turbojon123 Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 (endret) Nei? Apple er da ingen mobiloperatør. Endret 6. august 2010 av turbojon123 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Hmm. Djuice var jo overraskende billig. Djuice Phone til iPhone ble jo 400 kroner billigere en med Telenor's Frihet. Lenke til kommentar
Ludvig86 Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Er det noen som har kommet over noen rykter nåt den hvite er å få kjøpt? Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Vel, bare starte å gjette det. Jeg går for november Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Eneste offisielle er "senere i år". Frykter det fort blir November/Desember... Lenke til kommentar
sovepute Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Bestilte mobilen på komplett.no med videreføring av mitt gamle telenor-abonement. Har motatt mobilen men ikke micro-sim. Meget frustrerende! Ringte telenor og fikk til svar at det ble sendt ut automatisk, men det burde da ikke tatt over en uke å levere det? Noen som har fått? Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Om du vil betale x kroner (hos oss feks 200,-) så kan du skaffe et hos en teleforhandler (elkjøp, telebutikken etc) om de har. Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Bestilte mobilen på komplett.no med videreføring av mitt gamle telenor-abonement. Har motatt mobilen men ikke micro-sim. Meget frustrerende! Ringte telenor og fikk til svar at det ble sendt ut automatisk, men det burde da ikke tatt over en uke å levere det? Noen som har fått? Du kan klippe til ditt gamle sim kort om du ikke allerede har gjort det Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 I esken med iPhone 4 lå microsimkortet. Men jeg klippet jo til mitt gamle talkmorekort, siden det er det jeg skal bruke. Ganske greit å få til. Hadde bestilt telefonen fra telenor nettbutikk. Lenke til kommentar
sovepute Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 (endret) Edit: Glem det. Leste feil Endret 7. august 2010 av sovepute Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Var å testet en iPhone 4 idag på Telekiosken, må si jeg så en kraftig og god forskjell på displayet samt kameraet. Telefonen var rett og slett super å holde. Blir ett definitivt kjøp fra meg i allefall. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Ser det er mye snakk om diverse abonnementer, rådgivning som "det kommer an på forbruket ditt" osv. Men hvilket abonnement er det som er billigst å bryte ut av, om man vil ha et helt annet abonnement enn telefonen selges med? Trenger ikke nødvendigvis å avslutte abonnementet, om det er billigere å betale to abonnementer i 12 måneder.. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Det billigste er vel å kjøpe telefonen med djuice phone - totalpris 4490,- for 16GB og 5390,- for 32GB. Disse prisene gjelder hvis du da bare lar abonnementet gå og betaler for hver måned. Nest billigste blir Apple Store sine priser, 4890/5780,-. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Det billigste er vel å kjøpe telefonen med djuice phone - totalpris 4490,- for 16GB og 5390,- for 32GB. Disse prisene gjelder hvis du da bare lar abonnementet gå og betaler for hver måned. Nest billigste blir Apple Store sine priser, 4890/5780,-. Er nok dette jeg skal gå for. Blir jo såpass billig at til og med 32GB ligger langt innenfor min pris rekkevidde Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Når man skal kjøpe med Djuice, de låser opp fra dag én uten ekstrakostnader ? Har sikkert spurt om dette før. Ville bare være sikker. Lenke til kommentar
nilox Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Ja. Har en venninne som akkurat har kjøpt iPhone fra Djuice. Hun sendte de bare en mail, så låste de opp. 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Hvorfor er folk så opptatte av å få låst den opp? Henger ikke helt med på akkurat dette. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Folk er opptatt av å få låst telefonen opp hvis de skal bruke den med andre operatører enn den som den er låst til. Kjøper du en Telenor-låst telefon, kan du ikke bruke Netcom-simkortet, for å ta et eksempel. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Hvorfor er folk så opptatte av å få låst den opp? Henger ikke helt med på akkurat dette. For å kunne bruke det abbonementet jeg har, som er mye billigere ? Når telefonen inkludert 12 mnd abb er billigere enn å kjøpe den hos Apple så gjør jeg jo heller det. Lenke til kommentar
imartin Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Noen så vet når telenor får den inn igjen? Eksakt dato. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå