fUuGeL Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Kan iphone synke med google kontakter / kalender så jeg slipper å styre med outlooken? Sett opp telefonen til å synkronisere mot Gmail med Exchange støtte, så får du med kontakter og kalender Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 0117 1 minutt før deg. Takk for svaret... Noen andre som har mottatt sporingsnummer og som fikk ordrebekreftelsen etter kl. 01.18 ?? Ja, jeg og en kamerat fikk kl. 01.32 og 01.46. Begge bestilte 16gb og det kom sporingsnummer til begge sent i går kveld. --- Hvis man jailbreaker: kan man fortsatt bruke App Store? Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 0117 1 minutt før deg. Takk for svaret... Noen andre som har mottatt sporingsnummer og som fikk ordrebekreftelsen etter kl. 01.18 ?? Ja, jeg og en kamerat fikk kl. 01.32 og 01.46. Begge bestilte 16gb og det kom sporingsnummer til begge sent i går kveld. --- Hvis man jailbreaker: kan man fortsatt bruke App Store? hmmm. Hvorfor pokker har ikke jeg fått noe sporing da.... Fikk min bekreftelse 01.18. grrrr. Lenke til kommentar
oiqbal Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Hvorfor har ikke Telekiosken SuperPluss som et abonnement lengre? Skulle til å kjøpe en iPhone med det abonnementet nå, men er ikke der lenger. Kanskje det gikk opp for Telenor at de solgte telefonen billigere enn anbefalt utsalgspris fra Apple? Besilte min 32GB i går med SuperPluss tidlig på morningen, ordreren gikk gjennom og er betalt. Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Ringte med dem nå, fikk beskjed om at jeg ikke fikk telefonen nå, selv om jeg fikk min bekreftelse 01.18... hva fa.. driver telenor med?? Er det mulig... Der var jeg ferdig som kunde!!! Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) Bare pass på at dere ringer Telenors nettbutikk og ikke Telenor (09000) direkte. Da jeg ringte Telenor på 09000 i går sa de at jeg ikke hadde fått telefonen i første pulje, men da jeg ringte Kjedehuset direkte så kunne de bekrefte at den allerede var sent og ga meg sendingsnummeret. Bestilte forøvrig en 32Gb klokken 01.20. Endret 3. august 2010 av Kasp Lenke til kommentar
linejnta Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Må bare si jeg er ekstremt fornøyd med batteritiden på iphone 4 Eller bare veldig misfornøyd med de smarttelefoner jeg har hatt tidligere I går hørte jeg på musikk pg sjekket nyheter på vei til jobb (ca 30 minutter), brukte den normalt til endel sms i løpet av dagen (+ bare å se på den fordi den er så fiiin), hørte på musikk og spilte spill (som bruker 3G) samme vei hjem og da jeg kom hjem var batteriet på 75%! Her ville min forrige telefon trolig vært nær døden...! Etter mer vanlig bruk (ringing, sms, facebook, mail) på wifi hjemme var batteriet på 63% ved dagens slutt...! Dette er fantastisk Lenke til kommentar
Marasmus Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 @linejnta: Lov å spørre hvilken mobil du hadde tidligere? Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) Telenor: Jeg bestilte 01:26. 32GB. Telefonen blir ikke sendt før tidligst 10.september. Endret 3. august 2010 av eunaas Lenke til kommentar
genser Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Bare pass på at dere ringer Telenors nettbutikk og ikke Telenor (09000) direkte. Da jeg ringte Telenor på 09000 i går sa de at jeg ikke hadde fått telefonen i første pulje, men da jeg ringte Kjedehuset direkte så kunne de bekrefte at den allerede var sent og ga meg sendingsnummeret. Bestilte forøvrig en 32Gb klokken 01.20. Jeg bestillte 01:19, og var ikke en av de heldige. Snodig. Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) Bare pass på at dere ringer Telenors nettbutikk og ikke Telenor (09000) direkte. Da jeg ringte Telenor på 09000 i går sa de at jeg ikke hadde fått telefonen i første pulje, men da jeg ringte Kjedehuset direkte så kunne de bekrefte at den allerede var sent og ga meg sendingsnummeret. Bestilte forøvrig en 32Gb klokken 01.20. Jeg bestillte 01:19, og var ikke en av de heldige. Snodig. Da er vi 3stk her på forumet som ikke har fått telefonen, selv om vi var blant de allerførste. Så den førstemann til mølla politikken Telenor driver med, eksisterer ikke. Her var det lodd trekning. Endret 3. august 2010 av frecjoha Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Helt utrolig bra av posten... klarte å sende den til 6516 KRISTIANSUND istedenfor 6416 Molde.... snakket med hun på telefonen og vist jeg var heldig så skulle jeg få pakken i morgen... Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Dette er "bestilling, sporings og forsendelsestråden"? Lenke til kommentar
laserlars Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Dette er "bestilling, sporings og forsendelsestråden"? Nei, det er en iPhone 4 Cafè tråd Lenke til kommentar
3121 Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Snakket med Telenor nettopp... Jeg bestillte 32GB, fikk bekreftelse kl 09.04.... Status; Ubekreftet 10.09.10......vel, vel..... Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) Dette er da vel rimelig relevant for oss som har bestilt Iphone. Her trodde vi det var først til mølla prinsipp, mens det viser seg at systemene til både Telenor og Netcom var rimelig søppel og utsendelsen av telefoner ser mer ut som en loddtrekning. For meg er det iværtfall nyttig å se når andre bestilte, og om de nå har fått/er satt på venteliste. Er det forøvrig noen som har fått SMS fra netcom? Endret 3. august 2010 av Konamixx Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Nei, men med tanke på at det gjør alt manuelt kan det nok ta litt tid. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 virker som det var kun chess som klarte dette någenlunde. jeg brukte 15min på å vente i telefonkø og fikk bestilt og sendt telefonen samme dag. posten derimot.. Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Telenor folk! Min teori er at 16GB modellen var det mange fler av, derfor fikk mange som bestilte seinere tak i den, 32GB derimot var det mindre av/større etterspørsel, så den måtte bestilles mye tidligere enn 16GB Lenke til kommentar
Runar Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Chess åpner for nye bestillinger onsdag 4. august, klokken 0900. Prisene er de samme (alt for høye) og de vet ikke hvor mange telefoner de får, men de vil "sendes ut fortløpende når [de] mottar [sine] ukentlige leveranser fra Apple." Som Chesskunde hadde jeg lyst til å kjøpe telefonen fra dem på lanseringsdagen, men når de skal ha en tusenlapp mer enn Apple Store og heller ikke tilbyr en pakkeløsning med abonnement, er det uaktuelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå