Theo343 Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Angående lukking av applikasjoner er jeg helt enig. Det ble sagt at de ville legges i minnet uten å ta verken strøm eller cpu. Kan godt være, men ved flere apps blir det tungvint å avslutte for derfor å trykke home to ganger og så trykke på X'en. Sjekk ut Videora iPhone Converter. Den konverterer alle filer til riktig format, pluss man kan forbedre både video- og lydkvalitet. Veldig enkelt og greit. Suverene tips her, takker. . Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Å faen ja, retina display vil jo medføre langt større filer... Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) Men det ble fabelaktig flott! Retina display er virkelig prikken over i'en her. Kjørte nå et forsøk med AppleTV preset som ga filstørrelse på 595MB fra 1.2GB 720p MKV og for en kvalitet. Filen fikk M4V extension og spilles rett av. Da blir det sengen med 2 episoder av "Mad Men, season 4". Og et par spillefilmer på 4GB er satt til konvertering som kun tar 40min hver. "... , what a wonderful world" Endret 3. august 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Foreslår at noen mer kreative enn meg skriver en liste over ting man kan gjøre med iphone uten mikrosim Lenke til kommentar
Runar Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Hvis du har tilgang på trådløst nett (og har fått aktivert telefonen) kan du vel gjøre alt som ikke innebærer å ringe eller sende meldinger? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Du kan vel pretty much bruke alle apps? Burde ikke ha noen problemer med å underholde deg da Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Ah, det er bare ringefunksjonen som blir blokkert, telefonen i seg selv er åpen. Ja da skal jeg kunne ha det gøy. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 En av de største minusene med film på annet en laptopen for min del er mangelen på subtitles. Finnes det en enkel måte å føre over subtitles til iPhonen som kan brukes på filmene? Burde egentlig være like enkelt som i VLC. Lenke til kommentar
masb Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Mye artigere å snakke om telefonen, fremfor å snakke om posten Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Mye artigere å snakke om telefonen, fremfor å snakke om posten Såh, angry birds hæ? Lenke til kommentar
Ludvig86 Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 *** Off Topic *** Safari 5, er den forbeholdt iPhone eller er den mulig å bruke på andre telefoner, eks. Samsung Omnia i8910 HD? Hvis ja, hvor laster man det ned? Hvis nei, hvilken nettleser til mobil anbefales? *** Off Topic *** Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 for handbrake finnes det presets man kan laste ned. Jeg mener det var laget preset spesielt for iPhone 4 allerede, men de må lastes ned og legges inn utenom. Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 ***offtopic*** /hjernefis på Jeg er så lei av å forsøke å få tak i en telefon! Det der bedretne eple firmaet kan jo ikke ha interesse av å tjene penger. Den idiotiske markedsføringen de bedriver skaper hype etter hype, men gjøre produktene tilgjengelig, det gjør de ikke. Kjøper meg en HTC desire jeg, måtte eple firmaet brenne i helvette! /hjernefis av On topic: Noen som vet når det vil være mulig å kjøpe Iphone uten abonement? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Det er mulig nå i Applestore. Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Det er mulig nå i Applestore. 3 uker leveringstid ja Lenke til kommentar
Aldursil Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Hei Er det noen som har noen erfaringer med antenneproblemet? Ser for meg at den konstruksjonsfeilen muligens er av større konsekvens for en som er venstrehendt fremfor en høyrehendt? Hva sier dere som har klart å skaffe et eksemplar? Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Der fikk jeg bekreftet at jeg ikke får telefon før september, men må begynne å betale på mitt nye, dobbelt så dyre tlfabb fra 12 August. Månedens Kaktus går definitivt til Netcom. Lenke til kommentar
MogensAlfonse Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Hei Er det noen som har noen erfaringer med antenneproblemet? Ser for meg at den konstruksjonsfeilen muligens er av større konsekvens for en som er venstrehendt fremfor en høyrehendt? Hva sier dere som har klart å skaffe et eksemplar? Jeg har ikke klart å fremprovoser antenneproblemet. Signalene er stabile på 4-5 stolper hele tiden uansett hvordan jeg holder, og hvor hardt jeg klemmer. Problemet er overdrevet. Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Telefon fikk jeg kjøpt meg i Canada, kom hjem på mandag.. bestilte simkort forrige torsdag, som Chess ikke klarte å sende før i går. Patetisk. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Hei Er det noen som har noen erfaringer med antenneproblemet? Ser for meg at den konstruksjonsfeilen muligens er av større konsekvens for en som er venstrehendt fremfor en høyrehendt? Hva sier dere som har klart å skaffe et eksemplar? Jeg har heller ikke klart å gjenskape problemet. Jeg er venstrehendt. Hverken i Askim (Østfold), Oslo, London eller Berlin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå