PL610 Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Min 3GS drar mine 250 Ohm Beyerdynamic DT880 uten problemer, så jeg vil heller tro pluggen din kanskje er litt spesiell. Se om du får lyd i begge med andre hodetelefoner Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Jeg kan prøve med mine DT770 Pro 80 Ohm når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Har du testet de medfølgende proppene forresten? Håper det ikke er en fabrikasjonsfeil, det kan ta litt hvis de må sende deg en ny Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Rart ikke NetCom opplyser om dette. Edit: Ahah. Nvm. Når man ringer NetCom blir man satt direkte til moobi, tydeligvis. I dag hadde de iallefall svar. Jeg får ikke før ved neste batch. Og de sa som vanlig ingenting om når neste batch kom? Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 "Den kommer en gang mellom august og september. Det er det eneste vi vet." - moobi-dama Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 "Den kommer en gang mellom august og september. Det er det eneste vi vet." - moobi-dama Så mye for de "ukentlige leveransene" Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Jeg vurderer å avbestille. De vet jo ingenting. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Dette er vel ikke Netcom/Moobi sin skyld teknisk sett, er vel heller Apple som har uklare leveranser til butikkene. Heller ikke Telenor vet sikkert, og endret jo også sin ubekreftede dato med nesten en måned. Mye usikkert angående iPhone 4 for tiden. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Det er nok vanskelig å spå hvordan et produkt kommer til å selge, men jeg velger å tro at Apple trygt kunne tatt i litt mer enn de har gjort. Det er jo ikke akkurat som at de er på konkursens rand for tiden Lenke til kommentar
MogensAlfonse Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Noen som vet hvor lang tid det tar å motta "operatørlåsfjerningskoden" fra NetCom, på mail? Lenke til kommentar
PBCyrus Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Noen som vet hvor lang tid det tar å motta "operatørlåsfjerningskoden" fra NetCom, på mail? Hvis dette gjelder iPhone, så mottar du aldri noen form for kode. Opplåsning forgår gjennom iTunes etter at de har lagt inn dette i deres systemer. Tar ca 1 dag. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) Noen som vet hvor lang tid det tar å motta "operatørlåsfjerningskoden" fra NetCom, på mail? Hvis dette gjelder iPhone, så mottar du aldri noen form for kode. Opplåsning forgår gjennom iTunes etter at de har lagt inn dette i deres systemer. Tar ca 1 dag. Du trenger bare IMEI nummer for dette, altså du trenger ikke å benytte noe simkort? Ringte btw telenor angående oversizesimkortet jeg hadde fått. Meg: Jeg tror ikke dette simkortet passer til telefonen min. Hun: Det er slik at du får brukt en eventuell annen telefon fram til iphonen kommer. Meg: Iphonen min er en dag unna, og jeg fikk pinkoden til det store simkortet i dag. Hun: Mikrosim kommer først når du får telefonen. Meg: Praktisk? Endret 3. august 2010 av Lilac1 Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Jeg låste akkurat opp min 3GS (Jeg kunne sverget på at jeg har gjort det en gang før, men men) og i løpet av prosessen står det at man skal la simkortet sitte i. Jeg aner dog ikke om det i virkeligheten har noe å si, men kanskje iTunes krever det? Lenke til kommentar
MogensAlfonse Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Noen som vet hvor lang tid det tar å motta "operatørlåsfjerningskoden" fra NetCom, på mail? Hvis dette gjelder iPhone, så mottar du aldri noen form for kode. Opplåsning forgår gjennom iTunes etter at de har lagt inn dette i deres systemer. Tar ca 1 dag. Ah, da sa dama på kundesenteret feil til meg. Hun sa jeg ville få koden på e-post. Da får jeg bare laste inn iTunes Takk for svaret Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Har nå en HTC Touch Diamond 2, med Kort&Kontant fra Telenor (kontantkort). Er det mulig at jeg kan beholde nummeret mitt, selv om jeg må bytte over til et MicroSIM og et nytt abonnement? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Takk for tipset folkens! Ringte telenor og fikk åpnet opp telefonen samt sagt opp abb. 2 dager før telefonen kommer Lenke til kommentar
laserlars Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Nydelig telefon! 3GS'n er jo totalt blurry etter å ha fikla litt med 4'ern. Ser ut som man trenger briller. Gled dere folkens Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Har nå en HTC Touch Diamond 2, med Kort&Kontant fra Telenor (kontantkort). Er det mulig at jeg kan beholde nummeret mitt, selv om jeg må bytte over til et MicroSIM og et nytt abonnement? Det er fullt mulig, ja. Lenke til kommentar
SuperG Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Kort spørsmål. Dere som har fått sporingsnummer, når fikk dere ordrebekreftelsen? Selv har jeg ikke hørt noe fra Telenor, vurderer å ringe, men jeg fikk min ordrebekreftelse kl. 01.18 Synes det derfor er meget rart jeg fremdeles ikke har hørt noe og at jeg kanskje ikke skulle få telefonen? Telenor publiserte selv på Twitter kl.01.31, altså 13min etter min ordrebekreftelse, at telefonen var på lager, selv om statusen viste ubekreftet grunnet tekniske feil. Jeg hentet min 16GB på posten, i dag! Fikk ordrebekreftelse 03.16... Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Skal faen ringe telenor og dem skal få høre det! Latterlig at flere som har bestilt langt seinere har fått før oss som var tidlig ute... Tipper Telenor ikke klarte holde oppe systemet så har dem gitt telefonene random ut.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå