Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må si at jeg er glad jeg aldri vurderte HD2, mest på grunn av windows 6.5. Telefon med mer feil å tull har jeg aldri vært borti. Merk at jeg bare baserer dette på utsagn fra diverse venner og bekjente med mobilen, så det kan godt hende jeg tar helt feil. Godt MS nå kommer med helt nytt os, gleder meg til å få testet det.

Endret av UrgeLoL
Lenke til kommentar

Jeg har sett litt på dette "Ternkngkast 6" abonnementet til Ludo. Vil det være noen ulemper ved å bytte til dette abonnememtet på iPhone 4? Ludo leier jo Telenors nett, så jeg antar at man vil få samme tilgjengelighet og hastighet som med et Telenor-abonnement? Noe spesielt jeg burde være klar over vedr. dette? Og hvor mye vil det egentlig koste å låse

opp en iPhone, men fortsette å betale abonnementet den ble solgt med i ett år (jeg har skjønt at dette er billigere enn å avslutte abonnentet?), for deretter å bruke iPhonen med et annet abonnement?

Lenke til kommentar

Noen som har vært borti skjermen noen ganger under samtale ikke blir sort og "tastene" ikke låses?

Vanvittig irriterende at 1/4 samtaler blir avbrutt med at jeg kommer borti "Legg på" knappen fordi tastaturet ikke låser seg. Vet at det ikke skal være slik, har brukt iPhone 3G i 2 år uten problemer. Noen som kjenner til denne "feilen"?

Lenke til kommentar

^Ikke personlig nei. Men det er et vanlig problem. Det er vel snakk om at proximity sensoren ("nærhetssensor"?) er mindre følsom eller noe, slik jeg har forstått det i hvertfall. Men iOS 4.1 skal visstnok fikse problemet med sensoren.

Edit: Meh. For treig.

Endret av ;_;
Lenke til kommentar

Jeg har sett litt på dette "Ternkngkast 6" abonnementet til Ludo. Vil det være noen ulemper ved å bytte til dette abonnememtet på iPhone 4? Ludo leier jo Telenors nett, så jeg antar at man vil få samme tilgjengelighet og hastighet som med et Telenor-abonnement? Noe spesielt jeg burde være klar over vedr. dette? Og hvor mye vil det egentlig koste å låse

opp en iPhone, men fortsette å betale abonnementet den ble solgt med i ett år (jeg har skjønt at dette er billigere enn å avslutte abonnentet?), for deretter å bruke iPhonen med et annet abonnement?

Jeg har vært ludo kunde og var veldig fornøyd. Eneste grunnen til at jeg byttet til netcom var iconnect abonnementet med fri surf.

Med Ludo får du Telenordekning ja, akkurat like god dekning som en hver telenor kunde. Dersom du kjøper iPhone via netcom eller telenor for redusert pris, vil du kunne få låst opp telefonen umiddelbart ved å kontakte dem. Du har jo da tegnet et abonnement hos dem, slik at de tjener pengene uansett, enten i form av at du lar abonnementet løpe, eller at du betaler en bruddgebyr for å komme deg unna hele operatøren. Du vil uansett få låst opp telefonen ved denne metoden slik at du kan benytte Ludo.

Skal jo nevnes at det nå er mulig å låse opp iphonen enkelt ved hjelp av først en jailbreak (jailbreakme.com) , så finne ultrasn0w på cydia.

Men uansett hvordan du kjøper iphonen i norge i dag, vil du få den opplåst uten problemer, og helt lovlig.

Apple.no selger jo også iPhone 4 uten abonnement

Lenke til kommentar

Har noen andre som har bestilt Iphone 4 fra Apple store merket at dere har fått pengene tilbake på konto?? Plutselig hadde jeg ca 4800 kroner mer på konto og det står ikke noe om hvordan det har kommet tilbake på nettbanken. Det står heller ikke noe om utdraget som jeg husker ble gjort 30. Juli. Står bare " 30. Juli: Transaksjonskostnad kr 25".

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

fikk nytt SIM kort idag, ganske fiffig løsning fra netcom, microSIM var inne i den vanlige simkortet slikt at jeg kan bruke den på min gammle mobilen til jeg får iPhone 4 engang i år

Lenke til kommentar

Har noen andre som har bestilt Iphone 4 fra Apple store merket at dere har fått pengene tilbake på konto?? Plutselig hadde jeg ca 4800 kroner mer på konto og det står ikke noe om hvordan det har kommet tilbake på nettbanken. Det står heller ikke noe om utdraget som jeg husker ble gjort 30. Juli. Står bare " 30. Juli: Transaksjonskostnad kr 25".

Det er sannsynligvis fordi Apple reserverer beløpet - men reservasjonen varer bare en kort periode, før den går ut og da trekkes ikke beløpet igjen før varen blir sendt.

Lenke til kommentar

Det er sannsynligvis fordi Apple reserverer beløpet - men reservasjonen varer bare en kort periode, før den går ut og da trekkes ikke beløpet igjen før varen blir sendt.

Puh, trudde det var en bug eller noe som gjorde at jeg var ute av køen :p

Lenke til kommentar

Neida. Kan jo bare sjekke ordrestatusen din på Apple Store for sikkerhetsskyld, men jeg mener å ha lest tidligere at Apple Store bare reserverer beløpet, og når det da går så lang tid før varen sendes så går reservasjonen ut etter noen dager.

Lenke til kommentar

Neida. Kan jo bare sjekke ordrestatusen din på Apple Store for sikkerhetsskyld, men jeg mener å ha lest tidligere at Apple Store bare reserverer beløpet, og når det da går så lang tid før varen sendes så går reservasjonen ut etter noen dager.

Sjekket ordrestatusen og den står der den :D Nå er det bare å vente... leeeeeenge :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...