Vamos Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Så en på jobben min som dro opp en iPhone 4 i dag. Gjorde ikke det til at jeg gleder meg mindre i alle fall. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Var å testet en iPhone 4 idag på Telekiosken, må si jeg så en kraftig og god forskjell på displayet samt kameraet. Telefonen var rett og slett super å holde. Blir ett definitivt kjøp fra meg i allefall. Hadde de den på lager da? Hvor var dette? 27. august er det aaltfor lenge til, og det kan også hende jeg må flytte før den datoen, hadde vært så bittert. Hvorfor skal det faktisk ta 3 uker fra Apple, faeeeeen altså. Lenke til kommentar
thorhe Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 27. august er det aaltfor lenge til, og det kan også hende jeg må flytte før den datoen, hadde vært så bittert. Hvorfor skal det faktisk ta 3 uker fra Apple, faeeeeen altså. Det verste er at de leverer på dagtid og at man må være til stede for å underskrive for å få utlevert sendingen. Dette vil føre til ytterligere forsinkelse for mange. Lenke til kommentar
thorhe Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 De leverer på jobben Takk skal du ha. Da må jeg bare finne ut hvordan jeg kontakter de. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Da jeg bestilte min iPod Touch for 2 år siden, kom de på jobben til mamma for levering, så Tofagerl har helt rett Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Var å testet en iPhone 4 idag på Telekiosken, må si jeg så en kraftig og god forskjell på displayet samt kameraet. Telefonen var rett og slett super å holde. Blir ett definitivt kjøp fra meg i allefall. Hadde de den på lager da? Hvor var dette? 27. august er det aaltfor lenge til, og det kan også hende jeg må flytte før den datoen, hadde vært så bittert. Hvorfor skal det faktisk ta 3 uker fra Apple, faeeeeen altså. Samtlige butikker har fått demo telefoner som de kan vise til kunder, de hadde nok ikke telefonen på lager Lenke til kommentar
Ludvig86 Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Ser at noen har bestilt telefonen via Komplett.no. Selv finner jeg den ikke på siden. Ikke når jeg søker heller Lenke til kommentar
rikkmund Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Må si jeg er storfornøyd med telefonen, og ikke minst Djuice. Tenkte egentlig på Samsung Galaxy S, etter å ha hatt Htc Desire. Var fornøyd med den, men den ubrukelige batteritiden ødela hele opplevelsen. Men så kl.03 på lanseringsnatten fant jeg faktisk Iphone 32gb med Djuice Explore for kr. 990. Meget hyggelig pris, mtp at jeg er fast bruker av mobilsurf og Telenor. Den reelle prisen for meg blir faktisk i underkant av 4000kr! 349*12= 4188 - 99*12= 1188 + 999 = 3999. Med så mange nyttige aplikasjoner som gulesider, air videoserver osv osv, må jeg si at dette er noe av de beste kjøpene jeg har gjort. Minuset er selvfølgelig mangelen av Flash og videostøtte ( mkv, xvid) Håper jeg finner et konverteringsverktøy som er kjapt og bra. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Ser at noen har bestilt telefonen via Komplett.no. Selv finner jeg den ikke på siden. Ikke når jeg søker heller De fjernet den etter at de var tomme. Tror ikke de tar imot nye bestillinger. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 (endret) Må si jeg er storfornøyd med telefonen, og ikke minst Djuice. Tenkte egentlig på Samsung Galaxy S, etter å ha hatt Htc Desire. Var fornøyd med den, men den ubrukelige batteritiden ødela hele opplevelsen. Men så kl.03 på lanseringsnatten fant jeg faktisk Iphone 32gb med Djuice Explore for kr. 990. Meget hyggelig pris, mtp at jeg er fast bruker av mobilsurf og Telenor. Den reelle prisen for meg blir faktisk i underkant av 4000kr! 349*12= 4188 - 99*12= 1188 + 999 = 3999. Med så mange nyttige aplikasjoner som gulesider, air videoserver osv osv, må jeg si at dette er noe av de beste kjøpene jeg har gjort. Minuset er selvfølgelig mangelen av Flash og videostøtte ( mkv, xvid) Håper jeg finner et konverteringsverktøy som er kjapt og bra. Desverre så er du ikke alene. Hvordan opplever du batteritiden på iPhone 4 nå? Jeg vil nesten si at det virker som at jeg kan gå dobbelt så lenge mellom ladingene når man kommer over ny mobil syndromet å går tilbake til normalt bruk. Deilig å sleppe å manuelt styre 3g, wifi, bluetooth osv osv hele tiden for å ha ett håp om å ha strøm en hel dag. Endret 7. august 2010 av UrgeLoL Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Med så mange nyttige aplikasjoner som gulesider, air videoserver osv osv, må jeg si at dette er noe av de beste kjøpene jeg har gjort. Minuset er selvfølgelig mangelen av Flash og videostøtte ( mkv, xvid) Håper jeg finner et konverteringsverktøy som er kjapt og bra. YXplayer spiller av mkv/xvid samt flere. Den finnes også som gratisversjon. Flash støttes ikke, men antagelig kan man kjøre de via maskinen hjemme og streame til telefonen. Jeg har ikke fordypet meg stort i akkurat dette Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 (endret) Bra og se at tråden drar seg over i litt mer spesifikk bruk av iPhone, og ikke alt det maset om kjøp med abonnement, sporingsnummer osv. Dersom du har jailbreaket telefonen din, vil jeg anbefale "iSmart Dialer" som finnes i Cydia der. Dette programmet gir deg litt flere funksjoner på "telefon" / "phone" delen av iPhonen din. Viktigste for meg er muligheten for T9 ringing, altså bare begynne å skrive navnet på den kontakten du skal ringe til. Applikasjonen finnes i Appstore også, men anbefaler jailbreak versjonen. Grunnen er at når du har jailbreaket telefonen din så erstatter den "telefon" / "phone" applikasjonen som er default med telefonen. På denne måten bruker du programmet uansett. Koster 2.99$ fra Cydia om jeg ikke husker helt feil. http://www.youtube.com/watch?v=o0S4ohVu_1w Endret 7. august 2010 av Solsviken Lenke til kommentar
Ludvig86 Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Ser at noen har bestilt telefonen via Komplett.no. Selv finner jeg den ikke på siden. Ikke når jeg søker heller De fjernet den etter at de var tomme. Tror ikke de tar imot nye bestillinger. Kan virke slik ja. Takk for svar Kommer til å bestille min fra Apple ser det ut til. Fremdeles billigst der. Lenke til kommentar
audi power Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Begynner og bli usikker om jeg skal gå for Iphone 4 eller jeg skal gå for galaxy S. Er det noen her som har prøvd begge telefonene og har pluss/minus ved dem! Har bestilt Ihpone 4 i Appel store,men nå er jeg blitt i tvil hva jeg skal velge Pris har ingen betydning her, er ute etter den med mest bruker venlighet og den som gir mest morro for pengene Iphone 4 er utvilsomt mye bedre og se til en galaxy S vertfall Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Please Spotify, oppdater logoen til appsen deres snarest slik at den passer inn på mitt iPhone 4 Retina display :( Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Begynner og bli usikker om jeg skal gå for Iphone 4 eller jeg skal gå for galaxy S. Er det noen her som har prøvd begge telefonene og har pluss/minus ved dem! Har bestilt Ihpone 4 i Appel store,men nå er jeg blitt i tvil hva jeg skal velge Pris har ingen betydning her, er ute etter den med mest bruker venlighet og den som gir mest morro for pengene Iphone 4 er utvilsomt mye bedre og se til en galaxy S vertfall Må seie eg synest Galaxy s sitt Anroid er litt for mykje kopi av iOS, er det bare meg eller er folk enige? Lenke til kommentar
Ludvig86 Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Please Spotify, oppdater logoen til appsen deres snarest slik at den passer inn på mitt iPhone 4 Retina display :( Jeg klarer ikke å se noe galt... Lenke til kommentar
Speedman Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Please Spotify, oppdater logoen til appsen deres snarest slik at den passer inn på mitt iPhone 4 Retina display :( Jeg klarer ikke å se noe galt... Spotifylogoen er mer grumsete, ikke så klar/tydelig, som resten Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 We could not complete your iTunes Store requeswt. An unknown error accourred (11222) There was an error in the itunes store. Please try again later. Får denne når jeg skal registrere telefonen i itunes. noen som vet noe ang dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå