Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har et spørsmål.

Har hatt en SE w995 i et år nå. Med tele 2 champion abonnent som varte et år fra juli 2009- juli 2010

Hva burde jeg gjøre nå hvis jeg skal skaffe iphone? Kjøpe den uten abonnent eller skaffe

med djuice phone ?

http://nettbutikk.djuice.no/Details.aspx?varekategoriid=MOBIL_DJUICE&varekat=mobil&vareid=Iphone16Telenor.no4B&aboId=492

* 175,-

Å betale: 2390,-

Totalpris 12 mnd: 4490,-

Endret av Charlo
Lenke til kommentar

Nettopp, derfor virker det rart med en ukes frakttid. UPS/DHL eller lignende er som regel kjappere enn det. Husker at jeg bestilte en iPod fra Apple Store for noen år siden som var på døra rett etter at den ble sendt omtrent. Så håper leveringstiden er litt kjappere. :)

Lenke til kommentar

Jeg har et spørsmål.

Har hatt en SE w995 i et år nå. Med tele 2 champion abonnent som varte et år fra juli 2009- juli 2010

Hva burde jeg gjøre nå hvis jeg skal skaffe iphone? Kjøpe den uten abonnent eller skaffe

med djuice phone ?

http://nettbutikk.djuice.no/Details.aspx?varekategoriid=MOBIL_DJUICE&varekat=mobil&vareid=Iphone16Telenor.no4B&aboId=492

* 175,-

Å betale: 2390,-

Totalpris 12 mnd: 4490,-

Ring og hør med dem om prisen/ abonnementet stemmer. Telenor har lagt ut feil priser/ abonnement på siden sin, Telekiosken og helt sikkert på djuice.no også. De kanselerer ordre uten noe beskjed. Så jeg ville ha ringt og hørt med dem om det før bestillingen...

Endret av oiqbal
Lenke til kommentar

Etter å ha sett litt på saken:

Iphone 4 fra Telenor med "frihet" koster meg etter ett år: 6197kr

Iphone 4 fra Apple uten abonnement koster meg: 5970kr

Iphone 4 fra Djuice med explore koster meg: 5197kr (inkl 500mb pr mnd)

Hvorfor er det så mye billigere med Djuice abonnement? Slik jeg ser det, så er det det mest gunstige kjøpet uansett... !? Så hvorfor ønsker så mange å kjøpe uten abonnement?

Endret av eunaas
Lenke til kommentar

Å så fornøyd jeg er med batteriet. Ladet i går i 11 tiden, aktiverte telefonen i 12 tiden. Slo på wifi, bluetooth og gps. Har ikke rørt dette. Brukte telefonen ganske så mye i går, sjekket nye apps, lastet ned osv osv. ca 30 minutter tale til nå, 6 timer bruk og 1 time og 2 timer ventemodus. Status nå er 5 batteri. Og med tanke på at disse batteriene trenger 2-3 oppladinger for å nå full kapasitet, samt at jeg ikke trenger å ha wifi på hele tiden og bluetooth trenger jeg bare i bilen. Dette gir meg jo nesten dobbelt så bra batteritid som jeg hadde på HTC Desire.

Lenke til kommentar

Hvorfor er det så mye billigere med Djuice abonnement? Slik jeg ser det, så er det det mest gunstige kjøpet uansett... !? Så hvorfor ønsker så mange å kjøpe uten abonnement?

hva med djuice phone da ? 179 i måneden. Er ikke det det beste da

Lenke til kommentar

hva med djuice phone da ? 179 i måneden. Er ikke det det beste da

Hum, ingen av prisene stemmer med hva jeg betalte. Ser ut som jeg betalte pris for 16GB på min 32GB modell... Jaja :)

Lenke til kommentar

Den hos Djuice til 5197,- er jo 16gb, 5970,- hos Apple er 32gb.

Lenke til kommentar

Noen tips om gode bilholdere? Helst uten skrufeste og gjerne klips til vifteluker el.

ringer omtrent aldri, sender mld av og til. Og kommer ikke til å bruke rundt som mobil internet. KUN hjemme eller steder hvor det er gratis WIFI.

Så hva burde jeg gjøre ?

Kjøpe iPad eller iPod Touch? :S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...