billig plasikk! Lenke til kommentar
dTd Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Hvordan fungere hele aktiveringen av telefonen egentlig? Kobler man den bare opp mot pcn og itunes? Noe personlig data som må skrives inn? ?? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Du må vel helst ha en Applestore konto, ja. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Man behøver vel ikke en konto for aktivering? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Sikkert ikke, men du må ha en for å laste ned apps. Lenke til kommentar
andylove Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Min 3GS har dødd av vannskade. Jeg trenger en ny. Så har jeg en iPhone 4 på vent. Kan få den i morgen om jeg vil. Men vil jeg det? Strålende fornøyd med 3GS og den dekker alle behov jeg har +++. Så sier alle at jeg skal kjøpe Galaxy S eller Desire. Eller vente på Desire HD. Og nå er jeg skikkelig i tvil. Samt at denne tråden med "hvorfor Android er bedre enn iOS" vitterlig har et par gode poenger... Noen som vil hjelpe meg litt på vei? Takk for tips og svar! Lenke til kommentar
dredg Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Strålende fornøyd med din 3GS og alt syncet til iTunes, hvorfor i all verden vurdere noe annet enn 4 da? Lenke til kommentar
andylove Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Strålende fornøyd med din 3GS og alt syncet til iTunes, hvorfor i all verden vurdere noe annet enn 4 da? Godt spørsmål. Litt fordi jeg er i tvil når alle pumper meg med synsinger om det ene og det andre. Og enkelte poeng går jo hjem Men du er inne på noe viktig! Dessuten, jeg er veldig glad i iPod funksjonen og headsettet. Tror jeg fant en plausibel grunn her! Lenke til kommentar
MogensAlfonse Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Min 3GS har dødd av vannskade. Jeg trenger en ny. Så har jeg en iPhone 4 på vent. Kan få den i morgen om jeg vil. Men vil jeg det? Strålende fornøyd med 3GS og den dekker alle behov jeg har +++. Så sier alle at jeg skal kjøpe Galaxy S eller Desire. Eller vente på Desire HD. Og nå er jeg skikkelig i tvil. Samt at denne tråden med "hvorfor Android er bedre enn iOS" vitterlig har et par gode poenger... Noen som vil hjelpe meg litt på vei? Takk for tips og svar! Slutt å hør på andre, og bestem deg av deg selv... Lenke til kommentar
andylove Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Min 3GS har dødd av vannskade. Jeg trenger en ny. Så har jeg en iPhone 4 på vent. Kan få den i morgen om jeg vil. Men vil jeg det? Strålende fornøyd med 3GS og den dekker alle behov jeg har +++. Så sier alle at jeg skal kjøpe Galaxy S eller Desire. Eller vente på Desire HD. Og nå er jeg skikkelig i tvil. Samt at denne tråden med "hvorfor Android er bedre enn iOS" vitterlig har et par gode poenger... Noen som vil hjelpe meg litt på vei? Takk for tips og svar! Slutt å hør på andre, og bestem deg av deg selv... Unge mann, om du ikke vil bidra i positiv retning, foreslår jeg at du lar være. Jeg spør fordi jeg er i tvil og trenger noen råd. Det er dyre produkter det er snakk om og kanskje noen hadde noe på hjertet som ville satt ting i ett annerledes lys. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Hehe tror ikke du finner så mange tungtveiende argumenter for Android telefoner i denne tråden. Men om du liker opphøyde tanker om frihet og telefonutopier er Android veien å gå. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Masse reviews på nettet, ingen grunn til at folk skal gjenta ting som allerede finnes hundre andre steder. Dessuten er ikke dette tråden for å diskutere hvorvidt iPhone 4 er verdt å kjøpe. Lenke til kommentar
andylove Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Hehe tror ikke du finner så mange tungtveiende argumenter for Android telefoner i denne tråden. Men om du liker opphøyde tanker om frihet og telefonutopier er Android veien å gå. Fair enough Tanken var god og jeg leser "den andre tråden" for info. Slår meg at mye kokker ofte blir mye søl. Har vel egentlig bestemt meg, blir en 4'er. Jeg liker tanken at ting virker. At jeg slipper å knote. Jeg kan knote på jobb og med andres maskiner og nettverk og hva annet mer. Men min egen PC og mobil vil jeg helst ha så ren og pen som mulig. Uten å måtte gjøre så mye. (Forøvrig blir det ingen macbook pro da min elendige Lenovo T410s burde være jevngod. (det er den ikke...)) Lenke til kommentar
dredg Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Masse reviews på nettet, ingen grunn til at folk skal gjenta ting som allerede finnes hundre andre steder. Dessuten er ikke dette tråden for å diskutere hvorvidt iPhone 4 er verdt å kjøpe. Om man kan ha 30 sider med sprøyt om når og hvor man bestilte den så kan man vel fint også prate om hvorfor man skal kjøpe den? 1 Lenke til kommentar
andylove Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Masse reviews på nettet, ingen grunn til at folk skal gjenta ting som allerede finnes hundre andre steder. Dessuten er ikke dette tråden for å diskutere hvorvidt iPhone 4 er verdt å kjøpe. Om man kan ha 30 sider med sprøyt om når og hvor man bestilte den så kan man vel fint også prate om hvorfor man skal kjøpe den? Tror jeg parkerer mine spørsmål her. Dette tjener ikke annet enn at tråden blir rotete og mister kvalitet. Kan kanskje tipse trådstarter om at dette ikke er cafèen man tar seg en tur innom for å "prate i vei...". Thanks. 1 Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Detta er vel iphone 4 café, da kan man vel diskutere alt som gjelder iphone 4. Gleder/gruer meg til imorra, da vi får mer info om hvordan telenor har kvalitetsikret ordrene Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Min 3GS har dødd av vannskade. Jeg trenger en ny. Så har jeg en iPhone 4 på vent. Kan få den i morgen om jeg vil. Men vil jeg det? Strålende fornøyd med 3GS og den dekker alle behov jeg har +++. Så sier alle at jeg skal kjøpe Galaxy S eller Desire. Eller vente på Desire HD. Og nå er jeg skikkelig i tvil. Samt at denne tråden med "hvorfor Android er bedre enn iOS" vitterlig har et par gode poenger... Noen som vil hjelpe meg litt på vei? Takk for tips og svar! Iallefall ikkje kjøp Desire, makan til telefon som har fått mye ufortjent positiv tilbakemeldinger skal du lete lenge etter. Kjøpte meg ein, men den klarte aldri overbevise meg skikkelig. Selde den til ein kompis og har nå iPhone 4 og er kjempe fornøgd..... Grunner: Batteriet var så dårlig at med litt bruk måtte den ha minst 2 ladninger til dagen. Høgtaleren var så dårlig at den var til og grine av. Hørtes ut som om den konstant var sprengt. Kameraet var elendig, og det hjelpte ikkje noko at plastdekselet bak ikkje holdt noen ting som endte med at kameraet var HEILT ubrukelig uten og ta av dekselet bak. Multitasking var elendig, og kunne ikkje brukest med minde du brukte ein skikkelig taskkiller, som igjen drepte htc sense, noe som endte med gjevnlige restarter. Lyden hadde ein haug forskjellige nivå for kvart tema. Som gjorde at det var ubrukelig og bruke uten ein egen app for og jusetere forskjellige lyder på telefonen. Sjølve telefonen var generelt ubrugelig med mindre du instalerte ein haug med eksta apps som igjen kjørte ibakgrunnen og gjorde telefonen sein. Eg kunne seriøst ikkje høyre musikk på spotify og gjørde andre ting på telefonen uten gjevnlige hakking i musikken. Kansje det er bare meg som er veldig sær, men snakte med ein fyr akkurat når jeg kjøpte iPhonen som heller ikkje var fornøgd med desire. Han kjøpte også iPhone 4. Lenke til kommentar
WallStreet Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Detta er vel iphone 4 café, da kan man vel diskutere alt som gjelder iphone 4. Gleder/gruer meg til imorra, da vi får mer info om hvordan telenor har kvalitetsikret ordrene De legger det ut på nettsiden da eller? Eller må man ringe og spørre telenor? Lenke til kommentar
andylove Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Min 3GS har dødd av vannskade. Jeg trenger en ny. Så har jeg en iPhone 4 på vent. Kan få den i morgen om jeg vil. Men vil jeg det? Strålende fornøyd med 3GS og den dekker alle behov jeg har +++. Så sier alle at jeg skal kjøpe Galaxy S eller Desire. Eller vente på Desire HD. Og nå er jeg skikkelig i tvil. Samt at denne tråden med "hvorfor Android er bedre enn iOS" vitterlig har et par gode poenger... Noen som vil hjelpe meg litt på vei? Takk for tips og svar! Iallefall ikkje kjøp Desire, makan til telefon som har fått mye ufortjent positiv tilbakemeldinger skal du lete lenge etter. Kjøpte meg ein, men den klarte aldri overbevise meg skikkelig. Selde den til ein kompis og har nå iPhone 4 og er kjempe fornøgd..... Grunner: Batteriet var så dårlig at med litt bruk måtte den ha minst 2 ladninger til dagen. Høgtaleren var så dårlig at den var til og grine av. Hørtes ut som om den konstant var sprengt. Kameraet var elendig, og det hjelpte ikkje noko at plastdekselet bak ikkje holdt noen ting som endte med at kameraet var HEILT ubrukelig uten og ta av dekselet bak. Multitasking var elendig, og kunne ikkje brukest med minde du brukte ein skikkelig taskkiller, som igjen drepte htc sense, noe som endte med gjevnlige restarter. Lyden hadde ein haug forskjellige nivå for kvart tema. Som gjorde at det var ubrukelig og bruke uten ein egen app for og jusetere forskjellige lyder på telefonen. Sjølve telefonen var generelt ubrugelig med mindre du instalerte ein haug med eksta apps som igjen kjørte ibakgrunnen og gjorde telefonen sein. Eg kunne seriøst ikkje høyre musikk på spotify og gjørde andre ting på telefonen uten gjevnlige hakking i musikken. Kansje det er bare meg som er veldig sær, men snakte med ein fyr akkurat når jeg kjøpte iPhonen som heller ikkje var fornøgd med desire. Han kjøpte også iPhone 4. Takk for god tilbakemelding. Jeg var litt redd for en slik "følelse". Magen sier det samme, selv om jeg vil prøve Android verden og se hva dette er for noe. @JeepersCreepers: Det kan jeg fortelle deg litt om. Det er "first in, first out" som gjelder. Kan ha så mange adm dir i tittelen og navnet ditt du bare vil. Telenor dytter ut til de som meldte sin interesse først. Lenke til kommentar
Juke Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 WallStreet: De skal informere litt rundt det på Twitter i allefall. Følg med på følgende nettadresse: http://twitter.com/telenor_service Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå