Joffii Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Antatt utsendelsesdato: 23 Aug, 2010Antatt leveringsdato: 30 Aug, 2010 Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Har selv estimert leveringsdato 2. september. Hvis noe skjer hos de som bestilte litt tidligere er det bare til å skrike ut. Kan jo være at den kommer litt tidligere. For meg virker det litt rart med en ukes frakttid. Lenke til kommentar
Abba91 Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Antatt utsendelsesdato: 20 Aug, 2010 Antatt leveringsdato: 27 Aug, 2010 Bestilte med en gang den ble lagt ut for salg Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 (endret) Jeg har et spørsmål. Har hatt en SE w995 i et år nå. Med tele 2 champion abonnent som varte et år fra juli 2009- juli 2010 Hva burde jeg gjøre nå hvis jeg skal skaffe iphone? Kjøpe den uten abonnent eller skaffe med djuice phone ? http://nettbutikk.djuice.no/Details.aspx?varekategoriid=MOBIL_DJUICE&varekat=mobil&vareid=Iphone16Telenor.no4B&aboId=492 * 175,- Å betale: 2390,- Totalpris 12 mnd: 4490,- Endret 6. august 2010 av Charlo Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Etter det jeg erfarer så leverer ikke Apple med posten, kom med UPS når jeg bestilte min ipod touch for halvannet år siden Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Nettopp, derfor virker det rart med en ukes frakttid. UPS/DHL eller lignende er som regel kjappere enn det. Husker at jeg bestilte en iPod fra Apple Store for noen år siden som var på døra rett etter at den ble sendt omtrent. Så håper leveringstiden er litt kjappere. Lenke til kommentar
oiqbal Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 (endret) Jeg har et spørsmål. Har hatt en SE w995 i et år nå. Med tele 2 champion abonnent som varte et år fra juli 2009- juli 2010 Hva burde jeg gjøre nå hvis jeg skal skaffe iphone? Kjøpe den uten abonnent eller skaffe med djuice phone ? http://nettbutikk.djuice.no/Details.aspx?varekategoriid=MOBIL_DJUICE&varekat=mobil&vareid=Iphone16Telenor.no4B&aboId=492 * 175,- Å betale: 2390,- Totalpris 12 mnd: 4490,- Ring og hør med dem om prisen/ abonnementet stemmer. Telenor har lagt ut feil priser/ abonnement på siden sin, Telekiosken og helt sikkert på djuice.no også. De kanselerer ordre uten noe beskjed. Så jeg ville ha ringt og hørt med dem om det før bestillingen... Endret 6. august 2010 av oiqbal Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 (endret) Etter å ha sett litt på saken: Iphone 4 fra Telenor med "frihet" koster meg etter ett år: 6197kr Iphone 4 fra Apple uten abonnement koster meg: 5970kr Iphone 4 fra Djuice med explore koster meg: 5197kr (inkl 500mb pr mnd) Hvorfor er det så mye billigere med Djuice abonnement? Slik jeg ser det, så er det det mest gunstige kjøpet uansett... !? Så hvorfor ønsker så mange å kjøpe uten abonnement? Endret 6. august 2010 av eunaas Lenke til kommentar
dredg Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Med mindre man jailbreaker telefonen, kan man installere et program slik at man kan "FaceTime" gjennom 3G (man betaler da bare for datatrafikk. Tror det er snakk om 15-20 MB i minuttet). Det er nok litt mindre enn det... http://www.engadget.com/2010/08/04/facetime-3g-data-consumption-tested-about-3mb-per-minute/ Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Å så fornøyd jeg er med batteriet. Ladet i går i 11 tiden, aktiverte telefonen i 12 tiden. Slo på wifi, bluetooth og gps. Har ikke rørt dette. Brukte telefonen ganske så mye i går, sjekket nye apps, lastet ned osv osv. ca 30 minutter tale til nå, 6 timer bruk og 1 time og 2 timer ventemodus. Status nå er 5 batteri. Og med tanke på at disse batteriene trenger 2-3 oppladinger for å nå full kapasitet, samt at jeg ikke trenger å ha wifi på hele tiden og bluetooth trenger jeg bare i bilen. Dette gir meg jo nesten dobbelt så bra batteritid som jeg hadde på HTC Desire. Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Etter å ha sett litt på saken: Iphone 4 fra Telenor med "frihet" koster meg etter ett år: 6197kr Iphone 4 fra Apple uten abonnement koster meg: 5970kr Iphone 4 fra Djuice med explore koster meg: 5197kr (inkl 500mb pr mnd) Hvorfor er det så mye billigere med Djuice abonnement? Slik jeg ser det, så er det det mest gunstige kjøpet uansett... !? Så hvorfor ønsker så mange å kjøpe uten abonnement? hva med djuice phone da ? 179 i måneden. Er ikke det det beste da http://nettbutikk.djuice.no/Details.aspx?varekategoriid=MOBIL_DJUICE&varekat=mobil&vareid=Iphone16Telenor.no4B&aboId=492 Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Etter å ha sett litt på saken: Iphone 4 fra Telenor med "frihet" koster meg etter ett år: 6197kr Iphone 4 fra Apple uten abonnement koster meg: 5970kr Iphone 4 fra Djuice med explore koster meg: 5197kr (inkl 500mb pr mnd) Hvorfor er det så mye billigere med Djuice abonnement? Slik jeg ser det, så er det det mest gunstige kjøpet uansett... !? Så hvorfor ønsker så mange å kjøpe uten abonnement? hva med djuice phone da ? 179 i måneden. Er ikke det det beste da http://nettbutikk.djuice.no/Details.aspx?varekategoriid=MOBIL_DJUICE&varekat=mobil&vareid=Iphone16Telenor.no4B&aboId=492 Hum, ingen av prisene stemmer med hva jeg betalte. Ser ut som jeg betalte pris for 16GB på min 32GB modell... Jaja Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Etter å ha sett litt på saken: Iphone 4 fra Telenor med "frihet" koster meg etter ett år: 6197kr Iphone 4 fra Apple uten abonnement koster meg: 5970kr Iphone 4 fra Djuice med explore koster meg: 5197kr (inkl 500mb pr mnd) Hvorfor er det så mye billigere med Djuice abonnement? Slik jeg ser det, så er det det mest gunstige kjøpet uansett... !? Så hvorfor ønsker så mange å kjøpe uten abonnement? Den hos Djuice til 5197,- er jo 16gb, 5970,- hos Apple er 32gb. Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Ja jeg vil ha 16 gb og da er vel djuice phone best ? 179,- i måneden? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Det kommer jo an på forbruket ditt. Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 ringer omtrent aldri, sender mld av og til. Og kommer ikke til å bruke rundt som mobil internet. KUN hjemme eller steder hvor det er gratis WIFI. Så hva burde jeg gjøre ? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Noen tips om gode bilholdere? Helst uten skrufeste og gjerne klips til vifteluker el. ringer omtrent aldri, sender mld av og til. Og kommer ikke til å bruke rundt som mobil internet. KUN hjemme eller steder hvor det er gratis WIFI. Så hva burde jeg gjøre ? Kjøpe iPad eller iPod Touch? :S Lenke til kommentar
turbojon123 Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Carlo: Du kan jo kjøpe mobilen fra AppleStore, og så tegne abonnementet Ludo Teringkast 6. Merk deg at du trenger Micro-SIM (som du sikkert vet). Om Ludo sender ut slike, vet jeg dog ikke noe om. Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 æsj ipad og ipod er noe dritt. Sony mp3 er bedre. Alltid hatt Sony. Og bærbar pc har jeg. Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 hæ er det ikke apple som sender micro korta da?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå