Vamos Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Ingen som hører noe nytt fra Apple? Burde da være mulig å få produsert nok telefoenr til sin egen nettbutikk. 27. august er lenge til! 1 Lenke til kommentar
genser Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 aunmar: Du skal ikke se bort ifra at norske kunder som vil kjøpe telefonen uten abonnementsavtale med Apples samarbeidspartnere ikke akkurat står høyest prioritert. Lenke til kommentar
Abba91 Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Ingen som hører noe nytt fra Apple? Burde da være mulig å få produsert nok telefoenr til sin egen nettbutikk. 27. august er lenge til! Som andre har sagt før meg så tar det mest sansynlig ikke en hel uke å frakte den, så du får den nok 2-3 dager før antatt leveringsdato. Og vi kan jo håpe at telefonene blir sendt ut et par dager før utsendelsesdatoen Jeg bestilte "Jul 30, 2010 klokken 09:49 AM GMT" kommer til å skrive her så fort jeg får en mail eller noe Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 var det slik at det snart kommer en update til ios? sitter å lurer på om jeg skal JB eller vente litt. Er vel lite vits å JB vist en update er rett rundt gjørnet. Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Kjedelig å måtte vente 2 måneder før Telenor sender meg telefonen, men det er forståelig.. Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 var det slik at det snart kommer en update til ios? sitter å lurer på om jeg skal JB eller vente litt. Er vel lite vits å JB vist en update er rett rundt gjørnet. Apple har skkurat sluppet ios 4.1 beta 3 for utviklere, så da er nok en public versjon ute ganske snart=) Men er jo forsåvidt bare å jailbreake, er ikke noe problem å gjøre det fra jailbreakme.com, også kjøre en gjennoppretting når oppdateringen til ios kommer. Husk å ta backup først da=) Lenke til kommentar
dTd Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Hvordan fungere hele aktiveringen av telefonen egentlig? Kobler man den bare opp mot pcn og itunes? Noe personlig data som må skrives inn? Lenke til kommentar
Asbjørn T. Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Ingen som hører noe nytt fra Apple? Burde da være mulig å få produsert nok telefoenr til sin egen nettbutikk. 27. august er lenge til! Apple har ikke mobiler på et lager for direkte utsending, de produseres fortløpende. OG.. er det en trøst, så har Apple 3 ukers levering fra nettbutikken deres for de landene som har mulighet for det, det er altså ikke slikt at de har opparbeidet seg et lager for nettbutikken. Som jeg har skjønt kommer disse man bestiller fra apple RETT fra fabrikken. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Bestilte denne for en uke siden, håper den funker. Noen som har prøvd den? http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.42786 Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 For dere som har bestilt fra Telenor, har dere fått brev fra Lindorff angående kredittvurdering ? Og isåfall, hva står det på 'Vår referanse' ? Jeg fikk et brev, men jeg skjønner ikke helt hvorfor, fordi jeg har ikke bestilt telefon, og jeg har ingen abbonement hos de heller. Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 http://e24.no/utenriks/article3761001.ece#AP Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 var det slik at det snart kommer en update til ios? sitter å lurer på om jeg skal JB eller vente litt. Er vel lite vits å JB vist en update er rett rundt gjørnet. Apple har skkurat sluppet ios 4.1 beta 3 for utviklere, så da er nok en public versjon ute ganske snart=) Men er jo forsåvidt bare å jailbreake, er ikke noe problem å gjøre det fra jailbreakme.com, også kjøre en gjennoppretting når oppdateringen til ios kommer. Husk å ta backup først da=) Joda, men venter heller til update kommer:) er et lite "ork" å jailbreak'e hele tiden Lenke til kommentar
pollyanna Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Går det an å endre meldingslyd til egen lyd på denne? Eller er det bare de som ligger inne på mobilen jeg kan bruke? Lenke til kommentar
Torger Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 iPhone 4 innfrir til toppkarakter Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Hvordan er det egentlig man går fram når man skal gå fra feks jailbreaked iOS 4.0.1 til jailbreaked iOS 4.1, og ikke vil miste NOENTING? Ikke apps, ikke Cydia-stuff, ikke kontakter, SMSer, men få tilbake en telefon som er prikk lik, men med nyeste, jailbreakede software. Vanskelig? Lenke til kommentar
masb Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Bestilte denne for en uke siden, håper den funker. Noen som har prøvd den? http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.42786 Jeg bruker den som fulgte med den aller først iPhonen. Funker som bare det Lenke til kommentar
masb Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Hvordan er det egentlig man går fram når man skal gå fra feks jailbreaked iOS 4.0.1 til jailbreaked iOS 4.1, og ikke vil miste NOENTING? Ikke apps, ikke Cydia-stuff, ikke kontakter, SMSer, men få tilbake en telefon som er prikk lik, men med nyeste, jailbreakede software. Vanskelig? Nope. Sync iPhonen med PCen og da tas det automatisk en sikkerhetskopi. Og så er det bare å følge alle instruksjoner for den Jailbreaken du skal bruke. Så er det bare å opprette fra sikkerthetskopien Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Jeg har ikke den, men jeg bruker samme docking adapter til logitech-høyttalerne mine som jeg gjorde med 3Gen min - funker det også. Men nå må jeg ha en ny en til stereoanlegget, så da kjøper jeg en som passer. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Hvordan er det egentlig man går fram når man skal gå fra feks jailbreaked iOS 4.0.1 til jailbreaked iOS 4.1, og ikke vil miste NOENTING? Ikke apps, ikke Cydia-stuff, ikke kontakter, SMSer, men få tilbake en telefon som er prikk lik, men med nyeste, jailbreakede software. Vanskelig? Nope. Sync iPhonen med PCen og da tas det automatisk en sikkerhetskopi. Og så er det bare å følge alle instruksjoner for den Jailbreaken du skal bruke. Så er det bare å opprette fra sikkerthetskopien Alt Cydia-shit sikkerhetskopieres også..? Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 hvilken case valgte dere? http://www.ilounge.com/index.php/backstage/comments/apple-iphone-4-case-program-here-are-the-best-worst-picks/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå