Lilac1 Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Prøv med en annen PC? Verd et forsøk. Skal se om jeg finner laptopen. Det er likevel ikke noen løsning, da. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 (endret) Selvfølgelig ikke, men siden kundeservice er stengt kan du jo prøve noe annet nå, er ikke så mye annet å gjøre på. Endret 4. august 2010 av tc47 Lenke til kommentar
phunkie Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Trenger man screen protector til 4'ern egentlig? Lenke til kommentar
;_; Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Trenger og trenger, skjermen er ikke laget av diamant akkuratt, jeg kommer til å teste ut litt forskjellige skjermbeskyttere (SGP SteinHeil Anti-fingerprint først, deretter SGP SteinHeil Ultra Oleophobic hvis jeg ikke er fornøyd med Anti-fingerprint). Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. august 2010 Forfatter Del Skrevet 4. august 2010 Jeg bruker skjermbeskytter på min, men tror ikke man trenger egentlig om du ikke mister den 4 ganger i bakken hver dag. Jeg bruker skjermbeskytter fra iUtstyr.no, 6 for 99 kr. Enkelt å sette de på også Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 (endret) Disse to statusene veksler itunes mellom kontinuerlig om jeg kobler til iphonen med feil simkort. Med det tillatte simkortet går alt på skinner. Problemet er at feil simkort er tilknyttet djuice blodsugerabonnement, og det riktige er ludomobil nesten-gratisabonnement Endret 4. august 2010 av Lilac1 Lenke til kommentar
masb Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Mye artigere å snakke om telefonen, fremfor å snakke om posten Såh, angry birds hæ? Venter på nye leveler Lenke til kommentar
masb Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Hm, jeg har én bar i signalkvalitet når jeg er hjemme. Ikke bra Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Og nøyaktig samme problem tilkoblet laptop. Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Synest også at dekningen skifter ein del, og litt ulogisk, men ellers er eg stort sett fornøgd. Har invisible shield på. Ser ikkje veldig fint ut. Men forsvinner nok når jeg får beskyttelsen fra Apple. Bare meg som synest fargene fra kameraet kan bli litt merkelige? Lenke til kommentar
;_; Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 ^Synes jeg har lest noe om det ja, men skal ikke det bli ordnet med en software fiks? Lenke til kommentar
masb Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 hadde fem bars i stad. Nå er jeg tilbake på én. Har flyttet telefonen ca. 10 centimeter. Logisk? Nei Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Så mange opplever antenneproblemene som et reelt problem? Ikke bra. Lenke til kommentar
masb Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Har aldri hatt problem med brutte samtaler eller dårlig samtalekvalitet, men den viste dekningen skifter brått og helt ulogisk. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Så mange opplever antenneproblemene som et reelt problem? Ikke bra. For min del satser jeg på at det går bra. Et innlegg som besto av "+1" forsvant. Dette har vi plussfunksjonen til, så bruk den. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Etter at Apple fikset signalindikatoren viser min 3G og 3GS 3 streker hjemme med Netcom, og 3-4 streker med Telenor. Før viste de 5 streker. Jeg kunne før fiksen få de til å gå helt ned til null med begge operatørene på alle telefonene mine, men det var noe vanskeligere på Telenor. Nå klarer jeg ikke å få de ned til mindre enn 2 streker uansett hva jeg gjør. Jeg mistet aldri signalet helt på noen av telefonene mine, og det stemmer bra med hva min 3G og 3GS viser i dag. Det blir spennende hvordan iPhone 4 oppfører seg i samme situasjon Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Et innlegg som besto av "+1" forsvant. Dette har vi plussfunksjonen til, så bruk den. +1 betyr samme her, ikke kudos. 2 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Et innlegg som besto av "+1" forsvant. Dette har vi plussfunksjonen til, så bruk den. +1 betyr samme her, ikke kudos. Da skriver du at du er enig, ikke "+1". Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Et innlegg som besto av "+1" forsvant. Dette har vi plussfunksjonen til, så bruk den. +1 betyr samme her, ikke kudos. Da skriver du at du er enig, ikke "+1". Ikke vær teit, alle bruker +1 på nettforum. Du kan ikke sette deg ned å skape ditt eget nettspråk bare fordi du ikke liker det ALLE andre bruker i hele resten av verden. 1 Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 (endret) ikke vær teit. vi vil ikke ha et forum med fult av +1 innlegg. Har ikke folk tid/energi til å skrive "enig" så la vær å svar. edit: eller kanskje jeg skulle quota deg og skreve -1? Endret 5. august 2010 av MysticoN 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå